úterý 21. dubna 2015

Quattro a moon touch stíny od Dermacolu

Krásné úterý všem! 

Závidím těm, jenž nemají odpolední jako já a můžou se někde venku vyvalit a čerpat inspiraci.…. Potřebovala bych to jako trám... Ať žije pracovní proces =D 

Po dlouhé době Vám přináším recenzi na Dermacol produkty. Budu hodnotit nové Quatro stínů a pěnové moon touch, které prošly inovací... Jak uspěly? No však dole to najdete ;-) 




Začneme Quatrem, které způsobily celkem nedávno poprask ve stojanech Dermacol. Jsou 4 možné variace: pro modré, hnědé, oříškové a  zelené oči. 


První co musím říci, že kategorizace podle mě není správná... Holkám s modrýma očima bych rozhodně nedoporučila modré stíny ect.... Nemám žádný papír z vizáže nebo něco podobného, ale jsem několikaletý "pozorovatel" a "učedník" - bože to zní divně =D - a nikdy jsem neviděla nikoho, kdo se vyznal v kosmetice, že by používal ke svým očím  přídružné barvy... Blbě se to vysvětluje, ale snad mě chápete....


Když mi došel e-mail (jako všem blogerkám, které s dermacol spolupracují), že mi bude zasláno Quatro, tak jsem se upřímně vyděsila. Všichni vědí, že moje oči jsou unikát... Takový unikát, který nenávidím... Mám modrozelenošedohnědé oči... Nejvíc převažuje modrá... - ne nemůžu mít nic normálního, prostě ne =D
Měly mi být poslány stíny pro modroočky... Jelikož jsem již jednou říkala, že produkt, který se na mě absolutně nehodí nemůžu objektivně zhodnotit a zrecenzovat, tak jsem se své PR ozvala s prosbou o zaslání Quatra pro oříškové oči. Není v tom nic rozmazleného nebo, že bych si chtěla "dupnout", ale pro Dermacol by to byly jen vyhozené peníze, a pro mě nepoužitelný produkt, který bych posílala na zpět na centrálu....


Asi budu znít jako barbar, ale prosím Vás jaký je rozdíl mezi hnědými oči a oříškovými? Já tam totiž, žádný nevidím... nebo, ne tak rapidní.... ale nechme to spát...


A tak, jednoho dne dorazilo Quatro ke mě domů. Musím říci, že obal se mi líbí(l)... Jen je trošku aušusový... plasty podle mě moc nevydrží. Stíny jsou překryty průhledným plastem, ve středu je černý pásek s logem Dermacolu. Po otevření se pod tímto detailem nachází, na výklopné části zracátko a na spodní části je zde schován aplikátor - to je hodně povedené!!! Nápad super, ale provedení prostě ne.... Pěnový aplikátor? Vážně?....

Líbí se mi pečeť, díky ní máte jistotu, že Vám nikdo do paletky nešahal... 


Na spodní části jsou zasázené 4 stíny, které by měli ladit tón v tónu... U této variace pro oříškové stíny musím říci, že se opravdu sladily dokonale =) Jen teda by taky nebylo na škodu, když vytvoří takový krásnou designovou reliefní vrstvu na stínech, tak aby taky tam byly stíny rovně zasázeny... Zase bohužel, bod dolů...


No a jdeme na to, co nás všechny nejvíce zajímá, že? .... No, ale sedněte si na to... 
Paletka není nejdražší, ale ani nejlevnější... Za 219,- dostanete 4 stíny, kterou jsou pigmentované více než mizerně... Prostě opět a zase ne... To co vidíte na swatch, tak je několik přetření prstem. 
Nejsem fajnovka a řekla, jsem si, že i když musím pomalu vydřít stín až na dno (samozřejmě reliéf je díky tomu okamžitě zničen), tak to dám na místo, kterému je to určené... 
Bez báze (netestuju jinak) nevydržely ani tři hodiny... Vytratily se, vyprchaly nebo někam odčarovaly... nevím, ale prostě na tom oku nebyly... 





Prostě se paletka nepovedla, a to vůbec... Nejen špatným přiřazením variací, ale především mizernou pigmentací a ještě mizernější výdrží... Doporučuju se téhle paletce vyhýbat obloukem. 
Nevím jak jsou na tom zbylé 3 paletky, ale asi složením budou stejné, takže bych očekávala stejné zklamání, ale určitě to nevím...
Uděluji 2 body a to jen za nápaditost provedení paletky.... Tam to taky bohužel skončilo...


Moon touch 


Inovace proběhla především ve smyslu, že stíny obsahují "měsíční třpyt". Nevím zda se změnilo složení, staré moon touch nemám. 


Plastový kelímek ve mě vyvolává pouze vzpomínky na parfumérie - skoro na chlup stejné kelímky, do kterých Vám odlévají vzorky... Nahoře je pouze logo a název, které je už ošoupané a to jen díky tomu, že leží v misce mezi dalšími kelímky...


Opět se mi líbí, že stíny byly obehnány hradbou z fólie a díky tomu, nehrozilo vniknutí bezohledných dam, které neví na co jsou testery....
Vevnitř se nachází kousek plastu, který má zabraňovat pronikání vzduchu a následnému vysušování stínu.

 
Odstín je opravdu krásný, až jsem zalapala po dechu, že se jedná o mojí krevní skupinu... Když jsem pak na sluníčku, uviděla tu krásu třpytu, tak jsem byla doslova unešená... jenže tady to opět skončilo...


Stíny jsou pěnové, až skoro krémové... Co dělají pěnovky nebo krémovky nejčastěji? No jasně - slévají se... Bohužel, toto můžu konstatovat i tady, již po hodině od nanešení. Já se prostě těmto druhům kosmetiky vyhýbám... 



 

Kdybych měla nula hvězd, tak tento produkt je dostane... Dobře nebudu zlá. Dostanou jednu hvězdičku. Ta barva a především ten třpyt jsou neskutečné, opravdu krásné. Cena 149,- je opravdu hodně, za věc na kochání...


Nikdo není neomylný... Každá značka vydá sem tam něco, co prostě nesedne.. Prostě u každé najdete něco, a to i u té high end.... Tentokrát červená karta vyšla na tyto dva produkty a nebyl úmysl je dát dohromady, protože jsem věděla, že bude celá negativní recenze. Jak je na fotkách patrné, tak je vše (jako vždy) focené před prvním použití...

Které stíny od Dermacol máte rádi? Souhlasíte se mnou, že barevné variace jsou mimo mísu?

6 komentářů:

  1. To je tedy bída. Já na ně koukala a i v drogérii vypadaly pigmentovaně asi jako stíny essence (i když ty někdy překvapí). A ty pěnové mě děsí už dlouho... :))

    OdpovědětVymazat
  2. No s tím essence jsi to trefila, k tomu bych to přirovnala... Taky nemáš pěnovky ráda? =)

    OdpovědětVymazat
  3. Já s Dermacolem kamarádka moc nejsem. Nikdy mě nějak nezaujal, a pěnovky jsem zkoušela jen v drogérce, a přišly mi divné. Stejně jako nové Max factor. Ale Maybelline CT jsou nejlepšíí :-)

    OdpovědětVymazat
  4. No tak to nemůžu souhlasit =( CT jsou bída největší... jediné kelímáky, které fungují jsou Loreal... hlavně ta cena za ty pěnovky je přemrštěná =/

    OdpovědětVymazat
  5. Lorealáky jsem neměla, a pokud vím, tak už je neprodávají :-) cena za pěnovky je trošku vyšši, ale třeba zrovna CT už jdou ve slevách koupit za 120 kč kus, což je podle mě uplně pohoda :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Divná nejsi, jen jsme originály, a každému vyhovuje něco jiného ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...