neděle 21. září 2014

Můj týden ve fotografiích

21.9.2014 20:00

Tak se hlásím podruhé. Malinko později, protože se náš ovladač od televize rozhodl rezignovat, tak jsme volali na call cantrum a, že máme zítra přijít a vymění mi ho, tak přítel ho tady rozebíral a čistil nějaké zoxidované místo a nic, říkám "hoď sním o zem a pojede" tak s ním parkrát práskl o stůl a nic, říkám "dej mi to", tak jeden hod o zem a při druhým hodu jsem si trošku zahrála na pelíšky a ono hle....něco v něm chrastí, ale jede...takhle se opravují věci =D

Chci Vám ukázat svůj celkem úspěšný týden ve fotkách, jediná věc ho pokazila....ono nebyla to věc, ale moje blbost - žvatlala jsem absolutní kraviny na pohovoru a obávám se, že jsem si zavřela dveře do nové práce =/ No uvidíme....

Již si nepamatuji dny, jak mi co přišlo, ale to snad nevadí =)

Dorazil mi nový obal na mobil. Když jsem ho na ebay uviděla, tak jsem se zamilovala! Mají ještě nádhernou žirafku, přemýšlím, že jí taky objednám, protože ta kvalita za 280,- je nepřekonatelná a hlavně, jak je krásnýýý ♥


Měla jsem ve schránce dva balíčky, jeden z Rýmařova a druhý z Budějic, projela jsem všechny emaily, celý votoč vohoz a prostě jsem nic nenašla....celou noc jsem málem nespala, jak mi vrtalo hlavou co, že mi to přišlo.

Ráno jsem si vyzvedla z Budějic od DM drogérie tuto tyčinku, protože jsem konečně poprvé dm skautem =)


Balíček číslo dvě byl od mé čtenářky, která bydlí poblíž mně a proto pro mně byl Rýmařov hádankou. Moje milá Janička mi poslala dva další apocalipsy a nádherný, ale opravdu nádherný náramek, který jak kdyby někdo vyráběl přímo pro mně. Tyto tři věci jsem v balíčku vytáhla v týdnu, náramek jsem si vzala pro štěstí na pátční pohovor a od té doby ho pořád nosím.... Dnes jsem vše naházela zpátky do obálky a šla fotit a já obrátím balíček vzhůru nohama a tam byly ještě naušnice....toto jsem si opravdu vůbec, ale vůbec nezasloužila a aji jsem Janičce chtěla balíček vrátí, že se to nehodí. Nevím jak, ale ukecala mně a nechala jsem si ho, ale potom, co jsem našla naušnice si říkám, že si to už vůbec nezasloužím! Hlavně proto, že naušnice nenosím a nemám už dírky a bohužel mi zde budou ležet ladem =(


Na Zazzle jsem si při 25% slevách na vše objednala 100ks vizitek, díky Lenčinému doporučení. Nečekala jsem žádnou hitparádu, ale je to mazec! Sice zadní strana je v počítači lehce žíhaná zelenou a šedou, ale to prostě nevytiskne ani nejlepší tiskárna na trhu ;) Jedna vizitka mně vyšla na 3,50...což je naprosto směšné, na to, že přišly až z daleké Californie.

Pokud by někdo nevěděl, co Zazzle je, tak se jedná o americký kreativní web. Naleznete zde vše od triček, přes obaly na mobily až po nálepky a vizitky. Prostě vše. Buď najdete již vytvořené designy nebo si samy můžete vytvořit, co Vaše srdce žádá! Neustále zde probíhají slevy, dnes je 25% dolů na obaly na mobily. Jen dodám, že už mám objednané další vizitky =D

Jo a pokud se ptáte proč jsem si to nenechala udělat v ČR, tak odpověď je jednoduchá. Když si zde chcete nechat vytvořit vizitky, tak na cd donesete obrázek, texty, fonty a namalovaný návrh a pak děj se vůle boží....za což na Zazzle máte přímo program, ve kterém vizitky vytváříte a za směšných 90,- Vám dojdou doporučeně do tepla domova ;)





Včera jsem jela na 22.Hrnčířský jarmark do Kunštátu, kam jezdím každý rok. Mám zde už vytipované svoje prodejce keramiky a vždy tam nechám skoro dva tisíce. Letos tomu nebylo jinak. Konečně jsem sehnala bábovku, která má celkem krásný vzor....no té mojí, co mám doma se stále nevyrovná. Dále jsem nakoupila misky, hrnky a hluboké talířky, k té hromadě, co už mám doma =D Myslím, že tohle asi nikoho z Vás nebude zajímat, proto jsem to ani nefotila, ale ukořistila jsem tam i tuto sovičku, kterou mi koupila maminka (vždy mi tam něco takového koupí). Cena 120,- s krabičkou mi přišla moc (na ebay toho jsou kvanta po 50,-), ale když jsem dojela domů a zjistila jsem, jak je krabička krásná a sovička je zezadu ještě vymazlená, tak jsem si řekla, že tohle byl moc dobrý kup! Ještě jsem si koupila šátek s leopardím vzorem, nic převratného, ale já nemohla žádný hezký dlouho sehnat a konečně se zadařilo =)

Takže, kdo nezná Kunštátské trhy, tak za rok je může okusit =) ale bacha budete mít pocit, že si musíte koupit vše =D






Včerejšek jsem v kunštáte zakončila v muzeu u výborného kafíčka. Jednalo se o starý dům, kde byla kdysi výrobna keramiky. Dnes se snaží vše zachovat a ukázat ho lidem. Nabízí kávičku a domácí buchty pečené v původních kamnech! Neuvěřitelný zážitek! Nevím, proč jsem tam nikdy dříve nezavítala.

Večer jsem zamířila na klasický pokecík s mojí Lucinkou z My blond world.

Hodně často spolu nakupujeme a podělíme se na poštovném. Zrovna objednávala na elnino a mně tam zaujal Biotherm pro problematickou pleť o kterém nikde není jediná recenze! Tak budu řádně testovat a pak Vám dám vědět =)


Tak to je asi vše, kdyby někoho zajímala keramika a moje tipy, kde nakoupit úplně božskou keramiku a oživit si tak kuchyň, tak dejte vědět a klidně článek doplním. Tento týden byl fakt skvělý, ještě jsem s od Lucky půjčila některé věci na vyzkoušení od Benefitu. Joooo to mi si furt něco půjčujeme =D

Co jste si pořídily Vy? Jaké poslední překvapení jste měly?


11 komentářů:

  1. Ten obal je nádhernej, to samé sovička :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký. Jo a k tý práci,pokud tyhle dveře se zavřou ,tak věřím že další se otevřou,člověk se učí :)

    OdpovědětVymazat
  3. jéžiši ta sovička je božíííí :)) takovou pěknou na ebay určo nemají :D

    OdpovědětVymazat
  4. Haha, aj ja som tak kedysi opravovala ovládač od televízora, respektíve ja som ho hádzala o stenu. A ver či nie, vždy nakoniec fungoval, aj keď ako vravíš aj ty niečo v ňom hrkalo :D Si ma pobavila ... :D A čo sa týka práce nezúfaj, keď tak nájdeš inú a možno aj lepšiu od tejto. Ale čo ty vieš možno ťa vezmú. Na Biotherm som naozaj veľmi zvedavá, teším sa an recenziu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Alice když se budeš hodně snažit, tak určo takovou najdeš =D

    OdpovědětVymazat
  6. Romča a můj chlap to nechápal, proč by tím měl házet o zem nebo o zeď, jsem mu vysvětlila, že tak se moderně opravují věci....prý ne, věci se opravují, tím, že se rozdělají a opraví...no sklaplo mu, když jsem ho ze země zvedla zmáčkla a jel =D na ten biotherm si ale počkáš minimálně měsíc =/

    OdpovědětVymazat
  7. Obal na mobil a sovička jsou božííí

    OdpovědětVymazat
  8. Adriana jééé a to jsem o sovu měla pochybnosti =)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásná sovička, ale ještě hezčí vizitky:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...