středa 17. února 2016

Když žijete s králíkem.... BUNNY RULES

Když do Vašeho života vstoupí králík (a nebo jakékoliv zvíře), tak se pro Vás absolutně všechno změní... To co bylo samozřejmostí, tak je naprosto zcestné a nesmyslné...

Každý si myslí, že pořídit si kouli chlupů je strašně "cute" "awesome" a vlastně to nejlepší co Vás kdy mohlo potkat...


zdroj




Byly roky, kdy jsem neměla žádné zvíře, pak jsem si pořídila nějaké ty křečky, pak zase nic, no a pak přišla Nella... Vše se změnilo a najednou odešla... To prázdno se nedalo vydržet... 



Je to jak chlap... Žít s nimi je nemožné, žít bez nich taky nemožné (a nedělejte ze sebe jeptišky, prostě to není ono a bez sexu to je na prd)...

Ten prázdný byt, ten klid... Chvíli mi to vyhovovalo a v tom tichu jsem si krásně truchlila... Jenže pak to přišlo, ze dne na den jsem zase chtěla uzlík štěstí... Tak ho mám a zpětně se mi vybavuje co vše jsem s Nellou musela prožít než došla k rozumu... Čím jsem starší tím míň to snáším... Pak si stejně řeknu "stejně jí miluju."


No a jak, že vypadá soužití s takovým králíkem?:

- Ona je majitel, v bytě jí patří vše! Pěkně si to označí bradou (díky bohu, že bradou) a, že ona do toho nemusela dát ani korunu? Myslíte si jí, že jí to zajímá? Její jsou mobily, notebooky, tablety, veškerý nábytek, laky, kosmetika, Vy sami a ve finále taky a to i Vaše spodní prádlo... Prostě a jednodušše VY NEMÁTE NIC! Vše je její a nedej bože, aby na tom byl jiný pach, pak Vám to zase tisískrát ojede bradou...

zdroj

- Puberta nepostihuje jen lidský druh, ale i králíky... Když na Vás budou vrčet, startovat a chtít se zakousnout do Vašeho masa, tak si musíte říkat "jsou to jen hormony"... Je to jak 13tiletý spratek, co na Vás začne ječet jen proto, že jste se zeptali co chce na večeři... V jeden den na mě nešahejte, nic po mě nechtějte a já si budu dělat co se mi zlíbí a druhý den "mámo, kde tě mám?"
- Od toho momentu co si tu kouli vypustíte na koberec, tak ten co s Vámi žije klidně i několik let se stává druhým... Aspoň si to přiznejte, že ty zvířata milujete víc než svoje chlapy a vždy jsou number one
- Kupujete nesmysl... Normálně bezmyšlenkovitě nenakupujete. Už víte, že další prachonosič nepotřebujete.. Se zvířetem to tak není... Koupíte mu klidně další pelíšek, co na tom, že v těch pěti co už má ani neleží...
- Už se nikdy nevyčůráte o samotě... Nejčastější skuhrání matek je, že nemůžou jít samy ani na záchod... s králíkem je to stejné a jako bonus Vám udělá louži na zem, přece čůráte vy on bude taky

zdroj
- Ty ten svetr miluješ? To byl tvůj oblíbený polštář? Ta technika nepojede, když se do ní zahryznu? Kdybych měla spočítat všechny tyhle věci, tak jdu do desetíců... Seřežete jí a stejně za dvě hodiny, až se na Vás posadí a podívá se tím pohledem, tak jí odpustíte... Nejdýl jsem vydržela tři dny... Nabíječka od ipadu opravdu nas.re, když stojí 500,- a ještě k tomu je pracovní
- "Já jsem se prostě teď rozhodla a tak to bude... Ty máš hlad? Tak to máš blbý, já jsem teď došla, sednu si na tebe a budeš mě drbat... Nebudeš? udělám něco z předešlého bodu"... Mysleli jste si, že jste pán domu? Tak na to zapomeňte...
- Vytřená podlaha je ta největší prča, co na tom, že z mámy teče jak z vola, já prostě udělám ťapky po celým vytřeným povrchu a ještě ti na to pustím bobky...

zdroj
- když jsou v říji, tak neovládají bobkování... Prostě to zapomenou a stanou se z nich prasata a padá to z nich všude a furt... Pak si pozvěte návštěvu...
- naučit králíka na záchod je lehké, ale za předpokladu, že s ním budete 24/7... "Ty jdeš do práce? No počkej"... najdete něco roztrhaného a pochcanou sedačku apod.
- Váš mobil se promění v úložiště 1000 fotek, protože oni jsou přece tak roztomilý a chvilku neposedí, tak je fotíte z tisíce úhlů na tisíce fotek...

zdroj

- Jdete si takhle pro jogurt do ledničky, otočíte se a před Vámi panáčkuje králík... Nic mu nedáte? Tak udělá vše proto, abyste ten jogurt v klidu nesnědli a nebo, když je to jídlo, který může i ona, tak Vám ho prostě sebere a uteče...
- Musíte mít o vlastnost navíc.. Naučit se to trvá asi tři měsíce... Musíte vidět kam šlapete a přemýšlet každý krok dopředu... Králíka nezajímá, že máte nohu už ve vzduchu a osově míří tam kde on bude ve stejný moment jako vaše noha... Musíte vidět i 180C dozadu jinak králíka nakopnete... Tohle je největší problém a někdo kdo králíka nemá je strašná prča sledovat, jak tento smysl nemá... už to není taková prča, když Vám málem zadupnou králíka...

zdroj
- to co nesmí a je to životu nebezpečné, je to co oni chtějí... Čokoládu na stolku? Chipsy na sedačce? Hodně rychle Vás to přejde....
- nestrávíte tolik času ani čtením recenzí na nějakou kosmetiku jako čtením recenzi, zkušeností a složení krmiva pro králíky... No přece aby to Vaše štěstíčko mělo to nejlepší a nejúžasnější a jako odměnu Vám třeba dá tu překousnutou nabíječku
- Jakmile jste měli jednou vážně nemocnýho králíka, tak se to s Váma táhne už napořád... Zkoumáte jak dejchá nebo nedejchá, jak se hejbe nebo nehejbe a zda vlastně není nějaký divný a už při jejich typických zásecích (zamrznou a čumí do blba) vytáčíte veterinu a za půl minuty zjistíte, že jí nic není a telefon pokládáte....

zdroj

- "Ty budeš spát? Tak na to zapomeň budu ti žužlat vlasy, stahovat ti peřinu a hrabat na ní, Celou tě oslintám, ale mě si všímat budeš!"
- Chcete být hrdou mámou a tátou a myslíte si jak je ten Váš ušák jedinečný a úžasný (to je jako když mají dobrej den) a těšíte se, až přijde nejlepší kámoška na návštěvu a vy jí ukážete jakýho máte ECHT králíka a ona pak dojde a králík na ní buď úplně sere, vrčí a nebo jí nezajímá... Vysvětlit to nemáte jak, tak radši děláte, že to nevidíte... 
- to co zatarasíte, zaděláte, ošetříte to je přesně to co ona chce... Jakmile to uděláte tak si pište, že ona se tam bude chtít dostat a udělá proto cokoliv... jakmile to necháte otevřené a přístupné, tak jí to vlastně vůbec nezajímá... a stejně se nepoučíte a příště opět uděláte zátaras!
- tak kde si myslíte, že si bude hovět (týká se to lehce bodů s pelíšky), tak tam prostě hovět nebude... Kašle Vám na Váš úžasný chlupaťoučký kobereček, kde by se fotky vyjímaly... Ona si lehne ke hnusným vchodovým dveřím a ten náš rozmazlenec si zabral podnožku... Luxus za tři litry proč ne...
- když jí jahody/ostružiny/maliny/borůvky tak Vám dlabe na Váš světlý koberec... nejlepší je aby jí to teklo po bradě a kapalo to na koberec a to dané ovoce fakt v misce mít nebude... Vytáhne to a kydne to přímo na koberec...



- mít otevřené policové regály je ta nejblbější věc jaká Vás může s králíkem napadnout... pro ně to není hranice a to co tam je prostě nemilosrdně shodí...

Když tohle všechno dáte dohromady, tak si řeknete, že jen sebevrah si domů pořídil králíka... Je to pes, který se nemusí venčit a nevrtí ocasem... A když je jako pes, tak má i jeho vlastnosti - budete ho bezmezně milovat a on Vás a je Vaším nejlepším přítelem. Nikdy bych neměnila ty momenty, kdy si tu kouli můžu do náručí vzít jako plyšáka a zabořit do něj hlavu stejně jak u plyšového přítele. Neměnila bych ty chvíle, kdy se mnou usne a spí blízko u mě. Kdy ke mě přiběhne na první zavolání a sedne si na mě a začne mě oblizovat... ty momenty kdy ze mě má prču, když mě tečou nervy a vlastně se mi vysmívá... ty chvíle, když vám není nejlépe a ona v tichosti dojde a oblízne Vám ksichtík a lehne si k Vašemu obličeji a říká tím "zase bude dobře"... Ty momenty kdy otevřu dveře a ona už letí, aby mě přivítala... Ty dny kdy je šťastná k zbláznění a lítá turba a třepe hlavou jak kdyby měla Alzheimera a nedokáže ovládat ani svoje výskoky do výšky... 



PROSTĚ JE MILUJU NADE VŠE!

Pokud chcete zvíře co Vám dá srdce, lásku, nekonečný vděk a nejlepší přátelství, tak si pořiďte králíka! 


Jak jste na tom se svýma mazlíkama? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...