pondělí 19. října 2015

! Halloween tag !






Dneska jsem na facebooku s nadšením otevřela odkaz na tento tag u mé milé blogerky Propadlo! Neváhala jsem ani vteřinu a zde je výsledek! Dneska pojedeme na oddechové vlně =P 
zdroj


1)      Oblíbená věc na Halloweenu


Podzim jako takový bytostně nenávidím, ale s Halloweenem je vše jednodušší a krásnější! Všude dýně, strašidelná mlha, konečně je i ve 4 odpoledne tma! Je to takový meziskok, než přijde to nejlepší období ze všech - ZIMA! Bez Halloweenu bych byla jen v těžkých podzimních "depkách"! =D


2)      Jaké jsou tvoje oblíbené Halloween/ Strašidelné filmy?

Tady vzniká malinko problém… Jelikož mi doma straší, tak se nemůžu dívat na horory… NEDĚLÁM SI HUMOR! Naposledy jsem viděla „V Zajetí démonů“ a to co přišlo potom, nikomu nepřeju…
Ale kdybych to měla vzít, tak nějak komplexně, tak je to: Ospalá díra, Tajemné okno, Interview s upírem, Svatba upírů, Hide and Seek (českej název je fakt hnus), Ukradené Vánoce Tima Burtona, Mrtvá nevěsta, Čarodějky z roku 1990 (oni to vysílají normálně přes den, vždyť je to hrozně creepy =D), Šestý smysl, Upír z Nosferatu (dlouho jsem neviděla ty jo) – všechny tyhle filmy mám svým duchem povolený =D
zdroj

3)       Svítící dýně (Jack-o-lanterns) - ano, nebo ne?

To se mě opravdu někdo ptá? =D Samože ANO! Bez toho Halloween není Halloweenem, ale rok od roku je těžší sehnat velkou a hezky rostlou dýni… to mě štve, v Americe se jim to valí na každým rohu, každýho obchodu… Letos stále ještě nemám =(

4)      Netopýři, nebo černé kočky?

Kočky nesnáším a netopýři mi přijdou strašně cute, takže je asi jasno =D 

5)      Jakou nejdivnější věc vlastníš?

 Nějak nevím, co si pod tímhle termínem mám představit =D ale teď mám půjčenej sekáček k Halloween obleku, počítá se to? =D Je fakt děsivej =D  

zdroj

6)      Věříš na duchy?

Až vám doma bude strašit jako mě, tak ani jinou možnost mít nebudete. Jsou to pro mě duše, které uvízli mezi světem živých a mrtvých. Buď to tady něco nedořešili anebo se s něčím nedokážou rozloučit – v mém případě s mým bytem, potažmo barákem… Není stále u mě, ale když se v noci probudíte a v rohu vidíte muže v dlouhém baloňáku a klobouku, tak je skoro nemožné nevěřit…

7)      Použila jsi někdy Ouija tabulku?

 Vypadám jako sebevrah? Děkuji, nechci, stačí mi, že žiju s hodným duchem, já měla to štěstí…

8)      Jakou urban legendu máš ráda?

To není o tom mít ráda nebo nemít ráda… Nejznámější je injekční stříkačka na sedadle mhd… Klidně si klepejte na čelo, ale já tomu prostě věřím a vždy se podívám! Nedávno jsem viděla český film, kde si Budař, také stříkačku v mhd do zadku zapíchl a feťáci na konci autobusu se mu smáli… Pak taková ta říkanka, že na tobogánech jsou žiletky. Podle mě to vzniklo na základě toho hororu, kde vrah vystčil mačetu na zrovna projíždějící holku, která se potají vkradla se svými kamarády do aquaparku. Tomu už tedy nevěřím (v Zábrdkách ale ano)… No a prostě klasicky věřím v to, že když půjdu o půlnoci na hřbitov (ano, klidně i na ten náš mega brněnskej ústřední hřbitov), tak mě tam přepadnou mrtví a stáhnou sebou do hrobu =D

9)      Co uděláš, když ti přes cestu přeběhne černá kočka?

Začnu na ní řvát „ty krávo tupá proč mi to děláš“ a dalších x nepublikovatelných slov a hodím na ní takovej vražednej pohled, že až já jí příště přejdu přes cestu, tak se bude bát ona =D Já si nedělám humor =D Já na tohle fakt věřím! Prostě obejdu celej blok, ale nepřekročím to! =D
zdroj =D

10)   Oblíbené jídlo z dýně?

Cokoliv! Hrňte to na mě! Muž furt řve, že jíme furt dýňu (nějak nechápe, že jaksi jindy než na podzim nerostou =D), tak jsem teď dala týdenní pauzu, ale zapečená špagetová dýně nebo polévka nebo řízky z dýně! Mňam mňam! Chystám se na dýňový rizzoto =P

11)   Čarodějnice nebo upír?

Čarodějnice jsou trapný, buď jsou dobrodějky, nebo čarodějky… Upír je furt ten zlej! To je prostě bomba! Já bych tak chtěla být upír! Umíte si to představit? Žít navždy a být nadpozemsky krásní? Bože, kdo by to nechtěl?!

12)   Jaký nejstrašidelnější film jsi viděla?

Další můj problém =D Mě nevadí, když někdo řeže lidi, hrabe se jim v mozku… Já se v tom naopak vyžívám (takový přiznání, ale fakt jsem nikoho nezabila a nemám chutě někomu uřezat ucho =D). Mlčení jehňátek a vlastně celá ta sada inspirovaná Hannibalem (jak jsem byla zklamaná, když jsem zjistila, že Hannibal nikdy nežil =( !) je pro mě lahoda… Co nemůžu vidět je týrání zvířat… To je prostě nejhorší ze všeho… Nejvíc drásající moje nervy je Marley a Já… a kdybych měla vzít z těch „strašidelných“, tak Kladivo na čarodějnice opravdu už nikdy nechci vidět!

zdroj

 

13)   Byla jsi někdy u kartářky

Nebyla, protože jí prostě nevěřím, že mi neřekne, že onemocním nebo někdo z blízkých, i když si budu přát, aby mi to nesdělovala! Prostě si myslím, že by se nějak zaksichtila a já bych z toho pak jen nespala… Jen jsem si nechala udělat rozbor mé osobnosti z mého datumu a času narození, ale nemůžu to nikde najít =/

14)   Máš někdy husí kůži?

Hm, asi tak 10x za den? Když mi je zima, že jo, když mě přítel polechtá za krkem, no a ten zbytek mám z divných zvuků a jiných výjevu (musím chodit domů, přes takový malý park (s osobní značkou – stezka smrti), kam se stahují feťaci, voberáci a podivný xindly…

15)   Oblíbený sériový vrah?

Hannibal, jak jinak. Ten chlap je prostě bůhhhh, to mi nikdo nevymluví. Málokdo chápe tu postavu, každý jen vidí zvrhlíka, co anatomicky zabíjel. Já vidím neskutečně inteligentního muže, s velmi dobrou praxí v anatomie, který tento svět zbavuje těch špatných a nepokorných lidí! Ten muž je génius! Jen jednou jedl lidské maso (ten policajt, když ho drželi v té kleci) bezdůvodně… sám toho tam pak lituje, že se nechal unést takovou triviálností, jako byla chuť.

Bohužel, ale nikdo takhle dokonalý (pro mě) nežil…
Z těch reálných ještě obdivuju Orlický vrahy, jooo prostě to měli promakaný, to uznejte! 

zdroj

16)   Nejméně oblíbená věc na Halloweenu?

Řeknu to, tak jak to je – ty blbý kecy o tom, že Halloween je jen americká sr…. Vy co tvrdíte, nepřijde Vám pokrytecké slavit Vánoce? To je křesťanský svátek, o tom, že se narodil Ježíš a měli by být lidi spolu… Rozhodně to není o tom, že se přecpáváte a dáváte si tunu dárků! To stejné je s Halloweenem. Jen prostě nedokážete unést, že jiné země to mají příběhově podložené. Santa Claus má příběh, Halloween má příběh a světe div se, až tolik se neliší od našich dušiček… Svět mezi živými a mrtvými je nejtenčí a proto se převlékáme do kostýmů, abychom v tu noc mezi mrtvé tzv. zapadli a oni nás nepřetáhli na druhou stranu…
Pokud někdo zapřisáhlé slaví dušičky, tak je pro mě pěkný ignorant – to jako potřebujete jen jeden den v roce, abyste si vzpomněli na svoje blízké zesnulé? Potom je to hodně smutnej příběh… Není dne, kdy bych si na všechny blízké, co to už se mnou nejsou, nevzpomněla a u ten kdo pro mě byl nejmilejší se stal, tak důležitý, že mu tak 3x týdně sedím u hrobu a zapaluju svíčku – Nella.
Někteří jedinci hlásající tyto nesmysly by se měli zamyslet…

17)   Vyfotila jsi někdy ducha?

 Nestačí, že ho vidím? Děkuji, nechci…

18)   Vlezla jsi někdy do opuštěného domu nebo jiné budovy?

Přes den ano, tyhle baráky mají neskutečné kouzlo… Pořizují se tam nejlepší fotky! V noci by mě tam však nikdo nedostal!
zdroj

19)   Nejdivnější náhoda, která se ti stala?

Naší základku obcházel nějaký úchyl… Děti ošahával, ale nikdy jim nic neudělal. Měli jsme všichni zakázaný se s kýmkoliv bavit bla bla bla, znáte to… No a jednou jsme byli venku se třídou a jako vždy jsme si hráli v lesíku kolem rokle, když v tom někdo zakřičel, že dole v rokli na kopci někdo stojí. Všichni jsme se tam seběhli a byl to nějaký nechuťák, co na nás čuměl (a my na něj jak paka =D) a držel si baloňák. Byli jsme přesvědčení, že to je určitě on a čekali jsme, co udělá… V ten moment na nás zavolala učitelka. Všech 20 dětí jsme otočili hlavu a křičeli jsme na ni, ať jde za námi, že ho musí vidět. Otočili jsme hlavu zpět (max. 10 vteřin) a najednou chlap, tam nebyl. Ležel tam jen poskládaný baloňák a chlap nikde. Utéct nemohl, rokle u nás jsou hluboké (to jsme taky nechápali, jak se tam vyškrábal nebo slezl)… No a s touhle enigmou jsme vyšli celou základku a dodnes to nikdo nechápe…

20)   Oblíbení fiktivní zlouni nebo monstra, u kterých by sis přála, aby fiktivní nebyli?

Jak už jsem řekla, na prvním místě Hannibal. Dále bych si strašně přála, aby žili upíři (já věřím, že určitě někde jsou!) a abych mohla být vyvolená =D Jinak monstra? Není to creepy, ale já prostě miluju „O“ z pohádky Home, prosíííím já ho chcu =D

21)   Máš nějaké fobie?

Klasicky arachnobii, pak klaustrofobii, trypanofobii ve velkém měřítku, aerofobii a párkrát jsem zažila agorafobii při svém záchvatu paniky… no a pak mám alergii na blbý lidi, tlustý lidi  a malé děti (ty ještě školou nepovinné) =D 
zdroj

22)   Byla jsi někdy ve Salemu?

 Nope a neláká mě to

23)   Nejdivnější věc, která se ti stala, když jsi byla sama?

Všechny etudy s mým duchem, tady vypisovat nebudu, ale vezmu tu historku s filmem „V zajetí démonů“. Já se takhle koukám v ložnici, už je matka posedlá a najednou něco spadne v kuchyni… já vyklepaná jak pes, ale šla jsem se podívat… Něco spadlo ze stolu, už nevím co, ale spadnout to nemohlo. Jelikož se mi to děje často, tak jsem to přešla s tím, že to byl zase duch. Šla jsem se koukat dál… Najednou se bez jediného důvodu zabouchly dveře od obývaku a spadl květináč z parapetu… Věděla jsem, že je zle, ale říkala jsem si „10 minut dokonce, sakra vydrž duchu, pak ti dám už klid“…
No a najednou jsem viděla, jak za těmi zabouchnutými dveřmi světélkuje světlo a mihá se jak vzteklý (vidím ho často, ale takhle rychle se nikdy nehýbe)… Co se dělo dál je v dalším bodu, protože to ještě žila Nella…
Celou noc jsem se nevyspala, protože na mě někdo neustále pod peřinou šahal ledovou rukou a jednou mi vyrval polštář zpod hlavy…
Ten večer jsem ho fakt dožrala a od té dob je přísné embargo se u mě koukat na horory…

24)   Kouzlila jsi někdy?

 Dokud nebyl Potter, tak ne =D Pak jsem to zkoušela a nic =D

25)   Stalo se ti někdy, že tvoje zvíře vidělo něco, co ty ne?

Tak navážeme… Po skončení filmu jsem vešla do obývaku, kde byla Nella… Neudělala jsem, žádný extrémní zvuk, ani jsem na ní nepromluvila… Ráda bych dodala, že jsem tam byla 20 minut předtím dívat se, co spadlo z toho stolu (kuchyně je propojená s obývákem) a nijak na mě nereagovala. Vejdu tam a najednou ona s děsem v očích vystartovala proti mně a narazila hlavou do nohy stolu (což králík nikdy neudělá v domácím prostředí)… Musela jsem jí uklidňovat přes půl hodiny, ale byla vyděšená k smrti… Co viděla nevím, za mnou nic nebylo (nic co bych viděla já), ale zjevně se duch chtěl podepsat i na ní…
Ale jinak je hodnej, fakt =D Jen horory nemá rád =D

26)   Máš ráda Pumpkin spice Latté?

Nežiju bez něj! Sice perníkový je perníkový, ale dýňový? Kdo by mohl odolat? Ptám se všude, kam vlezu, ale Starbucks to jistí =D Navíc mám už vybraného dodavatele na sirup (je ještě malinko lepší než ten Starbucks), jen ten kávovar mi jaksi chybí =D 

A jak to máte s Halloweenem Vy? Taky jste takoví blázni jako já =D Jak vypadá vaše výzdoba domova?
Nikoho neoznačuji, kdo chce, tak ať tuhle skvělou věc šíří dál!

P.S.S. Blogger absolutně nefunguje, vše je sepsáno ve wordu a sem vloženo a stejně neustále uskakují obrázky a nedělají se za nimi mezery, tak se omlouvám, nevím co stím dělají...
  


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...