pondělí 7. prosince 2015

Můj WISHLIST - narozeninový i vánoční

Už se nám to blíží přátelé =)

Chci dodržet tradici a přináším i svůj wishlist na Vánoce =) Co tak sleduji, každý si přeje křeslo a ruční mixér... No křeslo nechci, nemám na něj místo a kuchyň mám díky loňskému dárku - Kenwood za nekřesťasnké peníze =D - plně vybavenou... A co letos zasáhlo mé srdce? Najdete níže!





#1 Kávovar JURA

Prostě jsem už velká holka a velký holky pijí jen kvalitní kafe, mám své oblíbený baristy, mám svoje oblíbené odrůdy kafe, mám své oblíbené pražírny, mám i nejlepší sojový mléko na latté a všechno mi je to na nic, protože si to můžu leda otáčet kolem prstu =D Ale těmto dnům je asi konec! K narozeninám i Vánocům dostanu od našich kávovar s nějakým bonusem do začátku a budu si ho splácet po tisícovce... nu, ono 35 tisíc nenajdete jen tak na zemi ;)

zdroj

#2 MIKA!!!

Chci Miku..... Jasně, kdo by nechtěl =D Dvoumetrový, krásný, gentleman jak cýp a francouz k tomu, toho chce každá, ale tak zpět na zem, že? =D
Chtěla jsem letět do Francie na jeho podzimní koncert, ale za prvé byl v Marseille a tam vás dřív zabijou, než dorazíte na koncert a za druhé je to s letenkama cenově trošku jinde... Kdo si počká, ten se však dočká... Před pár dny vyhlásil novou tour a jako první tam jsme MY!!!
A jelikož mě vánoce finančně vyždímají, tak bych si moc přála dostat lístky na vánoce nebo narozeniny =)

zdroj


#3 VICE 4

Ježíš, o téhle paletce snad už vědí i děti v Somálsku!!! Každá jí chce a to víc než smooky. Takže moje přání padlo na tebe Urban Decay se svou dokonalou Vice 4!!! Prosím Santo!!!

zdroj


#4 BDellium tools

Jelikož neustále lítám mezi svým a mužovým bytem, tak bych chtěla druhou sadu štětců a to od Bdellium tools Studio Line... Proč tyto? Protože jsou vegan... Časem hodlám prodat i svou sadu Sigmy, protože je ze zvířat a ty to chlupy se zvířátek získávají brutálním způsobem a to rozhodně není něco co si dennodenně chci dávat na pleť a podporovat tyto zvěrstva. Časem bych si pořídila i druhou sadu vegan štětců, třeba od Zoevy, ale ta jedna navíc by se  mi ukrutně hodila =)


zdroj


#5 Malmö

Asi Vám tento most nic neříká, ale leží mezi Švédskem a Dánském a začíná právě ve městě Malmö a jmenuje se The Öresund Broen... Jak jsem se k němu dostala? Zcela jednoduše přes můj zbožňovaný seriál Bron/Broen, což v češtině znamená Most. Proč tady o nm tak básním? Rozhodla jsem se, že v téhle zemi rozhodně žít nechci (to už jsem se rozhodla dávno) a jelikož v Americe nezískám lepší práci než jako pokojská a budu žít někde v Ghettu, tak započalo hledání nového místa k "usazení"... Brity a celý to jejich pršivý území nesnáším, Němci jsou prostě šereďáci atd. atd. Takže kam? Poslední dobou Skandinávie vede, nejen v životních podmínkách (jakože Bio je fakt Bio, a není to jen hra), ale i s filmy, seriály, knížkami, architekturou atd. Takže ano, chci žít ve Švédsku, protože tam je život božský. Moje přání je navštívit Malmö a hlavně začít chodit na kurzy Švédštiny a dát sbohem této díře! Takže Santo prosíííímmmm!!! Malmö je můj sen!

zdroj

#6 Anglický bulldog

Každý to o mě asi už ví, že moje srdce touží po štěňátku anglického bulldočka.. to už je takový ten sen z dětství... No letos zase nic ;)

zdroj


#7 Ektorp podnožka


Pět let... Tak dlouho kolem ní chodím... Čekám, až jí zlevní! Jednou jí měli za 2.199,-. Původní (stálá cena) už 5 let 2.599,-. Prostě jí nezlevní a nezlevní! Já jí prostě už chci! Prosííím Santo!

zdroj

#8 Pyžamo s Grinchem

Prosila jsem dvě svoje čtenářky, zda by mi mohly toto pyžamo koupit v Palládku v Topshopu... Jedna se mi dívala i ve Vídni a v Budapešti... Kde nic tu nic... Prostě tohle pyžamu se do česka nedováží a já ho tak moc chciiiiii!!! Ale to poštovné z eshopu Topshopu je fakt nekřesťanský =(

zdroj

#9 Opium Black

Olalalaaaa dostáváme se k bodu do kterého jsem se letos zamilovala! Některé blogerky měly to štěstí, že ho dostaly v rámci spolupráce, já tedy ne... Od prvního přivonění ho chci. Tahle vůně 90% lidem nevoní... No hlavně je to proto, že málo komu sedne... Tohle je opravdu parfém pro rázný ženy a já jsem rázná jak rázostroj, proto bych si ho pod stromečkem zasloužila no ne? =P

zdroj


#10 Base od NARS

Chci ho asi tak dva roky... Báze pod make-up... To mají všude co? Jenže ne bez silikonů, Nars je prostě Nars a je bez silikonů, ale ta cena.... No to už není na mě a moc bych si ho přála =) Narsíků není nikdy dost =P 

zdroj



No a to je můj wishlist na Vánoce a narozeniny (proto je toho tolik =D) a co vy si přejete pod stromeček? =) 

1 komentář:

  1. Taky si rád dělám podobné seznamy přání. Zvlášť od té doby, co jsem objevil investice do zlata a člověk si toho může dopřát o trochu víc než jindy. Máte tam ale docela zajímavé věci. Přemýšlím, že něco z toho koupím manželce. Takže díky za inspiraci. Bude mít v polovině května narozeniny, tak to snad ocení. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...