pondělí 23. února 2015

5 dokonalých věcí, které nám dala Amerika

Krásné pondělí všem!!

Moji FB friends si určitě povšimli, že jsem měla trošku náročnější víkend... Vstávala jsem dnes ve tři... Takže dneska by byla jakákoliv recenze z mého pera spíše recesí =D proto jsem si od své skvělé kolegyně Sue půjčila toto téma. Jejích 5 dokonalých amerických věcí naleznete zde...

Jdeme na to!!!

zdroj


1. Willy Wonka

Ne nemyslím film..možná to víte, ale setkala jsem se s hodně lidma, co jsi mysleli, že Willy Wonka je jen film.... V žádném případě... Willy Wonka nikdy nežil to ano, ale kniha "Karlík a továrna na čokoládu" se stala inspirací pro Nestlé... Fiktivní postavu v roce 1971 vzali a použili jí jako hlavní tvář Candy... Od té doby existuje Willy Wonka Candy Company...
Proč o tom tady melu??? Já se wonkovými sladkostmi cpala už před cca 13ti lety... Jestli je to chlubení? Trošku jo =D Byla jsem v úzkém kontaktu s američany.... Jedla jsem Lays a pila pravou CocaColu v době kdy, Lays bylo pro ČR něco naprosto neznámého... To stejné bylo s wonkou... Nerdsky byly mojí obživou a nic víc jsem k životu nepotřebovala.... Bože jak bych ty časy vrátila...
Každopádně Wonku v ČR zakoupíte... V brněnském Candy store, ale neseženete čokolády... Nebo jen v omezeném množství... Ty sem prostě nikdo nevozí... Řeknu jen jediné... Kdo neměl někdy něco od Wonky tak neví co je sladkost a čokoláda na pultech našich obchodů je jen atrapou... Prostě miluju Wonku!!! Za čokoládu Wonky dám celé králoství =D

zdroj


2. Bath and Body Works

Alabama... Sladká Alabama nám v roce 1990 přinesla značku Bath and Body Works... Kdo by jí neznal? Moji čtenáři na 100%, protože jsme měli giveaway o jejich produkty a taky proto, že všichni vědí, že jsem na téhle značce závislá =D Mýdla, svíčky, dezinfekce atd. atd.. nepřeberné množství produktů, které božsky voní... Veškerá tělová kosmetika se u mě mohla jít zakopat po prvním použití Bath and Body...
Jak jinak, zde není... Existuje však jeden eshop (a já s ním spolupracuju! Brečela jsem jak želva, když jsem spolupráci získala), který sem tyto skvosty dováží - Stylishdeer. Nemají také celý sortiment, ale mě se poštěstilo a mohla jsem se přidat k objednávce produktů a navymýšlet si co chci... to mi připomíná, že je čas na novou objednávku - JARNÍ KOLEKCE =D

zdroj


3. Starbucks

Rok 1971 nebyl plodný jen s Willy Wonkou.... Byl založen i Starbucks a to ve Washingtonu v Seatllu přesněji... Pro někoho hnus, pro mě nejlepší kafe dělané s láskou.... Myslím však, že zakladatelé by si radši žíly podřezaly, kdyby viděli jak s námi jedná zastoupení pro ČR... Do Vánoc byl Starbucks v Praze a všude možně, ale na Brno se prostě doslovně s.alo.... Když se otevřelo Letmo, tak Starbucks nikde (budova naproti hlavnímu nádraží). Lidi se bouřili a odpověď těch nahoře? "Letmo pro nás nebylo dostatečně lukrativní".... Naštvala jsem se a napsala jsem ji jako, kde by ještě chtěli sídlit? Třeba na střeše hlavního nádraží?! Byla jsem fakt vzteklá jak kůň....
Naprosté centrum jim bylo málo a proto otevřeli první kavárnu v Brně v nejodlehlejším nákupním centru... Mě osobně je to fuk, já to mám 20 minut od baráku, ale těm ze středu města a na druhé straně Brna to nezávidím... Olympie prostě nemůže být lukrativnější než místo vedle Vaňkovky, ale budiž... No a aby toho nebylo málo, tak brněnskou kavárnu měsíc nezavezli zbožím... ti chudáci tam už neměli ani bílej cukr!  Takže ano miluju Starbucks a nedám na něj dopustit, miluju i náš brněnskej tým, protože tam pracuje neskutečná partička lidí, ale zastoupení pro ČR by se mělo nad sebou vážně zamyslet, protože tohle je prostě hnus!

zdroj


4. Facebook 

V loni to bylo 10 let... Před 10 lety zasedl za počítač Mark a začal programovat web pro Harvard... Místo, kde se střetnou všichni studenti a budou moci online sdílet svůj život... Nápad ukradl o tom žádná, ale ve světě IT tomu není nikdy jinak ;)
Nenávidíme ho, nadáváme na něj, milionkrát jsme prokleli Marka... Všichni jsme to minimálně jednou udělali, ale když se koukneme na tu myšlenku a na to co nám Facebook dává, tak je nám jasné, že sedíme u něčeho přelomového.  Byl tu myspace, twitter... všechno velký boom, ale všechno mělo taky úpadek... Facebook však nikoliv... Facebook se stal naší denní součástí... neznám nikoho, kdo by neměl facebook. Jsem závislá na facebooku a přiznám to. Ječím na něj několikrát do týdne, ale stejně mě ten nápad ve své podstatě naprosto odzbrojuje... Neobejdu se bez facebook jediný den, především v rámci komunikace mezi blízkými lidmi...

zdroj


5. Cupcakes 

První zmínka o něm byla již v roce 1796... ano ano... neskutečně dávno jsme si mohli přečíst o prvním dortíku z hrnečku.... Největší boom zažil před pár lety. Dělám je taky, mám přímo americký recept, ale který je vlastně originál? To asi nikdo neví =) Můj sen je, že mi někdo na moje narozeniny zazvoní u dveří a bude mít v ruce malý roztomilý cupcake a v krému bude zapíchlá svíčka... V tomhle jsem zfanatizovaná z amerických filmů a seriálů, ale je to tak strašně roztomilý.... Prostě si nemůžu pomoci... Udělalo by mi to neskutečnou radost, více než 3 patrový dort =)

zdroj

No a tohle je moje pětice věcí, které na americe nejvce miluju. Je toho samozřejmě víc, ale tohle je topka. Kdo mě blíže zná, tak ví, že jsem do ameriky magor... Odjela bych tam hned, ale práce uklizečky a Bronx opravdu nenaplňují představy o mém životě... Snad jednou se nám Amerika otevře a já si svůj New Yorský sen splním =) Samozřejmě má i svá negativa - války, otroctví, nekvalitní fastfoody a já nevím co všechno, ale u mě ty plusy stále převažují a v tom nepřeberném množství se tam podle mě dá žít mnohem kvalitnější život než zde... To je ten hlavní rozdíl, že oni možnosti mají, ale nevyužívají je. My máme možnosti omezené a snažíme se z toho nějak vybruslit....

Co je Vaše pětka věcí, které na Americe zbožňujete?


2 komentáře:

  1. Adriana Gröschlova3. března 2015 v 10:15

    Pěkný článek. Jo, jo Facebook, také jsem závislačka...ale je to neskutečný žrout času:))

    OdpovědětVymazat
  2. to je... co máme říkat my s fan pages =D

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...