pondělí 21. listopadu 2016

DIY - organizace laků

Krásné pondělí všem!!

Mám pro Vás další článek a tentokrát jak jsem konečně vyřešila skladování laků, se kterým jsem dlouhodobě bojovala...

zdroj

Asi každá, žena řeší organizaci své kosmetiky potažmo laků... Jelikož netroškařím a moje sbírka se v jeden moment šplhala i ke 300 lakům, tak jsem měla dosti problém... Poprvé jsem to vyřešila fikaně - prostě jsem aspoň půlku rozdala =D jenže pak se to začalo opět vršit nezastavitelnou rychlostí aneb,když Sparitual 4x ročně (nyní to bude až 8x ročně) vydá kolekci laků, tak máte vážně problém...

Připomeňme si, že laky nesmí být na světle - zaručená cesta jak si je zničit. Takže nečekejte nějaké organizéry na zdi, či regálky... Je to úplně mimo mísu.

Své laky jsem vždy ukládala v této skříňce (proč říkám vždy, když je to teprve rok, to ví bůh =D)

zdroj

Jen k ní mám dvířka.. 


Našla jsem dva dřevěné boxy v Nanu-Nana, byly tam zahrabané pod stolem, problém však byl, že jsou jen dvě... Prolezla jsem všechny Nanu-Nana v Brně a již jsem žádné nenalezla. Takže jsem začala hledat jinde...

Měla jsem tyto podmínky:

  • musí být nízké, aby alespoň z poloviny byly lahvičky vidět,
  • musí se vejít do skříňky,
  • musí být stohovatelné
  • musí být dostatečně velké, aby se mi každá značka vešla zvlášť
  • nemusí být cestovní, protože laky nikam nevozím...


Hledala jsem všude možně, dřevěné,plastové, prostě jakékoliv a za jakoukoliv cenu... A nic...

Pak jsem se jednou nudila v Ikea v oddělení dekorací, když jsem čekala na přítele (ten se po milionkrátýpadesátýosmý snažil vybrat lustr do kuchyně, já už to vzdala před rokem) a do oka mi padly krabičky, ve kterých bylo uloženo zboží... 
Celé jsem jim to tam přeskládala a nabrala různé velikosti (ano, byla jsem tak líná, abych šla o patro výš a krabice rovnou vyzkoušela ve skříňce)

V mém případě vyhrála krabička, ve které se prodával dekorační písek...

Co potřebujete?


Krabičku, washi pásku a fixu, ale zdobení je jen na Vás...

Taddááá


A ve finále to vypadá takto:


bio vatu v celým Brně vyprodaly a nemají se k naskladnění, tak musím používat tento hnus, který se na vše lepí




Jak vidíte, tak splňují všechny moje stanovené cíle, stohovatelné jsou také:



Někdo může namítat, že nejsou až do kraje skříňky, ale to já nechtěla, protože by se krabice otrhaly o panty dveří. Na boku mám uložené krabičky na laky, když už někam potřebuji laky převézt, tak volím tyto krabičky a těch mám taky požehnaně =) 
Když chci lakovat, tak pouze vytáhnu jednu krabičku, kterou potřebuji a jde se na to...

Jak nahoře vidíte, tak krabice jsou dostatečně velké, že se mi do jedné vejdou i dvě značky a až se mi to zase vymkne kontrole, tak jen naběhnu do Ikea a vezmu dvě krabice, nově ozdobím a popíši, protože dekorační písek měli v Ikea od prvopočátku a jen tak ho asi nezruší...

Přijde mi to super, protože Ikea se hemží jen krabičkami různých velikostí a tvarů a to od úzkých, širokých, velkých a kdo ví jakých ještě. Rozhodně je lze využít kdekoliv v domácnosti např ve špajzce, v komodě, třeba na ponožky, v šuplíku na kancelářské potřeby a nebo jen prostě na kokina pro mazlíčky, prostě na cokoliv... A to nejlepší nakonec - jsou ZDARMA. Jediné za člověk platí je zdobení, ale i to se dá vyřešit zdarma =)

P.S.: Nepočítejte ty Spa laky, nejsou tam všechny, mám je všude možně jen ne na jednom místě, hromada jich je i v kabelkách a nebo taškách =D stěhování dalo zabrat no...

Jak se Vám líbí skladování laků?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...