středa 23. července 2014

♥ Giveaway ♥

23.7.2014 16:00

Jak se máme při středě? =)

Mám pro Vás skvělé překvápko =)

Mám tu možnost, že mi tady zůstal jeden celý nerozbalený DM box....


 


Ptala jsem se Vás zda si o něj chcete zasoutěžit na facebooku se strhla normálně lavina souhlasných komentářů. Nečekala jsem to...myslela jsem si, že o to nebudete mít zájem, ale opak je pravdou a já ráda obdaruju jednu z Vás, když po něm tak toužíte =) Mě by tady ležel jen ladem...

Chci Vás odměnit za Vaší přízeň. Tohle je moje další díky za to, že jste a, že mě čte...bez Vás by blog byl o ničem! =)

O co se bude hrát?:

Jak už bylo řečeno, o celý kompletní Dm box.















Do kdy soutěžíme?

Do 31.7.2014 do půlnoci.

Kdo může soutěžit?

Všichni, kdo žijí na území České a Slovenské republiky nebo zde mají doručovací adresu.

Podmínky soutěže?

1. Musíte mě sledovat na GFC nebo na FB. Je jedno na kterém kanálu nebo obou dvou =)
2. Napsat mi do komentáře e-mail, na který Vás v případě výhry budu kontaktovat.
3. Od 24.7.2014 do konce soutěže (31.7.2014) musíte zanechat, alespoň jeden komentář, pod jedním budoucím článkem a nebojte bude jich dost =) Před slosováním to budu na 1000% kontrolovat =) Dělám to z důvodu, že opravdu chci aby jste balíček získala jedna z Vás, která mě čtete a nejste jen lovkyní soutěží =)

Losování?

Proběhne klasicky na kameru, ale bohužel si počkáte, protože jsem až do neděle 3.8.2014 na koncertě Kryštofů =)



Tak to je asi vše, doufám, že se Vás zúčastní, co nejvíce a jedné z Vás udělá Dm box radost =) Hlavně nezapoměňte na ten budoucí komentář ;)

26 komentářů:

  1. DM box jsem bohužel nevyhrála, tak třeba se usměje štěstí teď. :)
    Sleduji přes GFC: Hanďa
    mojekosmetika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduji pres gfc jako slovakovairca95
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Sleduji te Fb .......
    A.szneidrova@seznam cz

    OdpovědětVymazat
  4. tak u nás vôbec nieje, ja by som si zaň aj zaplatila tak veľmi by som ho chcela :) skúsim šťastie. čo ak sa podarí :)
    Samozrejme sledujem na obidvoch miestach :)
    denisa.slobodova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  5. No tak zkusim stesti...muj email je baptisia@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  6. Paráda, ten by mi udělal velikou radost! :) Užij si Kryštofáky, ti stojí za to! :)
    Sleduji GFC i FB - Ivana Mikuličková (hezkakytka). hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Sledujem cez GFC :)
    ejka448@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. jééé, takovej pěknej boxík...samé skvělé produktíky:-)
    Ty jsi teda ježíšek v létě, Tess
    Pěkný večer
    mishaoriflame@post.cz

    OdpovědětVymazat
  9. samé skvelé novinky ktoré by som hneď vyskúšala ..mať možnosť :] super
    loweline@gmail.com
    sledujem cez GFC

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, to je super :)
    adriana.martinovicova@gmail.com
    sleduji už dlouho ;)

    OdpovědětVymazat
  11. GFC aj FB: Katarína Kačuriková
    email: katarina.kacurikova@gmail.com

    Ja tiež sledujem už dlhoooooooooooo :D

    OdpovědětVymazat
  12. Sleduji tě na FB!
    cumanelka@seznam.cz

    Máš super blog!

    OdpovědětVymazat
  13. Sleduji na fb. :)
    liverpoolskafanynka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Taky jsem soutěžila o možnost koupit si DM box a nic
    GFC langmaierova1
    FB Martina Langmaierová
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Holky , ale napište mi jak mě sledujete na tom fb...já Vás třeba ani nedohledám a budu nucena Vás vyřadit ze soutěže =/ Takže poprosím ještě jména, jak mě sledujete

    OdpovědětVymazat
  16. Kočičko moje, tak já se také zkusím zapojit :-)
    Jak víš sleduji FB jako BeautyKoktejl, Blanka Pavlíčková a like Ti dal i Cosmetics4you :-)
    Maily znáš :-) Tak třeba blogový info@beautykoktejl.eu

    Komentář zanechám, neboj :-) <3

    OdpovědětVymazat
  17. renylittlegrass@centrum.cz

    Dm box jsem nevyhrála, tak bych měla velkou radost :-) a tvůj blog čtu ráda, tak nebude problém zanechat komentář :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  19. Sledujem cez GFC ako Jana Marcinova
    moj emal:povedat_ti_chcem@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  20. FB Andi Voilá-Denisa Slobodná
    GFC Denisa Slobodová

    OdpovědětVymazat
  21. Sledujem ta kade tade :) ved vies .....
    t.drugdova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. škoda, že jsem si také box nemohla koupit, tak zkusím štěstí :-)
    sleduji na blogu jako Veronika M a na FB sleduji také Veronika Mac..
    vmveronika05@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Sleduji přes GFC.
    Mail: Anuska.33@seznam.cz
    Děkuji moc za giveaway a přeji mnoho úspěchů v blogování i mimo něj! :)

    OdpovědětVymazat
  24. Sleduju na FB jako Anežka Koroze, přes GFC jako Anežka a na YT jako vavran:))
    Moc děkuji za giveaway, ten balíček jsem moc chtěla vyzkoušet:)

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...