pondělí 24. listopadu 2014

Moje péče o aknózní pleť

24.11.2014 18:00

Krásné pondělí všem!!!

MĚSÍC....už je MĚSÍCCCC!!! juchůůůůůůůů a mám koupený dva dárky paráda =D =D 

Dneska budeme pokračovat čtvrtečním tématem, kde jsem Vám ukazovala svojí pleť před návštěvou kosmetičky a po ní....dávala jsem Vám i tipy, co je pro aknózní pleť vhodné a co ne...prostě vše najdete zde....

Ve zkratce mám akné na čelistech a lísních kostech a v prostoru mezi nimi a T-zónu mám suchou. Musím používat, jak kosmetiku na akné - ta je většinová - tak i kosmetiku pro suchou pleť. Dnes Vám veškerou kosmetiku ukážu.

V prvé řadě si řekněme, že to co je vhodné pro mě nemusí být vhodné pro Vás. Každý by měl hledat, to co mu nejlépe sedne.

Používám především Clinique a byť říkám, že každý si musí najít svoje, tak si myslím, že s Clinique nelze šlápnout vedle. Jejich teorie je založena na 3 jednoduchých krocích - čištění, exfoliace a hydratace. Tyto tři kroky jsou dodrženy u každých produktů pro danou pleť - všechny informace naleznete zde. Dovolím si tvrdit, že Clinique jako jeden z mála má opravdu promyšlený systém pro každou pleť a i v parfumériích mi mojí tézi potvrdili, že Clinique to má vychytané do detailu. Proto jsem jako první možnost volila jejich produkty a ono to vyšlo a nemusím hledat nic jiného. Slyšela jsem, že i Clinique za moc nestál, ale změnili složení všech výrobků a jsou špičkou mezi péčí o pleť a to především té aknózní. Samotná kosmetička mi na Clinique radostně pokyvovala hlavou =)

Ale dosti keců, pokud jej budete chtít zkusit, tak ho zkusíte. Pokud jste proti Clinique zaujatí jako třeba já vůči Too Faced (prostě mě nějak neláká), tak si je nevyberete. Tohle já neovlivním, je Vám chci ukázat, co pomohlo mě =)

tři kroky pro aknózní pleť v měsíčním kitu

složení produktů proti akné
Začněme však od začátku. Když Vám kosmetička oznámí "máte akné", tak to znamená jediné. Všechno, co jste doposud používaly můžete vzít a hodit do koše nebo někomu darovat. Tak to prostě je....Musíte překopat celou péči, nedej bože, když děláte všechno blbě jako já. S akné zapomeňte na peelingy (jen s gelovými kuličkami a opravdu jen jednou za týden), na oleje, na silikony a veškeré sulfáty, parfemaci a další dráždivé látky. Kosmetika na akné musí být kosmetika pro citlivou pleť s léčivými složkami a především s nemastným složením....když k tomu přičtete plus suchou pleť, tak opět potřebujete produkty na hydrataci, tak produkty opět nesmí být mastné a obsahovat nic z výše uvedeného....

Takže jo, koupila jsem si Effaclar Duo od La roché Posay....anoooo ten věhlasný a známý krém, bez kterého prostě nikdo s akné nemůže žít....opravdu? Koupila jsem ho v akci spolu s čistícím gelem za cenu jednoho. Balíček mě stál skoro 500,-....Plácla jsem krém na obličej a druhej den jsem se nestačila divit...boláky byly zpět....kouknu na složení a tam silikon, který jiný než Dimethicone...vznesla jsem svůj dotaz a této odpovědi se mi dostalo....ať se na mě nikdo nezlobí, ale ať silikon tekutej nebo tuhej, furt je to jen silikon....krém šel okamžitě z domu....nikdy více....


Čištění aknózní pleti:

Takže jsem si nechala jen čistící gel, který silikon neobsahuje. Gel je opravdu perfektní. Odličuje skvěle a při doodličování mi na tampónku skoro nic nezůstává. Tenhle gel si ráda si znovu koupím. Cenu Vám neřeknu, byl v tom balíčku "jako ten zadarmo". Používám ho večer na odlíčení make-upu. Na ráno mi ho přijde škoda. Voní nějak tak "vodově"




Jako další věc na odličování jsem na votočvohoz za něco vyměnila tenhle ten Avéne čistící gel. Nedávala jsem mu šance, u někoho jsem četla recenzi na Avéne krém na ruce a byla to katastrofa a myslela jsem si, že tomu nebude jinak. Omyl je však pravdou. Je parádní. Jen by tedy nemusel smrdět jak JAR sensitive..... =D Opět používám večer. Je tužší než La roché posay, ale odličuje stejně parádně.



Jako poslední na odlíčení používám čistící pěnu od Clinique (krok č.1). To je ta pěna, co používám na ráno. Byť jsem se do  Clinique zamilovala, tak musím přiznat, že tak dobře neodlíčí. Pěna je skvělá, ale s make-upem si moc neporadí a musí pak člověk hodně dooličovat. Takže moje volba na ráno je více než jasná =) Jen teda ta "vůně".....terpentín hadra....pardón za ty výrazy, ale je to nejvěrohodnější popis =D Nesmím vždycky dýchat, když ho používám =D


Následně doodlíčím tonikem nebo micelární vodou...zatím nemám žádnou speciální a asi ani mít nebudu....není třeba mít speciální....pak samozřejmě ještě oči odlíčím fialovým garnierem, kterej bezmezně miluju a mám řasy až do nebes - jak kdybych jich měla málo no =D

Mám i čistící vodu od Clinique (krok č.2), ale obsahuje alkohol. Je výborný, ale na každý den to není, jsem jak sušenka. Tohle můžou používat holky, co maj opravdu hodně mastnou pleť. Jenže já mám kombinaci mastné a suché. Každopádně bych s tímto přípravkem byla obezřetná. Nedoporučuji ho na každý den. Mastná pleť potřebuje hydratovat a ne vysušovat na kost..... Používám, tak jednou týdně.


Denní a noční péče:

Teď už přecházíme ke "krémíkům". Používám už jen Clinique a jednu malinkou vychytávku, ale to až na závěr =)

Clinique nedělí krémy na denní a noční. Což je parádní. Takže sice stojí dost (na akné okolo 700,-), ale nemusíte to dvojnásobit. Hlavně já si to kolikrát pletla a na den si dala na obličej noční a naopak =D

Čistící gel (krok č.3).....ano, tak se jmenuje. Je to gel na denní a noční použití. Má být srovnatelný s přípravky na předpis. Já říkám ano! Parádní krém. Udržuje boláky čisté a brání vstupu nových škodlivin. Po měsíčním používání musím říct, že mi nehorázně pomáhá a zachraňuje pleť. Jeho nevýhoda? Pardón, opět to napíšu tak jak to je....smrdí jak jar s blitkama....je to fakt puch =D ale na pleti naštěstí už cítit nejde.



množství, které mi na aplikaci bohatě stačí....
Hydratační gelový krém. Jsou dva...pozor...jeden je pro ultra suchou pleť a pak je tento pro "normálně" vysušenou pleť. Oba jsou však bez oleje, proto jsou vhodné pro mojí pleť. Používám jen čistě na T-zónu a pod oči. Musím říct, že je perfektní. Měla jsem vždy problém s hodně vysušenou pletí mezi obočím a v záhybu nosu. Tvořili se mi šupiny až krvavé prasklinky. Tyhle věci už teď neznám. Plusem je jeho příjemná vůně.



stačí i o malinko méně =)

Další produkty:

Oční hydratační krém.....neberte to zle....pro mě je to v mým věku kravina...já vím, že jakmile se vytvoří vráska už to nikdy nevezmete zpět....to všechno vím a znám....tak jsem si řekla "dobřeeeeee" a začala jsem ze startovního kitu používat i oční krém. Používám ho na noc....ne nevidím změny, protože moje oční okolí není ani oteklé, ani ztmavlé ani nic jiného...bůh mě nadělil akné, ale naštěstí mi dal dobré oční okolí....každej má problém s něčím jiným....


A aby té péče o oční okolí nebylo málo - když už jsem se do toho dala, že? =D - tak jsem vyhrála v soutěži o testování tento oční krém od Kiehls...bohužel jsme nedostali žádné info k produktu, takže Vám nedokážu říct na co přesně je, ale předpokládám, že by měl oční okolí rozjasňovat a "korektovat", takže ho používám na den a musím říct, že je okolí prozářenější, ale žádný zázrak to není.




Součástí kitu byla i hydratační maska. Používám jí především, když už mi v záhybech praská kůže.... je skvělá. Nanesete na noc a ráno jen zbytky odlíčí a odměnou Vám je hydratovaná pleť. Odvrátíte, tak nejhorší stav =)



Když se mi bolák podebere (již se netvoří nové, ale těch starých není lehké se zbavit), tak použiju Josidol v tužce. Stojí asi 40Kč v lékárně....je to prostě dezinfekce....opět s mírou....příliš vysušuje....




Na podobném principu funguje "nechutně" předražený Biotherm. Tahle tubička by normálně měla stát okolo 500,-. Koupila jsem jí za polovinu ve výprodeji v elninu... Je to jen dezinfekce na boláky, která ukazuje, že biotherm absolutně neví, jak se starat o pleť  akné.... Podle nich by to měla být denní péče....něco tak morbidního jsem ještě u nikoho jiného neviděla.....


Suchá pokožka vzniká ze dvou důvodů. Prostě se sní buď narodíte nebo máte dehydratovaný organismus....jsem druhý typ....vypiju denně 2dcl vody a na to vypju dvě kafe...jak už jsem psala minule.... jsem neponaučitelná...takže srabsky hydrataci pleti dodávám touto dermální vodou....příznám se, už na to taky kašlu....jsem hrozná vím to =D Můj hlavní problém je teď akné, té suché pleti zase tolik péče nedávám.....



A jako největší pecku pro Vás mám sérum na ruce....čučíte na to, co? Zda jsem se úplně nezcvokla...Ne nezcvokla =D Přečtěte si tuto recenzi. Na základě toho, jsem "čisté" (je přírodní, veganské) sérum picla na boláky...a to se dějou divy....už se mi nepodebírají a skvěle se zatáhnou a hojí se....má to menší chybu...všechno je to krásný do doby než nanesete make-up v ten moment jeho účinek pomine =/ ale zachránil před nejednou bolestí....

fotka od Ellen zdroj

To by bylo, tak vše, co používám. Nejvíce mi pomohl Clinique a Sparitual sérum. Prostě jsou perfektní. Pamatujte na jedno. Na akné se musí pomalu, ale účinně =) Na veškeré dryáky a podobné "ničitele" zapomeňte. Nejdůležitější si je uvědomit, že silou ještě nikdy nic nešlo.... =) Připravte se taky na to, že prostě kosmetika proti akné vůbec vábně nevoní....

Na internetu jsem nenašla jednotlivé příručky, tak jsem se rozhodla Vám je nafotit a třeba Vám to zodpoví veškeré Vaše otázky =) Jdou za sebou...Nejdříve anti blemish řada a pak až hydratační řada.














Jak bojujete s akné a suchou pokožkou Vy???

3 komentáře:

  1. Nijak, plet mám mastnou a bez akné.. ale Avene ten gel si kupuji už dlouho a jodisol ted používám na zuby :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Luci tak ten Josiol má všestrané použití =D ale určitě nějak ten maz eliminuješ ne? =)

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzana Czechaczková26. února 2015 v 18:16

    Ohledně silikonů a rozčilování se nad La Roche Posey...ten přípravek Anti Blemish All Over Cleaning (krok č.3) od Clinique má silikon ve složení hned na druhém místě (to znamená že je ho v něm hned po vodě nejvíc, řadí se ve složení podle množstevního zastoupení) a máš to tu sama v detailu hned na třetí fotce - cyclopentasiloxan není nic jiného než prachsprostý silikonový olej ....takže asi tak. Čtu tvůj blog ráda, ale tohle je teda střelba dost mimo. Můžeš si ověřit zde http://slozenikosmetiky.cz/cyclopentasiloxane/

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...