čtvrtek 22. ledna 2015

Fake = criminal

Krásny den, 

Dnes mám pro Vás článek za který mě někteří možná ukamenují a jiní se mnou budou sympatizovat. 
Včera mi byl na sdílen jeden příspěvek, kde se dotyčná chlubila fake produkty od UD... Já se k němu vyjádřila se slovy, že zlodějina by se neměla podporovat a kdyby se za to zavírali obě zúčastněné strany, tak by si to jeden rozmyslel. Napsala mi jedna slečna, že když fotku fake produktů uviděla tak jí okamžitě na paměti vyvstalo moje jméno....



Jsem sebekritik, který sám sebe nemá moc v lásce, ale jestli jsem na něco hrdá, tak právě na to, že si mě lidi spojují s dvěma věcmi - za boj na bezpráví zvířat a za to, že odsuzuji fake produkty -zlodějinu, byť by se jednalo o jakýkoliv produkt....


Nikdy jsem tohle téma na blogu nerozebírala, je možné, že většina mých čtenářů o tomhle boji "krádeže nápadů" nemá ani potuchy... Vyjadřuji se vždy u daného postu a nejčastěji na facebooku, ale i tak jsem jsem vstoupila mnohým do podvědomí... 


Všichni víme, že existuji dva typy podvodů:
- dupe produkty aneb "šlohneme nápad a picnem na to svojí značku" 
- fake produkty aneb "na co se namáhat, obšlehneme to celý i se značkou" 

O dupe produktech si povíme když tak jindy, pokud budete chtít =) tam je více proměnných a potřeba jít víc do hloubky...


U fake produktů tomu, ale tak není a je hned jasné zač je toho loket....


Fake produkty prorazily především v oděvním průmyslu... Kdo z nás by nepotkal aspoň jednu 14tiletou rádoby zmalovanou puberťačku, co si hrdě nesla Louis Vuitonku přes loket... Asi každý. Zde ještě přimhouřit oko se slovy "je to mladý trdlo"....


U čeho však přimhouřit oko nejde, je když to udělá dospělý... Zrovna před pár měsíci jsem potkala jednu paní... Vyvolala ve mě takový výbuch smíchu a nepředstavitelný údiv, že jsem to okamžitě smskovala Blondie a díky tomu (znáte mě, já a krátkodobá paměť =D) Vám můžu popsat co dotyčná fake paní všechno měla: kabelka alias Armani jeans a druhá kabelka alias Dolce and Gabanna, triko Armani, fake pásek (logo jsem nestihla ale ta spona ječela, že je fake i na kilometr). No a pak nesmí chybět make up alias štětka - s pořádným oranžovým make-upem, tunou tvářenky (Marfuša stále žije), tunou rozjašnovače a s namalovaným obočím. Umělé nehty a lacině nastřelený vlasy jsou nutností. Napíchaná huba silikonem se kterou žvýkala žvýkačku stylem, že by se i kráva jako přežvýkavec styděla za svoje laciné mletí hubou. Oči pak zakryla brýlema přes půlku obličeje... Samozřejmě rádoby Chanel... Řekněte zda se těm chlapům divíte, že se bojí umělotin?... Já teda ne... Výbuch smíchu a civění na toto monstrum bylo rovno její kreaci, ale těmhle lidem to stejně nedojde, jak trapné a ubohé to je...


Sama nevydělávám tolik abych si mohla kupovat věci high end oděvních značek (snad se tento termín zde taky používá). Takže prostě můj šatník neobsahuje ani jeden kus Chanel, Dior, Giorgio Armani apod... Nestydím se za to, nemám jediný důvod... Já na to prostě nemám a nebudu si hrát, že jo a hlavně oděvní průmysl není, až tak moje branže.. Už roky si vystačím s Bershkou a jednou za uherský rok vlezu do Stradivarius, Hmka, Croppu a maximálně Zary... Mám tolik hader, že se mi tak jednou za měsíc stane, že vytáhnu věc se slovy "já úplně zapomněla, že to mám..."
Když se zaměříme na boty a kabelky, tak je to to samé... Prostě obchody v olympii to jistí a kolik těchhle věcí mám i z ebay - samozřejmě no name značky...


V čem se ovšem jakžtakž orientuji (nejsem expert a taky nesedím od rána do noci nad hledáním všeho nového) je kosmetika. Zde máme taky high end značky a všichni je známe - Urban Decay, Too faced, Chanel, Dior, Lancome, Benefit, Clarins atd.. atd.. Byly by jsme tady dlouho než by jsme je vyjmenovaly...

zdroj


Lehce plavu i v parfémech a zde bych asi povedený fake nerozeznala... Nebudu si hrát na to, že ano... Prostě ne... Já osobně nevím, jak bych měla očichat všechny parfémy aniž by mi nepraskla hlava a stihla jsem to do vydání další novinky =D zkusím vždy tak tři a odcházím a stejně skončím u svých stálic...


Co mě na tomhle celém tak strašně vytáčí do otáček je, ta neúcta... Ta drzost těch lidí...
High end značky makaly roky někdy i desítky let, aby stály na vrcholu a při vyslovení jejich značky bylo i dítěti jasné, že se nebavíme o nějakém kusu salámu vedle druhého kusu salámu...
Tyhle značky začínaly z ničeho a to hodně často... Doslova vzešly z ho.... Skoro všechny prorazily naprostou náhodou a mohla to být nějaká úplně jiná značka před kterou by se spotřebitelkám zatajil dech...
Někdo tohle neuznává... Já to asi i chápu, tohle je fakt velký kolotoč machinací... Neberu jim to, ale prostě zastávám názor, že na škole by nás měli, místo šílených rovnic a rozborů vět, které nám v dospělosti budou naprosto k ničemu, naučit high end značky a každý - i ten, co mu je to buřt - by měl vědět aspoň jména a zlodějinu s fake umýslně i neúmyslně nepodporovat...
Za těmi prostými názvy stojí několik let odříkáni, dříče, chtíče, potu a krve... Stojí za nimi v prvopočátku vždy jedinec a následně pár jmen z týmu až po nadnárodní korporace s tisíci jmény... Vše však vychází z toho jednoho jediného maximálně dvou jedinců...z těch co měli vizi a udělali by nemožné pro splnění svého snu.. Mnoho z nich se své největší slávy ani nedožili...
Tihle lidé každoročně makají... Co makají... Vyloženě dřou na tom aby každý rok vyšla novinka či novinky, kdy spotřebitelkám zaplesá srdce a opět si budou moci říci "mám doma..." Doplňte si větu samy... High end vydávají nové stálé kolekce, ale limitované kolekce... Samotné mi několik takových kousků uteklo a možná to bude znít materialisticky, ale su na sebe za to strašně naštvaná...

zdroj


Život jen jeden a já si ho prostě chci opepřit slovy "mám doma limitovanou kolekci od Urban decay,kterou už nekoupíte". Vidím tam tu sobeckost, ale já jsem na tomhle světě jen jednou a nebudu kecat o tom, že mi tahle věta nedělá dobře, protože prostě dělá... Nebudu si taky hrát na skromnou... Jsem materialistická mrcha, klidně se tak nazvu sama i bez vás, ale já fakt do té práce nechodím na to, abych si to syslila pod polštářem a pak mě srazil autobus... Netahejme do toho děti a rodiny, to už je jiné téma. Bavíme se teď a tady... Teď a tady jsem nezadaná mladá žena, která je nezávislá a mladá už nikdy znovu nebude...


Odbočily jsme od tématu, ale to byl jen důvod Vám vysvětlit svůj důvod k tomuhle celému rozčarování a říct Vám, že su v tomhle ohledu namyšlená potvora a přiznám si to i bez haters...prostě můj nynější svět tvoří hodně věcí, ale jednou z těch rozsáhlejších je i kosmetika...prostě si to užívám protože vím, že za pár let kolem mě bude pobíhat dítě a jít si jen tak koupit paletu za 1.500,-, asi nebude reálné (třeba si najdu miliardáře... to bych se měla =D zpátky na zem...).
Když na to nemám, tak si koupím jinou levnější značku – dnes je tolik možností a nebo zatnu zuby a prostě si na danou věc našetřím...ať jsem mladá bez závazků nebo matka od dvou dětí - věřte mi, že takové znám!


Já jsem já, ale tady dnes jde o ty lidi.... o ty človíčky o kterých jsem již psala odstavec nahoře... Ti lidé dřeli aby mě spotřebiteli donesli další unikátní kousek kosmetiky nad kterým lidově upustím slinu...ti lidé sledují trendy, ti lidé vymýšlí designy, ti lidé vytváří další kus historie high end značky... Je jedno zda se jedná o kabelku, šaty, boty a nebo mnou milovanou kosmetiku... já ty lidi prostě obdivuji a před jejich prací každý rok znovu a znovu smekám... já bych do pár let byla vyždímaná a inspirace by byla rovna nule....


Přeskočíme rozvoz do obchodů, eshopů a kdo ví kam. Přeskočíme i ten lov typické české ženy - je Vám jasné, že tady koupíte jen hrstku toho, nad čím všichni ostatní ve světě tají a berou obchody útokem? Přeskočíme i nákup - ten je vždycky nejveselejší, ale kdo je maniak, tak si ho umí představit =D 
V ten moment všichni máme doma svůj high end kousek a kocháme se a kocháme... někdo déle, někdo kratší dobu (myslím si, že je to úměrné Vaší sumě na bankovním účtu - miliardářka nebude celý rok vzdychat nad kabelkou). My blogerky se chlubíme na svých sociálních sítích, píšeme recenze a neustále danou věc vyzdvihujeme jako božskou manu....

Tohle trvá tak 3 měsíce možná půl roku....V ten moment přichází na scénu Lojza od vedle... Nikdo mi nevymluví, že má šikmé oči...prostě tak to je, tahle menšina to dělala vždycky a myslím si, že to dělá už i u kosmetiky.... Vlítne do high end obchodu (nebo sdruženého obchodu, prodávající high end). Danou věc s očíhne nebo koupí? Nevím je mi to jedno... Pak sedne doma a celý....PROSTĚ CELÝÝÝÝ!!!! to obšlehne, se vším všudy! Kov nahradí plastem, zlato udělá barvou ve spreji... prostě použije levný materiály, picne na to značku a při téhle celé drzosti ještě nedokonale udělanou - všimly jste si, že fake vždy má podělaný nápis?! Vždycky je tam nějaká chyba! Ani blbý písmo neumí okopírovat! 
Pak to vezme a vyvěsí to na ebay a nebo alipressu (či jak se ten hroznej obchod jmenuje) a libujou si v tom jací jsou kingové!!! Vůbec jim nevadí, že potopili lidi, co na originále makali dnem i nocí a hlavně jim to není vůbec blbý! Ani špetka studu!!! Já bych kanálama chodila, jak bych se styděla...

No a jelikož tyhle weby jsou velké a v těchhle státech asi moc postih za krádež autorských práv nefunguje, tak jim to projde....


Po tuhle část "by to bylo ještě snesitelný". Prostě Lojza, co si zaslouží na přes držku, aby si to na příště zapamatoval.... Je mi jasný, že jsou to velké firmy a ne jedna osoba, ale za chvíli si řekneme, proč to nemůže být jen jedna osoba....


No, ale základy ekonomie máme každý, že? Já to ekonomicky vidím hloubš a klidně bych k tomu i grafy udělala, ale to je jedno nebudu si hrát na chytrou, pak byla na přes držku já =D

Takže každý víme, že nabídku určuje poptávka a naopak. Každý víme, že bez poptávky by v tomhle případě nebylo nabídky... Možná by to zkusila "vynalézavá čecháčkovská dušička", ale třeba Američana by tohle ani ve snu nenapadlo... Bohužel to napadá i ty malý napravo od nás na jiným kontinentě....Jenže oni to už dělají desetiletí, takže je to spíš u nich přežitek než, že by to byla jejich podstata...


Takže proč to vzniká? Protože se najde nějaká Lojzina, co si to koupí... Pochopila bych kdyby tyhle transakce probíhaly v těchto chudých státech.... Jenže tyhle Lojziny se nachází u nás ve vyspělé a ekonomicky relativně prosperující zemi!!!! Nejsmutnější ovšem je, když se objevují v řadách blogerek - jsme inspirací a nemáme podporovat černý trh. Lidé nás čtou, protože často na naše rady dají! Takže vlastně doporučujeme krádeže.....Já se ptám proč proboha?!!!

zdroj

Pochopím když si fake koupí slečna v neznalosti (proto bych to zavedla na školy), ale ty největší zvučná jména nejsou omluvitelná nikdy! Prostě je to z 97% (můj odhad) vědomá machinace... Kabelka Michaela Korse - originál 4-6 tisíc, fake 1 tisíc - snad jste nečekaly, že bude stát 600 jako kabelka z CCC? ;) Za tu práci s kopírováním je třeba si nechat řádně zaplatit!!! Paletka Urban Decay - originál 1500 - 2500, fake 250 - 800,-. Parfém - originál 2.500,-, fake 600,- (originál se mimo parfumerie pohybuje cca za 1.500,-) a můžeme pokračovat donekonečna....


Když si stáhnete letošní (dobře z konce roku 2014, letos ještě snad žádná pecka nevyšla) film a přijdou na Vás, tak jdete sedět Vy a samozřejmě i autor uložení na web, pokud ho dohledají. U filmů mám jisté pochopení - je to pomíjivé...skouknete dvě hodiny a DVD Vás stálo 600,-, tady by se mělo uvažovat zase trošku jinak ze strany prodejců...ale furt je to krádež, to bez debat... Kdyby to DVD, ale odpovídalo požitku - v mém případě 80,- -100,-, tak by mě nenapadlo někde něco stahovat....
Mark Zuckeberg ukradl dvojčatům jen část blbýho nápadu a přetvořil ho k obrazu svému - Facebook. Dvojčata musel vyplatit a to ukradl blbou myšlenku!!! Kdyby na to neměl, tak jde sedět... Všichni známe tyhle historie Samsungu, Apple, Windows, IBM atd....nejčastěji se mluví o technice, protože v ní tečou nechutné sumy pěněz... Oděvní a kosmetický průmysl nezasahuje moc do mužské sféry... elektroniku potřebuje žena i muž.... Zátahy na fake oděvní produkty se dělají, ale dodnes jsem neslyšela o zátahu na továrnu, kde rádoby vyrábí Chanel nebo NARS....

zdroj

Upřímně mi je taky naprosto u zadku zda je daná kosmetická věc stejně kvalitní nebo ještě lepší než originál!!! Furt je to zlodějina! Krademe peníze lidem, co pro nás chtějí něco vyjmečného a každý rok nám dokazují proč zrovna oni jsou na vrcholu, proč zrovna oni jsou high end a proč se tam již několik let drží... Já jsem člověk, co umí ocenit práci druhých a ještě víc, když je to dělané s láskou a péčí... při troše štěstí vyrobím krém taky, ale nikdy bych ho nesrovnávala s Elizabeth Arden, která na krému nechala x let výzkumu a neuvěřitelné práce....Takže co? Chcete podporovat tuhle nechutnou hru? Vřele do toho, ale u mě pochopení rozhodně nenajdete...

29 komentářů:

  1. Tereza Loves makeup22. ledna 2015 v 18:26

    http://milanpolak.cz/proc-nekupovat-fejkove-kabelky/ toto si precitaj :) krasne povedane. Ja fake produkty neznasam, ak na nieco nemam tak si to nekupujem. Ale dupe mi az tak nevadi. Jasne je aj to kradez. Ale na to sa pozdram tak, ze by som potom nemohla pit kofolu, lebo je to dupe coca coly, nosit nohavice lebo s tym zacala coco chanel a pod. Dnes sa uz vsetko obkukava.

    OdpovědětVymazat
  2. no tywoe...já jsem asi neznalec, vůbec jsem netušila, že se padělá i Benefit :DDD teď jsem ze srandy zabrouzdala na Ali ... a padělky The Balm? To ani není možný :DDD

    OdpovědětVymazat
  3. no jasně i theBalm...přece za 500,- je to moc drahé =D Je to fakt směšný....

    OdpovědětVymazat
  4. já na to čučím jak puk :DDD tak tu řasenku bych na sebe nedala ani za milion :D

    OdpovědětVymazat
  5. To jsme dvě... Umaž ty čísla a otevři si té slečny blog a ona to tam porovnává.. Ten šťěteček a jeho délka jsou úplně jiny =D no pobavila jsem se dobře =D

    OdpovědětVymazat
  6. Díky moc za pochvalu kočko! Ja dupe prostě neneosím, ale myslím dupe takové, které je absolutně tím hlavním totožné jen to má jiný obal a nápis... A pozor s tou kofolou nemáš pravdu. Naše kofola má stejné začátky jako coca cola a vůbec se coca colou neisnspirovala... Je složením úplně někde jinde ;-) to spíše Pepsi kopírovala... Je dupe a dupe a jak nahoře píšu, tam už je třeba jít víc do hloubky =)

    OdpovědětVymazat
  7. Štěteček... Fakt jsem napsala štěteček? Řadně mi hrabe =D myslela jsem kartáček =D

    OdpovědětVymazat
  8. Tereza Loves makeup22. ledna 2015 v 18:51

    Ja dupe tiez nemam a zamerne by som si asi ani ziadny nekupila. Ale v podstate mi to nevadi a chapem ludi co si ich kupuju.

    OdpovědětVymazat
  9. Dupe produkty mi nevadí, MUA či Makeup Revolution i vlastním, s tím nějak vůbec problém nemám a podle mě každýho věc, zda si to koupí nebo ne. Třeba se mi nechce za tvářenku dávat šest stovek, když podobnou můžu mít levnější a třeba i stejně kvalitní.

    Fake, to už je podle mě něco jiného, to bych si už nekoupila a raději investovala do toho pravého. Ale upřímně, já třeba nepoznám fake kabelku apod :D Vlastním ale oblečení od Ralpha Laurena, CK, Armani a další dražší značky a vždy když je mám, tak si řikám, zda lidi na mě nekoukají právě s opovržením, že mám fake a doufám, že poznají, že mám originál :D Já sama to u jiných nepoznám.

    OdpovědětVymazat
  10. ... "ať jsem mladá nebo matka dvou dětí" ... :-) hezký a pravdivý (mě se líbí hlavně ta matka dvou dětí :-D haha). Je to fakt, když chci originál, tak si prostě šetřím a našetřím, nebo když mi je to jedno, tak koupím levnou, ale dobrou značku a ne nějaký podvrh. Líbilo se mi, jak jsi psala o lidech, kteří za "slávou" značky stojí, o jejich dřině. Jo je to tak, a možná tohle by si ty co kupují fake a i ti co je vyrábějí, tak by se na to měli podívat z této stánky. A ne jen myslet na: prach prachy prachy - vládnou světem :-(

    OdpovědětVymazat
  11. Lenka ButterfliesDream22. ledna 2015 v 19:54

    on se padělá i NYX a při tom je to značka za pár korun :D

    a ještě mě napadá Carmex, který z Ebay vypadá a chutná jak lepidlo na papír

    OdpovědětVymazat
  12. Lenka ButterfliesDream22. ledna 2015 v 20:08

    Abych byla upřímná tak jsem jednou přemýšlela že si koupím fake MK kabelku a peněženku, nakonec jsem zjistila že bych neměla ty koule vyjít ven a nedejbože to pověsit na instagram a být za debila.
    Když se nad tím člověk zamyslí tak za kabelku u bati chcou 1300, když pockam dva mesíce a peníze schovám tak můžu mít MK.

    U parfému je to jak s kosmetikou clovek vleze na trznici a je to sami Locaste,CHamele..
    takže človek ví která bije..

    S fakem Benefitu jsem se setkala na Votoc, kde to slecna prodávala za normálni ceny a já jsem to dala kamarádce k narozeninám (trapas) a ta mi ukazala jak ma vypadat originál.

    Jinak myslím si že pokud má někdo blog, yt by neměl propagovat fake. viz : https://www.youtube.com/watch?v=QkQp64J09dg&app=desktop
    lidi to zbytecne laka a motivuje k tomu aby fake koupily.

    OdpovědětVymazat
  13. Jo o máš pravdu!! I eos! Dodnes si pamatujem jak dopadla jedna blogerka, když si dala fake eos... Tu vyrážku jí dodnes nezávidím au au... Je to na palicu...

    OdpovědětVymazat
  14. Jak říkám, tohle by chtělo rozebrat, ale já se dupe vyvarovávám, ale dostala jsem v rámci spolupráce w7.... Ne prostě jsem se přes to nepřenesla a kdyby jí nechtěla kamarádka, tak jí asi vyhodím...PR jsem svůj pohled na danou značku a dupe výrobky vysvětlila a od té doby mi už nehrozí, že by mi w7 poslali... Prostě jsem na to háklivá =) hlavní je, že paní s PR je chápavá a ne jak někteří zamanutí lidé ;-)

    OdpovědětVymazat
  15. Dupe MR u mě skončil v momentě kdy vydal srdíčkové tvářenky, které kromě nápisu jsou naprosto vzhledově stejné... Mě nevadí když třeba teď benefit vydal revoluční linky (který jsou naprd) a přijde teď někdo a udělá podobný princip... Ale proboha, ať to neni na chlup stejné jen s jiným nápisem... U těch dupe je to fakt třeba rozdělit...

    Fake věci dokážou být i "dobře" udělané a na první pohled to nejde poznat, ale moc se stím nesetkáš... Fake jsou tak nekvalitně udělané, že to ječí z dálky, takže buď v klidu nikdo, kdo se v tom aspoň lehce vyzná na tebe nekouká, že máš fake =D

    OdpovědětVymazat
  16. Jse ráda, že jsem tě potěšila tou větou, protože jsem myslela zrovna na Vás dvě když jsem to psala =D právě, že tihle lidi se na to z téhle stránky skoro nikdy nekouknou, protože si to ani neumí představit. Kdyby však sami něco unikátního vyráběli a tohle jim někdo dělal, tak se zvencne... Prachy vládnou světem =/

    OdpovědětVymazat
  17. Konečně jsem se na to koukla... tu slečnu jsem kdysi viděla a upřímně moc inteligentní mi nepřišla... bohužel tímto to bylo jen potvrzeno...

    A česká policie jen kouká a nic nedělá... veřejně známá osobnost a chlubí se zlodějinou, achjo =(

    Jinak taky bych na to neměla koule...já nevím, já bych měla pocit, že na mě všichni čumí, protože je to tak zjevný =D s tím insta si mě rozesmála =D

    Ty parfémy jsem tady takhle teda neviděla, ale musím říct, že na krétě to takhle valilo ve velkým =D Tržnicím se z možnosti šoku už raději vyhýbám =D Čím víc proužků, tím víc adidas fakt jo...

    Jinak s tím benefitem mě to mrzí.. vrátila ti aspoň ta podvodnice peníze?

    OdpovědětVymazat
  18. Adriana Gröschlova23. ledna 2015 v 8:23

    Krásný článek, pravdivý, spontánní, psaný od srdce. Se vším naprosto souhlasím. Prostě pod toto bych se také podepsala. Sama bych si padělek nikdy nekoupila, to raději tu danou věc mít nebudu , pokud na ní nemám, nebo nenašetřím. A už vůbec nechápu blogerku, která se evidentními padělky chlubí, připadá mi to zoufalé. A ještě zoufalejší mi připadají její "rádoby fanynky" které, když se to proflákne brečí, že na ty s prominutím "sračky" nebude recenze. Záměrně jsem použila sprosté slovo, pže jsem zrovna nedávno byla pro čerstvou zeleninu v Holešovické tržnici a byla jsem u jednoho stánku právě toho Loojzy od vedle, který má šikmé oči svědkem toho, kdy se paní rozčilovala, že má po celém krku a dekoltu vyrážku a rudé fleky z parfému Chanel, který u něho koupila za 120,- Kč. Je všem jasné, o jaký Chanel se jednalo (něco jako níže popsaný Chamelle) Lidé jsou prostě nenapravitelní. Tak jen doufám, že zmíněná blogerka nebude mít po těch fake paletkách rudé oči. Přesto, že ji považuji za naprostou zoufalku, jí samozřejmě co se týká zdraví, nic zlého a špatného nepřeji.

    OdpovědětVymazat
  19. Adriana Gröschlova23. ledna 2015 v 8:32

    Přesně tak, já mám tržnici za rohem, chodím tam pro bio zeleninu a přesně ty šoky, jak píšeš tam zažívám, viz.můj koment výše:))

    OdpovědětVymazat
  20. Díky moc Adri!!! Taky mi přišlo trapné, jak tam žadonily o odkazy - Alča to našla za 5 minut - a pak ta diskuze den potom...četla si to? Já měla otevřenou hubu, zda opravdu takovéhle rádoby nány existují... Jsou to sračky, jen jak dopadla ta blogerka s fake eosem, ale ta ho kupovala proto, aby lidem ukázala jak poznat originál od fake... tohle kupování faků ještě chápu a díky němu se lidi pak vyvarují koupi dalších fake...měla vyrážku přes půlku obličeje a to není žádná zoufalka, má doma kvanta eosů... Ta si to narozdíl od nás zmíněné fakt nezasloužila...

    OdpovědětVymazat
  21. Dříč chtíč mě rozsekal! WTF :D

    OdpovědětVymazat
  22. Dobre sa tento článok čítal, išla si veľmi do detailov, takže sa mi ozrejmilo pár vecí, o ktorých som podvedome premýšľala už skôr, ale keď si to prečítam niekde čierne na bielom, tak sa to uvedomuje ľahšie. :D
    V tom odstavci, kde píšeš o kopírovaní "Lojzou od vedľa" som si úplne živo predstavila seba (kurňa, existuje koment, kde nespomeniem seba?)... napr. v škole ako som si pripadala originálne, keď som tam nosila jediná kraťase/sukne s vyšším pásom, klobúk a tak, a potom neskôr to začali nosiť všetci, lebo sa na internete písalo, že je to moderné. :D Dobre, toto je o niečom inom, napadá ma plno podobných prípadov, ale už teraz je tento komentár dlhý. :D Proste, ten pocit vymyslieť niečo nové, je na nezaplatenie, a akýkoľvek fake na ten produkt je naozaj urážka.


    Čo sa týka dupe vecí, tak sa neviem zaradiť, či som alebo nie som "fanynkou" napr. Makeup Revolution. Na jednej strane by ma ako výrobcu originálu asi štvala takáto lacná konkurencia. Na druhej strane, keď si potrebujem dokúpiť napr. bronzer, tak potrebujem hlavne proste "len nejaký" bronzer a vtedy si len skontrolujem pár recenzií, či je to fajn produkt za malý peniaz. :D Niektoré ich šminky sú fakt až moc skopírované, ale niektoré nie sú také okaté. Inak, v čom vidím výhodu - netestujú na zvieratách, takže už len preto si od nich asi niečo kúpim, bez väčších výčitiek. :) Aj niektoré paletky nevyzerajú zle, snáď nie sú okopírované všetky. :DD Ide mi o to, že milovníčka kozmetiky = človek bez peňazí nie je dobrá rovnica :D, tak tu mám aspoň istotu, že si kúpim niečo lacné a netrpeli tým králičky v labákoch.


    Ešte sa nenudíš? :DD
    Teraz ešte k fejkom... kozmetické fejky sú proste neprípustné, už len kvôli alergickým reakciám (ako píšeš o EOSe). Len v oblečení mi je to trochu cudzie. Teda jasné, LV kabelka je hnus, aj všetko na tých trhoch (hlavne na dovolenkách), kde predávajú vysmiati číňankovia, že "Adidas" za 2 eurá. :D
    Len trochu som zhrozená, ako na jednej FB stránke toto baby hrozne riešia... že ako H&M má rovnaký dizajn nejakej kabelky drahšej značky... Že ako nejaká kabelka sa podobá na Chanel, tak hneď je to napodobenina... bože dokonca šaty tam niekto spomenul. :D A hlavne topánky! Neviem, načo riešiť, keď sa niečo na niečo len podobá (oblečenie). To si podľa nich asi nemám kúpiť peplum sukňu z Terranovy, lebo prvý ju vymyslel neviem kto.
    A čo sa týka kabeliek, tak nám zo "strednej vrstvy" fakt podľa mňa netreba viac ako Michael Kors alebo nejaká lacná z F&F. Ty máš s chlapmi už viac skúseností - nevšimla si si tiež, že kabelku si na tebe snáď ani nevšimnú? :D Inak pokiaľ ju žena nejak zakrýva rukou, tak ani ja si nevšimnem. :D Preto viac riešim odev.
    Inak v kozmetike za takých "bohov" považujem najviac asi UD, The Balm, Lime Crime a to je snáď všetko (ok, toto píšem o 4 ráno, viac ma nenapadne :D )... také niečo ako Chanel, Dior, mi príde skôr divné, ja si ich proste stále predstavujem ako značky oblečenia. :D
    Ok, tak teda vďaka za menšiu relaxáciu pri článku, idem ti ešte napísať niečo k tým "filmovým hrdinom", mám trochu problém s nespavosťou, tak prečo to nevyužiť. :)

    OdpovědětVymazat
  23. Adriana Gröschlova26. ledna 2015 v 10:59

    Četla.. co k tomu dodat, zoufalá blogerka má zoufalé fanynky..."svůj k svému"

    OdpovědětVymazat
  24. WOW, tak tohle pasuji za nejdelší komentář na blogu =D



    Jsem ráda, že se ti dobře četl =) Jinak nemáš za co, já nejsem v tomhle taky zběhlá, ale podle mě to takhle funguje... To, že kopírovali tvůj styl je snad víc na odstřel, než kdyby si koupili "ala chanel"... to je prostě trapas a vím o čem mluvíš, nedávno jsem se tak vztekla, když jsem zjistila, že jedna baba v práci najednou má červené vlasy, najednou má patku, najednou nosí vlasy hozený dopředu na ramena (já je vzadu nenosím), najednou ten svůj gigantickáý zadek narvala do slim jeansů a najednou začala nosit ležerní sáčka a košile...přísahám ti bohu, když jsem jí poprvé takhle uviděla, tak jsem jen stála s otevřenou hubou a hlavou mi jelo "to si ze mě dělá pr...." a ta fena ještě namyšleně pozdravila a hodila na mě ksicht... měla jsem co dělat abych se nerozeběhla a neskočila jí za krk =D a nemusím asi říkat, že nejsme kamarádky...já tu babu skoro ani neznám, ale byla jsem jí takovou inspirací, že mě celou obšlehla... jooo ještě jsem zapoměla na červenou rtěnku... inspirovat no, ale ne celou okopírovat...kdyby si vzala jen část "ze mě" nemám problém, ale udělat z ošklivého kačátka bez vkusu celou mě, to bylo moc i na mě...


    Jinak na dupe teda mám jiný názor. Makeup revolution nemá všecko dupe (viz ty limitované paletky, co vyvolaly takovou bouři) takže nevím zda má dupe bronzer....ale kdyby měla třeba dupe Hoola bronzeru, tak si ho prostě nekoupím. Pokud chci levné věci, tak šahám po levnějších značkách jako je Sleek, NYX apod, a nebo přímo po drogérkových. Jinak všechny výrobky prodávané v kamených prodejnách nesmí být v Česku tesované na zvířatech ;) Pouze ty věci, které jsou dovezené z ameriky (a prodávané na eshopech) mohou být testované na zvířatech. Třeba u NYX máš jistotu ikdyž je americká - mají nálepku cruelty free (bez krutosti).... MR a třeba ILOVEMAKEUP poslední dobou nemůžu opravdu cítit... vymanily se z toho, že umí dělat svoje věci (jako, že umí), ale asi se jim nechce..poslední hardcore byla Ilovemakeup paletka kopírující čokoládovou paletku od Too faced... pěkně to ve mě vřelo a to too faced nemusím =D



    To s tím HM mi už taky přijde ujeté...to, že návrhář vymyslí třeba skate sukně neznamená, že když to vezme a zpracuje nějaká jiná oděvní značka, že je to dupe... On dal impulz světu, co bude in a každá značka si to má zpracovat po svém... Dupe pro mě je to, co má v sobě něajaký znak...v oblečení moc nevím, ale třeba u kosmetiky jsou to srdíčka od too faced, který MR taky trapně okopíroval... ale vevnitř je vícebarevná tvářenka a to má každá kosmetická značka, ale jde o ten nápad srdce...ty dupe jsou složitější na pochopení každého názor...každý to vidí jinak....


    Doufám, že si dobře odpočinula, jinak pod filmovými muži komentář je a kdyby si mi to tady nenapsala, tak to nevím, protože mi to v komentářích vůbec nevyskočilo =( Jdu tam kouknout =)

    OdpovědětVymazat
  25. Tak tá tvoja kolegyňa musí byť fakt vtipná, ešte aj vlasy si nechať nafarbiť presne rovnako, to už je diagnóza. :D Ale zaujímavé je, že aspoň v mojom prípade je vždy nakoniec práve táto kópia pochválená viac za svoju "originalitu", než ten, kto s tým prišiel prvý.


    Ohľadom I<3Makeup, tie okopírované srdiečka mohli premyslieť naozaj nejak inak, mohli to byť hviezdičky, muffiny... A tými čokoládovými paletkami to len dorazili, už je aj biela. :D
    Keď si to tak vezmem, fakt za tú cenu mám kvalitnejší napr. Sleek a ten je aspoň vychvaľovaný...
    A to je fakt s tými českými drogérkami? Ja som si práve myslela, že tieto drogérkové značky sú skoro všetky testované na zvieratách, tak to som si teda vydýchla, lebo som sa ich chcela vzdať. :D

    OdpovědětVymazat
  26. tak ona pochválena nebyla, jsem to po celé práci rozhlásila a všichni na ní zahlíželi a ať mě maj jakkoliv neradi, tak byla ona ta trapná a za týden už měla ofinu =D
    Srdíčka neopíroval ILM (nemyslím blogerku =D, nechce se mi to vypisovat), ale MR... ale je to trpané od obou značek =D
    Třeba kamarádka nechce kupovat Loreál (a všechny přidružené značky - la roche posay, body shop atd.), protože Loreál je z ameriky a říká se o něm, že testuje na zvířatech.... Jenže když dojedeš do ameriky, tak maj ty věci úplně jiné a kolikrát mnohem účinnější, proto Loreál používám. To, že to dělá v americe je hnus, ale ty výrobky na náš trh se vyrábí tady v EU...stačí se vždycky kouknout, kde to bylo vyrobené. Pokud je tam Made in EU, tak to testované nemůže být =)
    Hlavně by se to těmhle značkám ani nevyplatilo a proti legleslativě evropské unie nikdo nepůjde ;) Proto můžeme používat drogerkovou kosmetiku, ale měli by jsme být obezřetný u té na eshopech ;)
    Její argument taky byl, že ty peníze z těch prodůktů tečou taky do ameriky... jelikož nějaký rok studuju ekonomii (teď mám pauzu), tak vím, že je to hloupost. Peníze zůstávají v EU nevyplatilo by se je prohnat přes kurzy měny. Znehodnotili by si zisk. Takže ty peníze zůstávají třeba v Loreálu, který sídlí (teď střílím od boku) ve Francii a Loreálu v americe se tahle suma ukáže jen jako papírový zisk, ale reálně ty peníze nikdy nemají v ruce... snad si mě pochopila =)

    OdpovědětVymazat
  27. nejak to neriešim, ale fake si nekupujem, takže v podstate musim len suhlasiť :)

    Pozývam ťa do GIVEAWAY na mojom blogu:

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/2015/01/buy-or-win-2-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...