pondělí 4. ledna 2016

Co dal rok 2015 a co by měl dát rok 2016

Krásné odpoledne! 

Možná se divíte, že si sama určuji co mě bude čekat v roce 2016, ale podle mě je každý strůjcem svého štěstí a do určitých mezí může svůj život ovlivňovat! Jasně, že zdraví neovlivníte =)

A jaký byl byl můj rok 2015 a co si přeji pro rok 2016? Čtěte dále!



Rok 2015 lze shrnout do dvou slov - NEJLEPŠÍ ROK! Nedělám si srandu. Rok 2015 byl opravdu nejlepším rokem v mém životě, a proč? Ještě v roce 2014 jsem opustila toho největšího idota ze všech idotů a nový rok jsem již slavila s jednou blízkou osobou ke které se neustále vracím již po dobu 7 let a znám jí od malička - byl to můj muž, takový ten kterého vídáte na insta (sexy plešatý pán s brýlemi =D)

zdroj
Takže jsme na nový rok byli jen spolu a jak se říká "jak na nový rok, tak po celý rok. Takže jo tohle nám vydrželo =D V červnu jsme se dali oficiálně dohromady a oznámili to světu. 
Byl to on, kdo plnil všechny moje přání, které mám na seznamu již pekelně dlouho. To on mě bral na labutí jezero, kupoval mi drobnosti, bral mě na výlety, na Popelku, svatby, koupil mi plyšáka, když jsem mu doma brečela a vlastně udělal mi celý rok naprosto nádherným a spokojeným. Slovo hádka je pro mě absolutně cizí.



Dařilo se mi i pracovně, když to většina lidí měla nakloněné, tak já jsem uspěla a o práci nepřišla a ba naopak v lednu budu již na vyšším postu (předcházelo tomu jednání září až prosinec). 

Blog nezůstával pozadu. Navázala jsem spoustu skvělých spoluprací. Jedna z nich byla s Adriankou z Franca.sk a díky tomu jsem odjela do Francie na dovolenou kde mě to stálo jen letenku =) Splnila jsem si sen, jet do Francie, a zjistil jsem se, že moje představy o ní jsou absolutně mylné a nemám chuť se tam už nikdy vracet, rozhodně ani do Paříže, po tom co se stalo.


Na poli zdraví se mi dařilo také skvěle. Překonala jsem největší fóbii ze všech a po roce již jsme ve finiši a já se cítím naprosto skvěle a nejsem společensky již nijak omezena. Zdravotní problémy jsou moje problémy, takže bych to dále nerozváděla, ale jsem na sebe hrdá jak nikdy! =)

Měla jsem všechno - skvělé kamarády, skvělého chlapa, super zdraví, štěstí, nadbytek peněz, nový telefon (možná blbost, ale byl můj vysněný), pracovní úspěchy a i ty blogové... Bylo jasné, že musí přijít nějaká rána a taky přišla a ta nejkrutější jaká mohla.... Zemřela Nella, ambasador tohoto blogu, milující mazlíček, miláček všech. Po měsíci léčby nás opustila navždy 12.9.2015. Není dne kdy bych na ní nemyslela a neseděla nad jejím hrobem a neustále neříkala "Kdyby jsi tady tak byla, je to bez tebe těžký"... Nezapomínám a nikdy nezapomenu, byla opravdu tím nejcennějším v mém životě, ať byla jaká byla!



Zničilo mě to... Jenže se musí jít dál, musí se to nějak překonat... 4 měsíce po ztrátě jsem to už bez zvířete nevydržela... Takže Vám představuji novou ambasadorku blogu - Koralínu =) Je jiná, jak povahově, tak i vzhledově, ale je naše a díky zkušenostem po Nelle si jí můžeme vypiplat ještě do většího miláčka rodiny =) Občas jí říkáme Satane =D Je svá, neustále se raduje ze života, leze kam nemá a aby jí náhodou něco neuteklo, tak vleze člověku klidně i na hlavu. Máme jí teprve 17 dnů, ale ona se k nám chová jako by jsme jí měli roky =D Umí být proklatě roztomilá (jako Nella), že by jste jí odpustili i vraždu =D Přáli jsme si pro ní jen jedinou věc - ZDRAVÍ, vše ostatní jí dáme, i když mě hrozně bolí, že jí budu vždy srovnávat s Nellou, ale třeba ne, kdo ví =)



Z drobností bylo, že jsem po letech ležela na trávě a našla jsem si soukromé poleženíčko v centru Brna kam moc lidí nechodí =) Měla jsem spolupráci s Clinique a dostala jsem limitovanou edici Louskáčka =) zhubla jsem na Vánoce, tak skvěle jak nikdy a bohužel se mi už to už nepodařilo, to je druhé mínus pro rok 2015 =( Navázala skvělé přátelství se svým baristou ze Starbucks a poznala jsem neskutečné množství zajímavých lidí z kavárenského světa díky Trhu kávy =) Naučila se hromadě nových věcí na kurzu makeupu a ze strany Sparitualu to byla studnice vědomostí. Strávila skvělé léto na Šumavě jako každý rok a načerpala síly na letošek. Byla jsem na beznadějně vyprodaném koncertu Kryštof a hlavně jsem pořádně zjistila kdo jsem, co mě baví a naplňuje a posouvá dál a stala jsem se šťastným člověkem se spokojeným životem, i když třeba nadávám na to, že musím dneska do práce po 19ti dnech volna =D 



No a to by bylo k úžasnému roku 2015... Co očekávám od roku 2016? Číslo 16 je moje šťastné číslo, ten den jsem se narodila, takže 2016 musíš být awesome! =)

zdroj

Co mě čeká a nemine? Přítel mě před Vánoci oznámil, že by rád se mnou bydlel a přes mojí nevoli se budu stěhovat (nejde o něj, ale o ten byt kde žiji a jsem tam opravdu doma), takže k 1.3.2015 již budu přestěhovaná o 5 km jinam. Čeká mě zvelebování nového bytu, abych tomu mohla říkat domov a nebude to jednoduchý (prostě mužský doupě nemusím to rozvádět =D) a musím svůj byt po 5ti letech vrátit do původního stavu...  Nudit se nebudu =D 
Přijdu o svůj dokonalý balkón a dostanu takový pidi, že se mi chce brečet, ale Koralínka dostane celou zahradu, která patří k celému baráku a leží tam i Nella =) Tak aspoň někdo získá, když já tratím =D

Na Vánoce jsem dostala nové kufry, tak přítel konstatoval, že musíme někam jet, takže nás pravděpodobně čeká Švédsko a Itálie ve které jsem byla jen na hranicích s Francii pro cigarety a čučela jsem na imigranty, takže z Itálie mám velké prd. A proč Švédsko? V roce 2017 (pokud se kvůli těm idiotům nezavřou hranice a země budou dále přijímat lidi) se chceme do Švédska odstěhovat, tady to nemá budoucnost. Plus to znamená lekce švédštiny, že ano =)

zdroj
Sice jsem je ještě nedostala, ale prý dostanu opožděně jako vánoční dárek lístky na Miku, který bude v ČR po x letech vystupovat a já toho chlapa prostě miluju!Těším se na něj jak malá!

zdroj

Ráda bych konečně na Louskáčka, letos to nevyšlo. 

Budu si dělat řidičák, protože jsem zdědila autíčko po tátovi (koupil si nový a mě ho nedal, pche =D) a budu se vozit jako slečinka =D

zdroj

No a pak mě čekají takové ty malé velké radosti jako jsou cesty do Prahy, moje Terezka se taky stěhuje a konečně budu chodit zase já k němu na návštěvy =D Chtěla bych konečně do Plzně. Budeme trávit volné dny na chalupě, kde člověk prostě vypne atd. atd....

a kdo ví co rok 2016 ještě přinese... Je to nepopsaný list ve velkém diáři jménem život =)

Jaký byl Váš rok 2015 a co čekáte v roce 2016? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...