sobota 27. prosince 2014

Když přišly Vánoce....

27.12.2014 16:00

Krásnou sobotu všem!!!!

Dnes jsem po 6ti dnech vypakovala rodinu a konečně jsem doma sama.... host do domu, hůl do ruky, to se mi potvrdilo =D O tom, ale až v článku ;) 

Koukám na statečného kováře (už po třetí během dvou týdnu =D) a sepisuju Vám ve Vánoční náladě co, že jsem to našla pod stromem a jak celé Vánoce probíhaly...kdo je zvědavý, ať čte dál =)



Vše začalo 23.12. Jelikož mám největší byt, tak jsou rodiče a brácha vždy na Vánoce u mě....takže já si na Vánoce vždy pěkně máknu. Celej byt vygruntovat, udělat půlku cukroví (dnes jsem vyhodila trubičky a úly, normálně se tím teplem zkazil vařenej krém grrr), den před štědrým dnem nachystat salát a naložit řízky do zakysané smetany a hlavně navodit vánoční atmosféru pro 4 lidi.... Až nadejde den D, tak už padám pomalu, ale jistě na hubu....Na Boží hod už vše vzdávám a kuchyni předávám matce, která vždy dělá jakési hnusné pečené maso....nemusím Vám vykládat jak trpím....

Kdo by to ještě nepochopil, tak já jsem na svůj byt náchylná a nesnáším jakékoliv zásahy natož aby v mé troubě se peklo něco, tak hnusného.... Jsem prostě sobec, já to klidně přiznám =D Hlavně tady tohle nehorázné obžerství nechápu. Já jsem 25tého ani už nejedla, protože mi bylo zle z toho mastného a tučného řízku od večeře....

Moje nadílka pro rodinu ;)

Cti otce a matku svou....a bratra....to všichni známe.... Rodina nade vše, ale oni se tady jak na návštěvě nechovají... Jsem zvyklá tady mít 26 až 27 stupňů. Topení od října do dubna jede naplno.... Asi bych si na návštěvě nedovolila někomu větrat, když mi je teplo, tak se vysleču...tomu komu je, ale zima ani tři vrstvy nepomůžou... Na boží hod jsem měla už pěknou rýmu.... tohle jsou prostě věci, které mi vadí... Máte to taky tak? 
Já třeba potřebuju zatemňovací závěsy, skoro na každé návštěvě se vůbec nevyspím a rozhodně bych jim to neřekla, natož abych zatemňovala okna (žaluzie mě nezachrání)... Jak se říká, rodinu a sousedy si nevybíráš, tak nemusí říkat jak jsem na jednu stranu ráda, že už jsou pryč. Zase si to tady pěkně vytopím a konečně se budu koukat na to, na co chci já a hlavně to konečně můžu mít nahlas! =D Možná su sobec a možná bych tohle všechno přešla, ale co mi vadilo bylo když mi vystěhovali Nellu do komory, protože jim vadilo, že Nella v noci mlátí napáječkou (čti, že normálně pila). Ráno jsem vstala a oni stále rozloženou sedačku, kam ona může zalézt a nikdo jí z tama nedostane a můj miláček chudák zavřenej v kleci..... Byla jsem už fakt vzteklá. Nellu jsem si vzala do ložnice a naštvaně jsem to sabotovala v peřinách.... Tohle jsou prostě věci, které bych si u nikoho nedovolila.... takže snad chápete, proč jsem šťastná, že už jsou pryč...

Já se tady vyvztekám, ale doufám, že Vás něco podobného přes Vánoce netráilo, protože není nic hroznějšího než když jste ve vlastním domě omezovány a utlačovány... Připomělo mi to časy, kdy jsem ještě u rodičů bydlela a proč jsem před šesti lety tak prchala do vlastního =D Neříkám, že je nemám ráda, ale jen na krátkodobé návštěvy =D

No a aby těch nervů nebylo málo, tak když jsem tady měla tátu, tak jsem ho poprosila o takový ty "chlapský práce". Jeden z bodů bylo, že záchod se pomalu napouští.... Ve finále se napouští rychle, ale nezastaví se a protéká =D Takže na štědrej den už rozbitý záchod =D Každej rok máme štěstí na něco.... pořád lepší než jeden rok, kdy mi na štědrej den  kixla televize =D

No přes to všechno nadešel štědrý večer... nějak jsem se zkulturnila a oblíkla si po třech letech jedny plesové šaty....já těma nervama a shonem zhubla 4 kila... táta mi do těch šatů dal celou pěst =D Konečně se, ale sama sobě poprvé jakž takž líbím =) 





Nadešla večeře. Poslouchali jsme k tomu best off Kryštof.... takové tématické no =D 


Před

Po večeři nás čekalo toto.... 




Dostala jsem věci, co jsem si sama koupila, ale dostala jsem je darem od rodiny =) A čekali mě i tři věci o kterých jsem neměla zdání.... Dvě z toho mě celkem dost naštvali (já vím nehleď darovanému na zuby...) a jedna mě absolutně omráčila! 


Začneme tím "méně šťastným".... Jako první jsem já i bratr dostali žehličku...on z ní měl radost, já byla absolutně naštvaná.... Nežehlím, kupuju věci, co se žehlit nemusí a na to málo, co se musí tady mám od našich starou žehličku, která jen nenapařuje.... Tu jejich starou jsem za poslední rok použila jednou.... prostě nemám ráda věci na nic =/ Jsem člověk upřímný, tak tady nebudu nadšeně juchat, když to tak není....



Druhá věc je vysavač....každej by jásal...já bych taky jásala, kdyby to byl ten, co jsem si po novém roce chtěla koupit.... Naši věděli, že chci vítěze dTestu - electrolux bezsáčkový....Našim jsem ani neříkala, že bych ho chtěla pod stromeček.... Když jsem to rozbalila a hned jako první uviděla logo ety, tak mě málem omyli a když jsem pak zjistila ještě, že je sáčkovej, tak mě už pomalu vezli do Bohnic.... Prý je druhý nejlepší mezi všemi vysvači. První je jakýsi sáčkový electrolux, který je pěkně mastný.... když jsem argumentovala, že když už mi ho chtěli koupit, tak proč mi nekoupili bezsáčkovej, tak mi bylo řečeno, že bezsáčkové jsou o třídu horší a, že tenhle je speciálně vyroben na vysávání zvířecích chlupů....hm hezký.... Nella má satén gen, což znamená, že má chlupy jako chmýří, které z koberce dostanete jen tepováním a chlupy nikdy nemám, ale mám všude seno a rozspyanou misku zrní - to co jí nechutná prostě vyhrabe.... Takže jo...mám etu (ex jsem vystěhovala s jedním vysavačem eta, kterej byl naprostej krám, zde pramení moje nenávist k etě) a ještě k tomu se budu při vysypávání dávit, protože jsem alergická na prach a opravdu nejsu milionář, abych každý týden měnila sáček.... když mě chce někdo udělat radost, tak ať mě aspoň poslechne =( no nic, rozhodla jsem se, že si ho nechám a ty peníze, které bych dala za vysavač, tak dám do nové televize samsung.... jinou televizi než mám vybranou bych asi tak nepřekousla jako vysavač =D Kdo měl podobný zážitek? =/


Jako třetí věc, tady celý den bily hodiny....jsem si říkala "panebože, co mi to matka zase koupila" ani jsem ten balík otevírat nechtěla a nechala jsem si ho jako poslední =D Ve finále jsem byla naprosto konsternovaná úžasem! Takovéhle hodiny jsem si vždy přála! Několikrát jsem na aukru koukala, ale buď byly škredé nebo měly ciferník s arabskými číslicemi....tyhle jsou prostě dokonalé!!!!! Jen teda to bití mě dohání k šílenství, těším se až doběhnou a pak už to bimbání nenatáhnu =D 


aby bylo vidět jak jsou velké =) Knihovny Billy z Ikea ;)

No a teď už dárky o kterých jsem vlastně věděla =) Monopoly a UNO.... měla jsem poukaz na 500,- do hračkářství a tady tyhle hry jsou strašně drahé, ale moc jsem si je přála =) UNO jsem koupila v tescu v nějaké prudké slevě. Normálně stojí 350,- a měli je tam za 160,-... Pro někoho blbost, ale pro mě jsou to nejvděčnější dárky, které se prostě nikdy neztratí =)



Pyžamo....to je prostě klasika, každý rok si nějaké takové infantilní pyžamo na trzích vyberu =D Držím basu s králíkem =DDD 


Tričko...možná se divíte, že jen jedno....mě se ale moc nevyplatí kupovat hadry...mě se v tomhle moc člověk nezavděčí, su hrozná na hadry =D Tímhle tričkem se mamka trefila...jen teda na mě trošku visí no =D 


Clinique odličovací gel, zázračný gel, krém na obličej z řady proti akné. Maska, denní a noční krém z hydratační řady (z té míň hydratační) a nakonec odličovací tonikum pro smíšenou pleť. Vše jsem kupovala sama a už před Vánoci používala a od rodiny jen na to dostala penízky, které teď poputujou do televize =) 


Předposlední je tato vestička... v ČR jsou drahé jak cyp...vybrala jsem si jednu na ebay za 250,- a absolutní spokojenost =) 


No a jako poslední, hřeb celých Vánoc....opět jsem ho sama objednávala, ale na tátovo jméno =D Parfém samotný se prodává za 1.100,- a celá tahle sada stojí 1300,-... proč jsem chtěla sadu? Se koukněte na tu božskou krabičku! Konečně mám svýho Karlaaaaaaaaaa!!! Je božský a chodím se za ním mazlit =D 







Takže až na dvě věci absolutní spokojenost!!! Nebudu tady juchat z každého dárku, kdo mě čte, tak ví, že já řeknu vše tak jak to vidím a na nic si nehraju...juchací blogerky mi lezou na nervy =D Vždy nemůže být vše růžové =) Neberte, že jsem nevděčná, tak to opravdu není ;)

Jinak Nelluška si samozřejmě taky užila =) Tady máte video, co měla pod stromečkem a jak se stím popasovala =)




Kovář už končí a já se s Vámi taky loučím. Příště už bude recenze, jen teda nechci slibovat kdy, protože se blíží silvestr a ani nevím, co se bude dít =D 

Co jste dostaly Vy? Pochlubte se! A co Vám radost neudělalo?

22 komentářů:

  1. Tie saty mas nadherne! Vyzeras skvelo. A u nas by sa ti pacilo :D tiez mame vykurene poriadne.

    OdpovědětVymazat
  2. Teri krásné jsou, ale tak 6 kilo mi do nich chybí =D Jooo? tak já asi dojedu =D

    OdpovědětVymazat
  3. Karla jsem dostala taky - celou tu sadu a jako musím říct, že spokojenost:)
    U nás vánoce zas tak zlé nebyly. Přece jenom jsem po dlouhé době opustila svůj byt a přijela za našima domů, tak jsme si ani moc po hlavách neskákali, ptž jsme se dlouho neviděli :D

    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  4. KEjT taky? tak to je super =) Já se sním ještě nesprchovala, mám to dnes v plánu, když už je konečně klid =D Ono je rozdíl jed k rodičům a nemít ten shon, ale mít shon a pak rodina k tobě...to už je napůl o zdravý rozum =D

    OdpovědětVymazat
  5. náhodou, já tyhle články miluju :)
    Dostala jsi pěkné věcičky a moc ti to sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Adrianko to jsem ráda, že aspoň někdo to rád čte =D čekala jsem totiž vlnu kritiky =D. Jinak děkuju moc kočko =)

    OdpovědětVymazat
  7. I druhé Adrianě se tvůj článek moc líbil. Připadala jsem si, že čtu scénář na bezvadnou vánoční komedii, vsadím se, že nejeden režisér by po takovémto námětu hned skočil. Škoda, že rejžové nečtou tvůj blog,teda spíš jejich škoda😊 Dostala jsi super dárky, ani ta Eta by mi nevadila, hlavně, když vysává. Ale dárky, které sis vybrala sama jsou stejně nejlepší😊 Jo a moc ti to slušííí, ty potvoro hubená. To ze mě mluví závist, já budu po vánocích shazovat 2 kila! A Nelluška....no ta je prostě božííí...Už teď se těším na příští nadělovací vánoční článek, protože ty tvoje prostě baví a těžko můžou lézt někomu krkem😊

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný fotky a dostala jsi moc hezký dárečky, i když chápu, že některé trošku naštvou a nemůžeš juchat nad vším :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  9. Jo a zapomněla jsem napsat, že ty hodiny jsou nádherné, líbí se mi kombinace starožitných kousků s novými. Hodily by se mi k mým starožitným pendlovkám po babičce.

    OdpovědětVymazat
  10. Měla jsi moc krásně zabalené dárky! Vypadají jak bonbony k nakousnutí.

    OdpovědětVymazat
  11. dostala jsi krásné dárečky, ty vybrané tebou jsou ale nej :))
    P.S. já bych taky ráda bezsáčkový vysavač, máme ho a sáčkový bych už asi nechtěla :D

    OdpovědětVymazat
  12. Adri pobavila si mě stěma režisérama =D vysáva, neříkám, že ne, ale zachvíli budu vzteklá, protože se ten pytlík zaplní a já se budu dusit až to vše zase rukama budu vytahovat. Děkuju za poklonu, taky jsem sama se sebou spokojená, ale ještě by to chtělo shodit =) jsem ráda, že jsme tě s Nelluškou neuspaly =) taky se mi ta kombinace nového a starého moc líbí a na tu skříň sedly jak hrnec na prd... =)

    OdpovědětVymazat
  13. Charmedka díky za pochvalu a pochopení =)

    OdpovědětVymazat
  14. Alice díky za podporu su naštvaná ještě víc =D jinak děkuju =)

    OdpovědětVymazat
  15. Jak moc mimo je, že jsem ani nevěděla, že se dělaj nesáčkový vysavače?:D

    OdpovědětVymazat
  16. Anežka buď v klidu. Já zas nevěděla, že existuje odžmolkovač =D

    OdpovědětVymazat
  17. Veronika Gavlasová10. ledna 2015 v 17:17

    Jé, Nella je rozkošná :3 Jinak i když jsem Tě na živo nikdy neviděla, už i z těch fotek vypadáš že jsi hodně zhubla. Moc Ti to sluší :) Akorát ty nervy Ti nepřeju, raději už jen pohodu :)
    (Nicca Fashion Picnic)

    OdpovědětVymazat
  18. Ahojky Tess, chápu, že jsi rozčarovvaná ze značky a typu vysavače, ale pokud jsi alergik, tak sáčkové vysavače jsou lepší volbou. Právě ty bezsáčkové musíš vysypávat a čistit (a hoodně často) a nejlépe venku u kontejneru :-). Sáčky nemusíš měnit tak často, jak uvádíš, takže do peněz to tolik nepoleze, navíc sáček vezmeš dvěmi prsty a celý vyhodíš (tzn, žádný binec a prach...). Navíc se teď dělají z netkané textilie, které vydrží mnohem mnohem víc, než ty papírové. Třeba nakonec ten vysavač oceníš :-). Zároveň Tvoji rodiče podpořili českou značku :-):-):-)... to se taky cení. Měj krásný den!!!!
    P. S.: Ten electrolux je trošku skladnější...uznávám

    OdpovědětVymazat
  19. No a v čem mi ten sáčkovej pomůže, když ty pytliky jsou drahé jak cyp a já je musím vzít a vše z toho sáčku vlastnoručně vytahat a dusit se v oblaku prachu? ;-) je to na nic radeji si zakašlu při vysypávání bezsáčkového než se dávit v oblaku prachu.... Mám ho měsíc a moje nenávist je vůči němu stále stejná =D

    OdpovědětVymazat
  20. Ahojky. No, vtip je v tom, že se ty sáčky vyhazují i s obsahem, proto se s tím prachem nedostaneš vůbec do kontaktu. A že jsou sáčky drahé? 4 ks sáčků stojí cca 160 Kč. To je množství na rok pro normální domácnost. finančně převedeno na krabičky cigaret: 2 ročně. Vím, že máš zvířátko, ale ta spotřeba opravdu není nijak závratná.

    OdpovědětVymazat
  21. Já je s obsahem nevyhazuju...já ten sáček mám maximálně na jeden měsíc.... takže už to tak levné není a bezsáčkovej vysavač okamžitě vychází jako nejlepší alternativa ;) Tam to není o chlupech, ale o jejím rozhrabaným zrní (co nežere, to vyhodí z misky ven) všude seno, rozhrabává záchod.... to se ti prostě okamžitě naplní =/ Prostě za besáčkovej bych byla radši =)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...