úterý 29. března 2016

Doufala jsem, že se mi to vyhne....

Když Terezka vyrostla z plínek, prošla pekelnou školkou, nastoupila do školy, prolezla prvním stupně a už byla skoro velká, nebo alespoň na tolik, aby se začala učit dějepis, tak si přála jedinou věc...

zdroj



Nikdy jsem v dějepisu neexcelovala, není to moje hobby a nevím kdy vládli Přemyslovci a nebo kdo byl matkou Karla IV... přijde mi to k ničemu, a o ničem vědět takové nedůležité věci jako jsou datumy a rodokmeny... 
Upřímně mi je úplně u zadku co se tady dělo před stovkami let, je to hodně stará mrtvola, aby mě zajímala... Ano, ano všichni tito formovali to tam kde jsme... No jo, ale kde jsme? 

Mohli formovat co chtěli, pak přišla I.světová válka pak II.světová válka... Celý svět se nechal oblbnout knírkem a všichni mu to baštili... Jenže v té době internet neexistoval, abychom si mezi sebou napsali "je to debil, vzepřeme se"... Vždyť všichni Němci mu věřili, že ty Židy odváží do táborů, kde budou žít hezký a spokojený život... 
Všichni muži byli naverbováni a umírali ve jménu Hitlera nebo proti němu (až konečně prozřeli), umřel nespočet civilistů a co nejhůře, umřeli židé, které nikomu nic nedělali, jen prostě byli svojí šikovností (či vyčůraností, nazvěte si to jak chcete, není to podstatné) bohatí a to je stálo život... Umírali lidé, jen proto, že řekli svůj názor.. 
Vydat tento článek v těch dobách, tak už mě táhnou do tábora... 

Umírali nevinní lidé a to jenom proto, že jeden člověk si myslel, že může vše a plno se k němu přidali, protože se báli.. Nejsem dějepisář, nebudu tady spekulovat, kdo kde na koho a kdy zaútočil a kterej stát komu co udělal a nebo neudělal, ale přiznejme si, že dodnes se na Němce díváme jako na ty "co mu skočili na špek" a "všechno zavinili"...

zdroj

No a v téhle zemičce se zrodila podobná kráva, co by byla skvělou družkou tomu volovi a řekla "pojďte vy chudáčci, my se vás tady nemůžeme dočkat. My jsme ti "zlí Němci" a teď chceme odčinit co jsme udělali za druhé světové války, pojďte k nám, jen pojďte"... nebo nevím co se jí v tom vymytým mozku zrodilo, když tohle prohlášení vydala a všichni rádoby "ohrožení" válkou šli...
Najednou nám u hranic stáli utečenci, kde z nich je asi tak 10% opravdu válkou ohroženo a ten zbytek jde jen proto, že jim Merkelová dává těžký hrachy... Upřímně být německý občan, tak jí už zabiju co platí z mých daní... K nám to taky zkusili a zjistili, že jim dáme jen 30kč na den a to se jim nelíbilo, tak zase šli (všechna čest před Slováky, ti jim dávají ještě méně)...

A co je skvělou cestou pro civilisty, je přece i skvělou cestou pro "lidi" co se učí s kalašníkovem už od 5 let a těmto civilistům dělají peklo na zemi... Vláda čumí, lidé umírají a Evropa to dotuje, tak bych nazvala válku mezi islámským státem a východní asií... Nám někdo pomáhal, když nás Němci okupovali nebo pak Rusáci? Museli jsme si pomoci sami, tak proč tam na ně vláda(y) kašle?
Takže díky tomuto všemu, a díky Merkelové jsme skvěle otevřeli cestu vycvičeným islámským zabijákům ze Sýrie sem (a z dalších okolních států) a zpět... Můžou si skvěle předávat plány a všechny zbraně... 

zdroj

A tak se děje co se děje... Do redakce vlítnou dva idioti a postřílí je tam, protože namalovali karikaturu nějakýho jejich boha.. den na to, černoch co se s nimi bratříčkuje naběhne do košér obchodu a zabije 4 lidi a další desítku drží jako rukojmí, že pokud ty dva co udělali krveprolití v redakci nepropustí, že všechny zmasakruje... půl roku na to jdou tři na koncert a střílí do davu a jakmile jim teče do bot, tak se odpálí jak největší sráči... další si jde na stadión, je mu to ochrankou zatrhnuto, tak se odpálí na veřejným prostranství, protože proto... a ti poslední jen tak z prdele střílí do davu...
Půl roku na to si tři idioti myslí, že je asi nějaký ten jejich Aláh přijme s otevřenou náručí, když se odpálí na letišti... třetí jak největší "srab" uteče, protože na to nemá a neskrývá se jen před našimi zákony, ale i před svými kumpány, protože by ho lynčovali jak psa než by konečně chcípl z milosti... no a ten poslední vleze do metra a zase ve jménu nějakýho aláha, zmasakruje 20 lidí... Kdo vám KURVA DAL PRÁVO, MASAKROVAT OBYČEJNÝ LIDI?!

Jejich argument - "dokud nepřestanete bombardovat islámský stát, tak my budeme zabíjet vaše lidi"... Jenže pánové, duté hlavy, my neházíme bomby na vás, respektive je na vás hází vojáci, kteří si to vybrali jako povolání a byli povoláni do války s vámi. Nehází bomby kam je napadne, ale na vás... za což vy odstřelujte naprosto nevinné, máte k tomu milión proslovů a pak několik z vás "srabsky" uteče, protože se mu v poslední moment nechce skončit se střevama na zemi... Takže pokud chcete oko za oko, tak se jděte odstřelit do nějaké vojenské základny a nebo nejlépe mezi politiky, protože ti za to můžou... lidi co odlítají, chodí na koncerty, pracují a nebo prostě jen jedou domů za to nemůžou!! 
Proslovy stejně nikam nevedou a není to cílem článku...

zdroj

Píši to z jediného důvodu... Je mi zle, opravdu zle v jakým světě to žiju. Byť to vztahuju jen na Evropu (prostě mě opravdu nezajímá, že támhle v Burkina Faso, kde odmítají i humanitární pomoc, je postříleli). Já žiju v Evropě, nedobrovolně jsem vstoupila do EU, ale neříkám, že to nenese i mnoho výhod, i když nevýhod bylo asi vždy více... Všichni se respektujeme, spolupracujeme a jsme jedna velká jednotka jako Amerika, i když s mouchami, tak fungujeme... 
Ráno chodím na stránky čt24 s hrůůůzou co se zase stane, viz dnes: na Kypru stojí letadlo s dalším vymaštěncem co má prý na sobě bomby a nebo má dokonce i zbraň (je to čerstvý)... a já se ptám, já se DO PRDELE ptám, jak je tohle možný? Jak je možný, že takový člověk se dostal do letadla? Já se ptám jak je možný, že jdu na koncert a už se nikdy nevrátím, já se ptám jak je možný, že jedu do práce a najednou jsem roztrhána na kusy... Já se ptám, kdo Vám sakra dává tohle právo?A ještě víc se ptám, proč my? Vždycky byli ti "zlí" američané a najednou my? Jsme nejstarším kontinentem, máme nejbohatší kultůru, a s tím vaším alláhem nebo co to je, se to nemůže rovnat... Žijeme tu v míru a v pokoji a vy si myslíte, že to můžete jen tak měnit?

zdroj

Je mi zle, bojím se, uvažuji o zrušení koncertu francouzského zpěváka Miky v Praze, ale když to odvolám, tak tady tyhle zbabělý svině vyhrajou... Jdu po svým rodným městem, sednu si na kafe a sleduju vojáky se samopalama s ostrýma nábojema... že bych se vedle měla cítit bezpečně? Ne opravdu se necítím, ba naopak vidím jak je to špatný a bude hůř... Co bude další? Nizozemí? Londýn?

Měla jsem skvělý plán pro život a člověka se kterým to chci sdílet... Viděli jsme se za pár let, jak žijeme ve Švédsku, ale můj plán se zhroutil jak domeček z karet, protože Švédové ze své vlastní země utíkají a policie jen konstatuje "nevíme co si počít"... Raději budu živořit v ČR, odkud ale nikdo neutíká, a zatím se jí tady ty zafáčovaný tupý palice vyhýbají... ¨

Nadpis článku k fotografii: Swedish police: We do not have enough officers to stop escalating Muslim migrant violence - zdroj 

Ptám se, kam to povede? Nikdy jsem dětem neholdovala, ale copak jde tohoto hnusu přivést dítě? To si opravdu někdo vezme na svědomí? 

Mé přání na druhém stupni bylo, abych nikdy nezažila válku... Říkali jsem si "už jsme vyspělí" "už nikomu neskočíme na špek", "lidé pochopili, že válka nepřináší nic než utrpení, tohle mě nepotká"....

Jsme ve válce přátelé a nebude líp, jen a jen hůř... 

Vaše názory na poslední měsíce dění?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...