pondělí 25. ledna 2016

Jednou jsi nahoře, jednou dole...

Krásné pondělí....

Někdo mi někdy řekl, že lidi nesnáší negativní články na blozích (proto asi většina nepíše recenze na špatné věci a ty ze spolupráce raději ohodnotí jako pozitivní, aby náhodou firmě neukřivdili - moje domněnka, žádnými daty nepodložená)....

Já teda nevím, ale to jsi jako fakt těch 150 lidí co mě tady sledují (díky za super číslo =) myslí, že my jsme sluníčkový stvoření a furt jucháme a usmíváme se od ucha k uchu? To snad neeee

Každý má blbý období... Může být zapříčiněno čímkoliv... No a tak to potkalo mě... U mě to spíš způsobuje stres...

zdroj



Nechci si stěžovat, hlavně nechci aby mě někdo litoval... Jen prostě chci ukázat, že i taková věc jako je stěhování dokáže člověka položit na lopatky.. 

Když se říká, že je lepší vyhořet než se stěhovat, tak je to prostě pravda... Pokud jste se stěhovali jednou, tak je to ještě v pohodě... Pokud se však stěhujete potřetí jako já, tak už toho máte po krk... Pět let jsem měla svatej klid... Z toho bytu jsem udělal domov... Ten byt byl úplně jak nějaký vzorový byt pro propgaci realitky... Něco hroznýho... Já tomu dala to co to chtělo a nyní kdokoliv ke mě přijde, tak říká, že se u mě cítí jako doma, že to je tam strašně hřejivě udělaný... Tomu se říká ženský úděl =) 

zdroj

No a teď musím vytvořit domov zase jinde... To co se hodilo v jednom bytě se do druhého absolutně nehodí, skloubit jeho nábytek s mým apod. 

Byt je celý vyklizený a čeká ho malování, strávili jsme tím celý víkend, když to vše sečtu dohromady...

Z čeho jsem tak vystresovaná? Kdo se stěhoval s někým, tak ví co to je... Musí se prostě dělat kompromisy... Ty chceš tuhle skříň? Fajjjnn, sice se mi líbí, ale absolutně se k tomu dalšímu nábytku nehodí, ale prostě jí tam zakomponujeme. Ty chceš tenhle koberec? Fajn, koupíme ho, ale v ten moment zapomeň, že si třeba za dva měsíce pořídíme pračku, protože ten koberec sežere o 4 tisíce víc než kdyby jsme vzali tady tenhle... Volila jsem pračku...
Ty chceš tuhle růžovofialovou zeď? OK, já chci ale černý futra. Viděl jsem to v Momentě a líbilo se mi to... 

zdroj

Je to jen a jen o kompromisech a prostě ne vždy se domluvíte... Každý má priority a vize jinde a když se jeden šprajcne, tak ten druhej s tím nehne... Prostě to tak je..,
Sežere to tunu peněz a je po vánocích o to je to horší... 

Takže přichází hádky... Každý si řekne "a co? Každý se někdy pohádá"... My teda ne... My ať jsme spolu byli jakkoliv dlouho a po jakkoliv dlouhé době, tak jsme se nikdy, ale opravdu NIKDY kvůli ničemu nehádali... Teď už je toho stresu tolik, že nám prostě ventil každému rupne a ječíme... Neříkám, že někdo za to může víc někdo míň, je to vše jen tím strašným stresem. Čas letí a my máme pocit, že se to prostě nedá stihnout. Chodíme domů vyšťavení a osobních chvilkách nemá smysl ani mluvit, protože skoro žádný nejsou... Mezi tím musíte chodit do práce, musíte se zajímat o svojí rodinu a samozřejmě kamarádi, taky nebudou sedět v rohu a motat si prsty, než vy se jako milostivě přestěhujete, chtějí Vás taky vidět... Takže ve finále pendlujete domov- nový domov- rodina- kamarádi- králík- domov- nový domov... Mluvíte s tunou lidí, zařizujete pátý přes devátý. Počínaje malíře a konče odborníky na sporáky... Když už, tak ať zase nekoupíte šunt, že ano?

zdroj

Do toho všeho přijde někdo, kdo Vás pomluví takovým stylem, že máte chuť natočit výhružný video jako ti vymytý mozky s turbanem a kalašnikovem v ruce. Vymýšlí si a prezentuje to nejcitlivějšímu článku - rodině. Takže pokud tohle zase čtete, tak laskavě už nešiřte bludy, jak to se mnou má Honzíček těžký... Já nejsem svatá, ale on taky ne a my to zvládneme i bez Vás a Vašich mystifikací.

Je toho prostě moc.  A tohle je můj blog, můj osobní prostor a dělím se o něj s lidmi co mě chtějí sledovat, kteří mě chtějí číst a moje články chápou a moc dobře vědí, že vše není myšleno doslova... Je to můj prostor kde se chci vykecat, takže když chci napsat, že je to pánský kutloch, tak si to napíšu a Honzovi to řeknu a ten se tomu zasměje a bude mi to vyvracet, ale v duše skrytu ví, že to ženskou ruku potřebuje jako sůl. Když řeknu, že mi je líto zvířat, které končí v krabičkách, tak rozhodně přísedícímu v restauraci nekecám do jídla jaký je vrah, natož abych mu vyhrožovala pomalu smrtí...

zdroj

Pokud mě někde potkáte do 1.3.2016 a přijdu Vám podrážděná, a že mě na světě s.re všechno počínaje vzduchem a konče mnou, tak to tak asi pravděpodobně bude. Nervama mám rozdrbanou hlavu, oškubané rty, často oloupaný lak (ale nikam s ním nechodím), když už jsem doma, tak se ani z pyžama nepřevlékám a nikam nelezu když nemusím. Žiju ze 70% na pizze, řeckých/indických/čínských specialitách a jejich dovozu. Už jsem se přistihla, že už ani nezvedám/nevytáčím telefony, pokud to není akutně nutný... Nemám prostě náladu... Snažím se myslet pozitivně a furt si říkám "ale no taaak to dáme, to není tak těžký" "pche stěhování, jedna dodávka, můj muž a nějaký kamarád, to je raz dva"... Jenže když pak jdete spát a i se Vám o tom zdá, že to nestíháte, tak tomu snadno uvěříte... 

Nechci lítost, ani poplácávání po zádech... Nesnáším to a proto to ani druhým nedělám. Spíš se Vám snažím přiblížit co znamená slovo STĚHOVÁNÍ, pokud tedy vytváříte DOMOV a ne jen nějaký byt.... Co všechno Vás může potkat. A dalších takový osvětlení proč je blog víceméně ve stavu OFF.
Jen s přeji, aby nebyli na světě zlí lidé... Dlouho jsem žádného nepotkala a takové lži jaké navykládal, nevěřila jsem tomu, že je toho někdo schopen. Přišlo mi to líto, hlavně toho člověka mi přišlo líto, že má potřebu něco šířit, něco lživého a hlavně, že nemá asi nic lepšího na práci než řešit moje vegetariánství a můj způsob vyjadřování a největší pecka, že mě ani nikdy neviděl... 



Všem díky za podporu, hlavně svým nejbližším, kteří ty moje cancy o tom jak jsem vyšťavená ještě mají sílu poslouchat a ještě mě vytáhnou na panáka, abych neskončila na místě jako je fotka výše. Všem svým čtenářům přeji především klid a pozitivum, kterého mě se stresem nedostává a už mám z toho ústřel krční páteře =D Já si to od Vás v březnu zase vyberu ;) , už mě to taky nebaví se furt šklebit na svět =P 

Zdar a sílu!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...