středa 20. dubna 2016

"A dost" efekt

Zvyklosti a zaběhlé rituály se nám těžko opouštějí, nikdo není výjimkou... V dnešní době můžete mít závislost od čichání vůně benzínu na pumpě až po drogovou závislost... 

Skoro každý nerad něco mění, ale někdy je změna nezbytná...

zdroj





Existují tři druhy lidí, kterým když řeknete aby s něčím přestali/omezili/se nad sebou zamysleli:


  • Zatvrzelci - ne, nebudou vás poslouchat a just to budou dělat ještě ve větší míře
  • A dost! - váš názor si vyslechnou, buď začnou dělat ještě více negativní činnosti a nebo u ní zůstanou ve stejné míře, ale pak přijde bod zlomu a sami se sebou něco udělají, protože oni chtějí
  • "Bez mozku" - když jim jen řeknete, že moc nahlas v noci dýchají, tak se budou snažit seč jim síly budou stačit, i kdyby příště neměli spát, protože vy jste řekli, že se mají změnit...

První a poslední skupiny je mi opravdu líto, protože si asi myslí, že jsou dokonalí, když nebudou dělat vůbec nic a nebo naopak budou dělat vše i to co řekla babka od naproti...

Patřím do té druhé skupiny... Nenávidím poučky o tom jak kouření je na nic, jak bych měla přestat, jak umřu na rakovinu a já nevím kde si co si... Na druhou stranu ovšem vím, že nadejde den, kdy si řeknu "bylo toho dost, jdu od toho"... Jenže kdy ten den nadejde to nevím...

zdroj

Ty dny nadešly v mém životě několikrát, když jsem přestala makat na místě, které mě dusilo, když jsem poslala do kopru lidi, kteří v mém životě šířili jen negativní náladu, když jsem začal řešit dlouho odkládaný problém, když mi došly nervy s někým kdo mi oznámil "vegetarián? to stebou nebudu", tak já nebyla s ním. Anebo právě, když mi došly nervy, abych jak ovce čuměla na neskutečnou tyranii zvířat a druhému zvířeti doma vykládala jak ho bezmezně miluju, a tak jsem se stala vegetariánem...

Poslední zlom přišel minulý týden... Jsem "štíhlá", ale hubenou bych se nenazvala. Říká se, že člověk po 25tém roce přestává samovolně spalovat tolik tuků a začíná kynout... V 25ti, 26ti, 27 jsem neustále jásala, jak se mě tohle vyhlo a že mě to asi zjevně nikdy nepotká... V 28ti potkalo...

Moje dieta do mých dosavadních let byla zcela jednoduchá a všemi ověřená - NEŽER!
Neustále fungovala, i teď funguje jinak bych asi byla jak knedla zralá do hrnce...

Váhá nestoupá, ale špeky nemizí...

a tak jsem si řekla                         A DOST!

Nemohla jsem se na sebe ani v zrcadle podívat, jak mi všechno všude teklo. Všichni mi vykládali (včetně muže), že jsem hubená ať to neřeším... možná hubená s oblečením, ale rozkydlá bez něj... 
Upřímně, takhle vás nemůže bavit ani sex...

A tak tedy já, která má od svých raných let zramované koleno a nesmí dělat žádný sport na plno, jsem začala cvičit. Co vám budu vykládat, jako většina z vás nesnáším smíšený fitka kde na vás ti chlapi vejrají a máte pocit, že stejně všechno děláte blbě, pokud teda nemáte osobního trenéra...
A ty čistě ženský? Na tom se pěkně rejžuje co?

Takže jsem si řekla, že musím najít něco na doma, že to se mnou není tak marný přece... Nejsem tlustá, obézní a vlastně jinými slovy sádelník, jen prostě svalstvo odešlo asi do Narnie a nemůže najít skříň nazpět... 



Tak jsem našla - http://www.cviceni-doma.cz/ 

Jsou tam cvičební plány na 18 týdnů dopředu (pro muže jich je víc). Týdny se Vám ukazují a odemykají až po uplynutí daného týdne... A ano, koho chcete oklamat, kromě sebe? Takže ten týden poctivě cvičíte a pokračujete výš a výš... 

První tejden mi přišel jako sranda, ale jako fakt.. sice poprvý jsem se lehce zapotila, ale přidala jsem navrch sedy lehy (ty tam nemám), poprvé tělo bolelo a moc... ale za dva dny (cvičím obden), to už bylo ok... 

Doporučení stránky? Vynechám nějaký jejich jídelníčky nacpané utrpením a tvrzením jak je to super, v tomhle by se měli probrat... masem fakt nedosáhnete toho čeho chcete.., Maso a mléčné výrobky jsou největším jedem pro tělo.

zdroj

Doporučení za mně: stáhněte nějakou aplikaci na cvičení... Já se v tom moc neorientuju, protože moje S5 je oficiálně označovaná jak Healthy phone... Má v sobě v základu aplikaci S Health, která mi měří denní kroky, kolik jsem vypila kafe, jaký mám tep, co jsem snědla (trošku problém jsou tam jen jídla, které koupíte v americe, opavia tam fakt nenajdete), kolik jsem toho vypila, jak dlouho spím... O ten zbytek jako jsou moje míry kolem daných částí těla se postará opět odkaz a o vizuální podobu se zase postará S5, když si vyfotím tlustý selfie a pak pokrok =D 

Další doporučení stránky: "V mezi dnech sportujte aktivně".To znamená, že máte jít hrát třeba fotbal a nebo jít aktivně běhat. Já jediné na co se zmůžu, je to běhání, a tak jsem šla...

Výsledek jste asi všichni viděli...



Do teď mě ta rána mokvá a jsem o 4 tisíce chudší, ale co už teď. Hlavní je, že ten běh se aspoň uložil a nepřišel vniveč =D 

A to jsou ty momenty, které Vás nesmí odradit... 

To, že nečumím pod nohy (teď jí to kecá, ale v ten den chtěla žalovat čtvrť za to, že nemá opravený chodník =D), ale do mobilu je moje debilita a zaplatila jsem za ní... 

Jeden den jsem necvičila, ale teď budu cvičit dva dny po sobě, protože to fakt nechci flákat... Můj cíl? Mít ruce jak Jennifer Aniston a nohy jak Mila Kunis... Ještě bych chtěla mít 150cm a být strašně roztomilá, ale s tím mi nepomůže asi ani osobní trenér Madonny...

zdroj
zdroj

Pokud Váš čas taky dospěl, tak pojďte, přidejte se a můžeme si psát výsledky a podporovat se ;) Nebo řekněte přítelovi, ať cvičí s vámi... Já po příteli taky ten den chtěla, aby se mnou šel běhat, ale odmítl, že má druhý den dva zápasy... Ve finále jsem mu neměla ani jak zavolat, že mám rozbitou hubu, ať pro mě dojede, protože ten mobil prostě nevydal ani bliknutí a musela jsem se prostě doplazit domů =D 

Rozhodně nesmíte zapomínat na ty aktivní dny a stravu musíte změnit... Jooo taky jsem se přes zimu cpala čokoládičkama, brambůrečkama, popkorníčkama a zalívaní coca colou, a já nevím kde jakou další sračkou, ale tomu se musí učinit rázný konec, jinak to cvičení opravdu nemá smysl...A nebojte, přijde to samo to už taky vím ;) 

zdroj

Pokud téhle metodě nevěříte, tak si najděte osobního trenéra, sestaví vám i jídelníček a bude vás mít pod dozorem, ale čekejte sazbu 300kč/hod...

Tímto bych tuto rozpravu ukončila, protože začali v rádiu hrát "mám boky jako skříň" a já musím odejít jinak budu blít nad tím, že obezita je zjevně v pořádku a ještě o tom uděláme písničku a budeme se chválit do nebes a všechny hubený jsou jen bulimičky ;) 

P.S. o čase to není, opravdu najdete 20minut na cvičení obden, vše ostatní jsou výmluvy ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...