středa 31. prosince 2014

Shrnutí roku 2014 a předsevzetí do roku 2015

31.12.2014 12:00

Krásný silvestr všem!

Já teď asi ještě spím (píšu to den dopředu) a než se vyhrabu z peřin, tak bude tak 1 odpoledne =D Důvod je jednoduchý, můj plán na silvestra (asi) selhal a budu sama... Rozdíl je v tom, že mě to neva, protože tady tyhle svátky na povel nenávidím =D Ikdyby neselhal, tak budu s jednou osobou čučet na filmy a pochutnávat si na víně ;)

Prostě jsem asi pro někoho divná, ale já na silvestru a tomu "ejchuchů" dnu nic nevidím =D Je to, ale den, kdy něco končí a něco nového začíná.... Jaký byl můj rok? Co plánuji do nového roku? Čtěte dál...

zdroj

2014

Začala bych tím, že rok 2014 byl pro mě jeden z nejúspěšnějších roků. Nechci to tady moc roztahovat, protože se za rokem 2014 chci ohlédnout v únoru při výročí blogu. Mezi ty nejhlavnější body patří psaní blogu, seznámení s pár lidičkama ze stejné "brandže" a hromada, ale opravdu mega hromada nových poznatků....

zdroj
Za rok 2014 jsem překopala celý svůj kosmetický svět. Pochopila jsem, že moje "pupínky" nejsou žádnými pupínky a mám akné jako prase (pardón za ten výraz, ale jsem osypaná jak malinovej keř v létě), začala jsem chodit ke kosmetičce, moje vlasy jsou zničené a moje nežehlení a nefénování to už nespasí a díky tomu jsem našla i pořádnou kadeřnici se kterou zničené konce vždy zlikvidujeme. Pochopila jsem, že lakování nehtů není taková pr.el, jak si všechny myslíme a, že je to neskutečná věda. Když jsme u těch nehtů, tak jsem je konečně po šesti letech nošení gelovek zdárně "vyléčila" nehty, ale je mi jasné, že to nebude jen tak....Stal se ze mě laický "chemik", nekoupím nic dokud si tu šílenou latinu nepřelouskám... prostě by to dalo na samostatný článek, ale ten si dáme při výročí =)

Když vezmu další věcí kolem blogu, tak mám kolem sebe pár lidiček se kterými si pokecám o tom, co nás zajímá a mnohem víc. Blog mi dal známé, přátele a blízké....vím, že to zní jak z romantiš filmu, ale je to tak. Blogem se mi otevřela brána k úžasným kosmetickám firmám a eshopům. Blog je něco, co mě každo měsíčně nechává o suchých rohlících, protože prostě tu novinku musím mít doma a hájím se slovy "když, ale já to musí dát na blog, aby si to holky mohly taky když tak koupit" =D Blogerky nekecejte, že si to taky někdy neřeknete =D

zdroj
Mimo blog se mi v rámci možností dařilo i pracovně. Furt by bylo, co vylepšovat o tom žádná, ale já beru jako vítězství to, že jsem novému šéfovi dokázala, že já jsem ta potřebná a důležitá a vzájemně si sebe vážíme a navázali jsme skvělý pracovní vztah (bože to zní blbě =D nic sním nemám =D).

Pro někoho by to asi nebylo vítězství, ale já se cítím osvobozeně po ukončení 2,5 letého vztahu. Neříkám, že se mi sem tam nezasteskne, ale stále převažuje ten skvělý pocit svobody. Já si to prostě užívám a konečně mě opustili veškeré chmury a problémy, které se vztahem táhly ;)

Prostě a jednoduše rok 2014 považuji za ten nejlepší ve svém životě. Ať s lidmi, co se mnou stále jsou nebo s lidmi co se mnou byli a už nejsou a i s lidmi se kterými jsem vztahy nově navázala a nesu si je do nového roku... 

2015

Co si tak přát do nového roku....Já vždy všem při každé příležitosti přeju jednu jedinou věc - Zdraví... Pardón, ale kašlu Vám na lásku, štěstí, peníze a já nevím co... Láska podle mě neexistuje - ne nemluví ze mě zničená rozchodová duše ale to, že su realista =D Štěstí....co je to vlastně sakra štěstí? Já nad tím před pár lety přemýšlela a já fakt nevím, co je štěstí.... to, že je někdo šťastný? To není štěstí, ale šťastný...může mi někdo vysvětlit pojem štěstí? Já při svých hloubavých teoriích pod skrytým významem tohoto slova k ničemu neprobádala =D A peníze? Pokud nejste opravdu idiot a máte trochu snahy, tak v dnešní době musí najít každý práci. Nezlobte se na mě, ale je to tak... V dnešní době práce je, jen si lidi strašně vymýšleji a opovrhují prací.... Na to minimum si vždy vyděláte a pak už je to jen na Vás jak budete kariérně růst, vše ostatní jsou jen výmluvy proč to nejde....Jsem asi tvrdá, ale zamyslete se nad tím...

zdroj
Jediné, co si za peníze, za lásku a nějaké to "štěstí" nikdy nekoupíte a pokud o to přijdete, tak jste nahrané jak sáňky v létě, je zdraví... Pokud nejste zdravé, tak nemůžete nic... Zdraví je to, co člověk k životu potřebuje, vše ostatní se vždy nějak dá udělat...

Moje předsevzetí do roku 2015 Vám už bylo sděleno zde, ale kdo nečetl, tak moje předsevzetí....vlastně ani né předsevzetí, já su odhodlaná na 1000% ..... je vegetariánství. Celý prosinec jsem na to tělo připravovala a vím, že se mi nic nestane =)

Loňským přáním mi bylo 100 čtenářů na blogu a to jste mi splnily. Díky moc jste úžasné, bez Vás by blog nebyl z poloviny vůbec důležitý =) Druhá polovina je to, že mě to strašně baví a píšu pro svojí osobní radost =)

Co Vám můžu slíbit, že se nezmění bude nejen blogování, ale i můj neduh - kouření...Ne Ne Ne nepřesvědčí mě nic....je to hnus je mi to jasný, ale je to už má podstata a vidím se, že budu hulit i na smrtelné posteli =D Další co Vám můžu slíbit, že neplánuju dítě... Ne fakt neplánuju... Já mám tak trošku alergii na malé děti, ale o tom jindy ;) Hlavně nevím s kým bych to dítě měla =D

Sama sobě jsem si dala předsevzetí, že budu sama... Nezačnu chodit hned s prvním chlapem co se namane...poslední rozchod mi otevřel oči a už vím, jakého chlapa bych vedle sebe chtěla...Jenže mám hlavu v pohádkách a takový prostě asi neexistuje =D Mám svou hodnotu (ježiš to je sobecký =D) a se mnou to taky není vůbec jednoduchý (tady su zas realista jak blázen), takže su klidná a myslím si, že budu dlouho sama... Dobře znám se, už to vidím jak za pár měsíců budu zase zadaná a budu se mlátit do hlavy =D

zdroj


Na konci roku se mi podařilo zhubnout 4 kila. Mám v plánu ještě 3-4kg a budu happyjak svišť =) Konečně sama sebe začínám mít ráda...

V roce 2014 jsem začala konečně řešit jeden svůj dlouholetý zdravotní problém a jsem odhodlaná ho v první polovině roku 2015 konečně dotáhnout do finální verze... To je taky bod na kterej jsem neskutečně pyšná v roce 2014.

Hlavně sama sobě přeju abych byla stejná. Su jaká su... nebudu se přizpůsobovat a měnit podle něčích představ...je to můj život a žiju ho jen jednou. Budu dělat vše proto abych já byla šťastná. Možná sobecké, ale jak bych mohla být někomu oporou a blízkým člověkem, když sama na sebe budu mít vztek a budu otrávená? To prostě nejde...

Já jsem já a za poslední rok jsem si podstatu sama sebe uvědomila líp než kdy předtím. Kdybych si na něco hrála, tak si myslím, že by se to na blogu taky projevilo a ruku na srdce, čtete mě proto, že su jaká su, no ne? =) Ta Tess, co na plnou hubu řekne vše, co se jí nelíbí. Ta Tess, co se s ničím nemaže a neumí lhát a být neupřímná. Ta Tess co bojuje proti nekalostem na nevinných němých tvářích. Ta Tess, co si furt dělá vtípky a nebere život, tak vážně =)

zdroj


Kromě zdraví Vám chci do nového roku popřát, aby jste taky zjistily svou podstatu bytí, co vlastně od života očekáváte. Je to neuvěřitelně osvobozující pocit, věřte mi. Aby jste vykročily správnou nohou a překážky braly jako zkušenosti a vždy se zvedly a šly dál. Aby Vás nikdy netrápil pocit viny, ať uděláte cokoliv, tak to tak prostě mělo být. Nemá smysl brečet nad rozlitým mlékem. Aby se Vám dařilo ve všem na co sáhnete, ať už se jedná o blog, nějaký velký pracovní projekt nebo založení rodiny. Aby jste dělaly jen to, co Vás baví a šly do toho s plným odhodláním, buď se to podaří a nebo taky ne.... vždyť je to jedno, aspoň můžete říct "zkusila jsem to!". ŽIJTE! Tak zní moje heslo, žijte život pro sebe. Od toho jsme tady. Když budete šťastný Vy, tak i Vaše okolí!!! Nenechte se svazovat a omezovat. Já Vám prostě přeju zdravý "svobodný" a jen a jen Váš rok 2015!


Vaše Tess a Nella.

8 komentářů:

  1. Teri díky =D Tobě taky všechno nej do nového roku =)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný článek :) Taky všem přeju už jenom to zdraví, protože ač to zní možná ohraně, tak je to pravda, že zdraví je jenom jedno... Takže i tobě krásný nový rok a hodně zdraví :) Já chci hlavně ten rok 2015 prožít s lidmi, které mám ráda a jsem ráda v jejich společnosti a nezabývat se lidmi, se kterými se prostě bavit nechci a vím, že oni se jenom přetvářejí (ale neumím lidem říkat ne, takže to bude možná trochu problém).

    OdpovědětVymazat
  3. Zdeni přeji ti, aby si v sobě našla v roce 2015 sílu a těchto "příživníků" se zbvla a byla jen ve vybrané společnosti =) Zdraví je to, co nikdy nelze vrátit zpět, proto by jsme si ho měli vážit nade vše =) Krásný nový rok!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Tess, my už si popřály po telefonu. Každopádně dětem jsem pusu předala a posílají také. I přesto, že mi teče z očí rýma :-) tak jsem článek přečetla a je pravda, že jsi to celá ty. Zůstaň taková... Snad se brzy uvidíme.

    OdpovědětVymazat
  5. Blani, díky moc si zlatá =) pusu posílám na zpět =)

    OdpovědětVymazat
  6. Adriana Gröschlova14. ledna 2015 v 11:37

    Krásný článek..jsi skvělá...zůstaň taková,. jaká jsi a ať máš krásný ten rok 2015 :))

    OdpovědětVymazat
  7. díky moc kočko moje =) Vážím si toho ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...