čtvrtek 29. října 2015

Halloween make up tutorial - Zombie Nurse

Krásný čtvrtek,

tak mám pro Vás slíbené líčení na Halloween, který se nám kvapem blíží a je již tuto sobotu! Kdo se těší? Já moc. Tak jdeme na to =)




Vím, že jsem slíbila i Halloween líčení pro muže, jenže včera mi ruplo v koleni a dojít si na záchod a zpět se rovnalo nadlidskému úkolu... To je tak, když si něco plánujete, no =D

Takže se budete muset spokojit s mojí maličkostí =D Co bych na tomto líčení (v pořadí již 4 zkoušce) udělala jinak? Použila bych bílou tužku na obočí, jinak k tomu již nemám výhrady =)

Podotýkám, že jsem samouk, nemám profesionální latex, pracovala jsem s ním poprvé, podobné kreativní líčení nedělám a ani by mě to víckrát než jednou za rok nebavilo =D Takže pokud shledáte nějaké chybky, tak budu ráda, když mi je dole do komentářů (SLUŠNĚ, jsme lidi přece =) napíšete. Ráda si nechám poučit, do soboty je ještě času dost =)

Tak jdeme na to!

Pleť klasicky natřeme denním krémem a poté aplikujeme bílý make-up. Já mám jakýsi ze sady, moc nebělí, ale lepší než drátem do oka =D a pak jsem ještě použila dermacol cover ve světlém odstínu. Poté zafixujeme bílým pudrem. Mám z Metal shopu, tip mi dala Barča ;) děkuji




Nachystáme si jednu vrstvu z kapesníčku (jsou více vrstvé, musíte je rozpojit) a natrháme je na různě velké kousky.Vezmeme si latex a na místa, kde chceme mít jizvy ho naneseme a ihned na to aplikujeme jednotlivé kousky kapesníku a snažíme se to všemožně krabatit a různě vrstvit. Kapesník pokrýváme další vrstvou latexu, abychom jí zafixovali.,,
Pokud jdete na sestřičku, tak nezapomínejte, že budete mít roušku (u kostýmů bývá), tak nemůžete udělat jizvy na tvářích, umělá krev by se do látky obtiskla a nejde vyprat!








Mezitím než late zaschne si uděláme oči. Na waterline použijeme červenou konturovací tužku - je to zvrhlé, ale já barevné tužky nepoužívám a jsou to pro mě vyhozené peníze. Nemám citlivé oči!!! Takže mi to nic neudělalo, ale někomu s citlivými oči to nedoporučuji! 
Získáme tak efekt krvavých očí...
Pak samozřejmě řasenku ;)


tvářím se jak pako =D =D 


Vezmeme si multifunkční paletky, viz. foto.



Z černého stínu uděláme spodní linku a blenděním jí roztáháme jakoby do kruhů pod očima... Kombinujeme černou, hnědou, zelenou atd... Černou tužkou na oči si uděláme konturu rtů a opět rozblendíme a v koutku opět černým, zeleným a hnědým stínem uděláme jako by flek.

Zpět k latexu. Vezměte pinzetu a na různých místech jí nepravidelně roztrhejte a udělejte jakoby díry do kůže (fotky jsou nahoře). Přichází opět černá, zelená a hnědá =D Okraje dír a celý vnitřek udělejte do černa a poté dle fantazie rozmisťujte barvy než budete s výsledkem spokojeni. Okraje latexu znovu zafixujte bílým make-upem a pudrem, aby nebyly znatelné...
Přichází na řadu druhá multifunkční paleta a z té potřebujete různé odstíny červené, které naneste všemožně po povrchu latexu, ne však do dír v latexu!



Jako poslední věc potřebujete upíří krev, tu prostě nenahradíte...Mají jí v každých ptákovinách v tuhle dobu. Naneste jí neorganizovaně po latexu a především do dír, aby to vypadalo jako by otevřená rána.. Poté naneste strůžek krve ke koutku ústům, ale jakoby ho usušte a nechte jen červenou barvu (opět z důvodu roušky) Tím, že jste do podkladu dali černou, tak to vypadá jako spálenina a zombie má být přeci sešlá =D
P.S. Nezapomeňte vybělit a lehce zčernit to obočí, já ho v tomhle testu absolutně zabila =)

Voilááá










No a pak už jen nasadit sestreskou čelenku, roušku, navléct se do kostýmu a sebou povinně sekáček zacákaný krví =D Jak bude vypadat finále, to si schovávám na sobotu, ale to hlavní - make up - už je vyřešen =)



Tak ja se Vám líčení líbí? Za co jdete na halloweena vy? =)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...