neděle 1. června 2014

Losování výherce v soutěži o produkty Zoeva

1.6.2014 14:00

Krásné nedělní "dětské" odpoledne!

Mám tu pro Vás video s losováním výherce respektive výherkyně v soutěži o Zoeva produkty, kterou jsem vyhlásila zde

Výherkyni gratuluji a poprosím o zaslání adresy na messenger na facebooku a Vy ostatní nezoufejte a zkuste štěstí zde =)

P.S. Omlouvám se za přeřeky, ale já prostě videa točím velmi sporadicky a ještě jsem musela hlídat Nellu aby mi neutekla =) Děkuji za pochopení.



21 komentářů:

  1. samozřejmně Blance gratuluji a nedá se tedy nic dělat, asi si tu bázi budu muset koupit sama

    OdpovědětVymazat
  2. Ó děkuji, po dnešním uklízecím dni u Vojtíška v pokojíčku - doslova generálka pokojíčku, která trvala celých strašných 6 hodin (ještě mě to čeká u Káji, ale to snad bude tak jen 3 hodiny), je to fakt milá zpráva, která mi udělala velikou radost :-) Tess díky Tobě i Zoevě SK

    www.beautykoktejl.eu

    OdpovědětVymazat
  3. Lucinko tak třeba příště to vyjde ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Blani nemáš vůbec za co =) Bylo to o štěstí a tentokrát se usmálo na tebe =) Pak mě písní tu adresu ;) pokud je stejná jak na eshop tak ani nemusíš =)

    OdpovědětVymazat
  5. Blahopřeji výherkyni! Králíček je úžasnej slaďoch. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ivana jak já říkám ....láska mého života =D ale děkujeme ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Taky mám jednoho králičího fešáka doma, tak vím, o čem mluvíš, jsou boží! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ivana jooo? tak to je krásné! ikdy nevím jak se zrovna jmenuje, tak že mu posílám čumáčkovou pusu =P

    OdpovědětVymazat
  9. Náš se jmenuje králík Karlík, děkujeme oba, pozdrav mu hned vyřídím a pošmudlám ho. ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Ivana já jen doufám, že nejsi moje sousedka ob jeden vchod protože ti mají taky Karlíka =D

    OdpovědětVymazat
  11. Nene, to určitě nejsem :D. Asi to holt nebude moc originální jméno, ale mně se tenkrát ta přesmyčka tak líbila. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ivana tak pokud si i s přítelem a i s mým přítelem venku nevenčila, tak asi to nebudeš ty =) mě to přijde originální! Mě by to totiž nkdy nenapadlo! Já totiž teprve zjistila jak originální jméno jsme dali my =D NellUŠANDA =D Teď se tady ládovala jahodou z těch jejich ksichtů na jahodu vždycky nemůžu =D jak kdyby jí to nechutnalo a pak to zblajzne jak malinu =D je to tele =D

    OdpovědětVymazat
  13. No nevenčila jsem! :D Hihi, Ušanda by zase nenapadla mě. :D Zrovna jahůdku jsem taky ještě nezkoušela, kupuju je výjimečně a na zahrádce si budeme muset chvíli počkat, tak pak uděláme hokus pokus. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ivana joooo tak teďka utekla a zaperlila, si říkám, co v té kuchyni dělá a ona si vlezla do bedýnky po jahodách a vyjídala tam listy jahodníku a ty nezrály jahody....mě z ní picné a teď mě stěma červenýma tlapama skočila do čistého prádla =D no sranda musí být =D

    OdpovědětVymazat
  15. jj, je s nima sranda, s divochama! :D snad ty nezralý jahody neprovedly nic s králičím trávicím traktem. To červený prádlo by mě ale asi pěkně nadzvedlo. :)

    OdpovědětVymazat
  16. neeee žije dál :D láduje se jahodama každý den =D dneska jdu zase sbírat tak zase čekám, že mi tam v nestřeženej okamžik vpadne =D

    OdpovědětVymazat
  17. Tak bacha na to! :D Taky mám dnes prací den. ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...