čtvrtek 17. prosince 2015

GIVEAWAY - když naděluji já =)

Krásný čtvrtek všem!

Mám pro Vás souutěžžž =) Jelikož jsem měla včera narozeniny, tak dárečky budete dostávat vy a spojíme to i s Vánocemi co říkáte? =)
 




Minulý týden jsem jela do Primarku a dalších 330 obchodů na celkové ploše 1,6km =) Vy všímavé určitě víte o čem mluvím... fotky proběhly všude... 
Dnes však nebudeme mluvit o Primarku, to si pro Vás nechávám na samostatný článek ;)... 

zdroj

Na tyto nákupy jsem jela s firmou Zájezdy na nákupy a ta darovala do soutěže jednu jízdenku zdarma, takže můžete jako já, jet na nákupy a bude Vás to stát jen to co tam utratíte (a věřte, že jsou to nechutný sumy =D). Na stránkách naleznete vypsané termíny pro příští rok (zde). Pokud se Vám poštěstí a vyhrajete, tak si můžete vybrat kterýkoliv termín. Cena jízdenky je 399,-.

Jako další věc do soutěže dávám balíček kosmetiky od Dermacol, který mi dorazil jako můj vánoční dárek ve spolupráci s touto značkou... Já si však řekla, že si ho rozhodně zasloužíte více než já... Já určitě hrozně zlobila =P =D 
Obsahuje řasenku a micelární vodu a vše je v nádherné kosmetické taštičce. Cena balíčku 299,-.

Dále ze své strany přikládám rtěnku Hean a vrozečky péče o těo od mého milovaného Sparitualu.


Co musíte pro výhru udělat?:

1) být veřejným čtenářem mého blogu a napsat mi jméno pod kterým mě sledujete
2) Sledovat mě na facebooku - zde (do komentáře uvést jméno pod kterým mě sledujete)
3) Sledovat Zajezdy na nákupy na facebooku - zde (pod komentářem uvést jméno pod kterým sledujete)
4) napsat mi do kometáře (kromě výše uvedeného), jak se vlastně máte =)

Pokud svojí šanci na výhru chcete zdvojnásobit, tak stačí toto:

1) Sledovat mě na instagramu (Tessiinka)
2) Udělat screen nebo repostnout mojí fotku s výhrou  na instagramu
3) Napsat k ní co by jste si na nákupech v zahraničí zakoupili nebo které obchody by jste navštívili
4) Označit ji hastagem #soutěžímesTess a mým jménem @tessiinka a jménem firmy @ZajezdyNaNakupy - POZOR stejné (vaše) jméno musím najít jak ve sledovaných, tak i pod hastagem, ale myslím, že nikdo nemá dva instagramy =)

No a to by bylo, tak vše k podmínkám! Snad Vám soutž udělala radost =)

Soutěž končí 1.1.2016 o půlnoci. Losování proběhne o víkendu 2. až 3.1 a budete mít týden (do 10.1.2016) na to se mi sami ozvat na email tessiinka@gmail.com s Vaší adresou, kam mám balíček poslat. V jiném případě bude nové losování. Vyhlášení bude zde na blogu (prosdílené na facebook) a na instagramu.
Soutěže se můžou zůčastnit všechny osoby nad 15 let z Čech a Slovenska. 

Tak hezké soutěžení a snad Vám to vyjde =)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...