sobota 10. prosince 2016

Demokracie a její síla svobodného slova

Když 17.listopadu 1989 cinkali občané klíčky na všech náměstích v ČR a oslavovali, že vyhnali ruskou lidovou armádu a těšili se ze znovunabytí svobodné země, tak asi nikdo, a to především náš pan prezident Václav Havel, který kráčel ve šlépejích myšlenek našeho osvoboditele Tomáš Garriguea Masaryka, neočekával, že svoboda slova se za pár let vymkne až do takových extrémů jako tomu je dnes a denně...

V dnešní době si každý může říkat co chce, kde chce a komu chce a pokud člověka vysloveně neuráží, tak to ten druhý musí příjmout... S tímto by se dalo žít...

Na druhé straně mě nepřestává udivovat, čeho jsou schopni redaktoři a jaké superlativy používají ve svých článcích, které čtou milióny lidí...

I bych snesla ostudné výroky našich poslanců, díky kterým si na nás celý svět jen ukazuje... Žijí prostě v jiném světě jako třeba učitelé...

Co mě však nejvíce zaráží je kam ta svoboda došla v podobě reklam...





Každý je nenávidí, každý kdo může, tak se jim vyhýbá a taky se říká, že i špatná reklama je dobrá reklama... Chápu i tahy firem proč si reklamu platí, jsou to prostě základy marketingu...

Některé reklamy jsou i hezké a nemám s nimi pocit, že přicházím o svůj drahocenný čas, který tady na téhle zemi byl každému vymezen na sakra krátkou dobu...

Vtipné reklamy vždy měla airbanka a možná bych k nim i přešla a to jen díky reklamě...

zdroj

Některé mě i rozpláčou, každoročně to je reklama od Coca Coly...



Některé snáším, ale nechápu proč je dodnes nikdo neobměnil a stále nás otravují již ohraným "nene já už nemusím já už ho vidím"... neznají staré dobré pořekadlo, že opakovaný vtip není vtipem?

Co o všem nechápu a zaráží mě, jak se může dostat do televize jsou reklamy jako, že neznám svojí vagínu s ústavní "herečkou" vedle které i kobyla s půlkou zubů by vypadala líp... nebo například  loňská reklama na stoličku na vyprazdňování... Dále veškeré reklamy na hygienické potřeby ženy... Toto jsou velmi soukromé věci a nechápu proč by měli být na odiv mezi ulicí a televizními novinami...

zdroj


Poté jsou reklamy, které mě rozbrečí, ale smíchy ve smyslu, že s vážně někdo musí z nás už dělat prdel... například nová reklama od Huawei "je snadné nechat se unést našimi produkty, ale jednou za rok je odložte a prožijte ty vzácné chvíle s rodinou"... vážně? Huawei? Kdo by si tohle dobrovolně koupil a ještě se mu nechtěli přístroje odkládat? Snad nikdo a to bez urážky, Huaweii pro mě není značka, ale jakýsi čínský šmejd...




Poslední věcí co mě velmi zaujalo je, že nevím jak to dělají dnešní rodiče... Za mě byly reklamy, ale na potraviny maximálně nějaký lék, ale jak rodiče doma vysvětlují dětem, že dárky nosí ježíšek, když na ně každých 20 minut vyskočí reklama od Tesca "nadělujte na vánoce, třeba lego stavebnici"... Kam se poděl duch vánoc, když to všechno kydnou do reklamy a děcko začne řvát, že dárky nosí tesco?

Já se ptám, kam se vytratil zdravý úsudek a mez slušné prezentace? to vážně marketingové oddělení značek nemá soudnost? Především se ptám kam tohle ještě dál může vést? Příště nám už do reklamy i vyfotí hovno se sloganem "takového krásného exkrementu dosáhnete s našimi tabletkami xyz".

zdroj

Přeji Vám příjemný adventní čas ve společnosti lidí co mají zdravý úsudek a soudnost, pohádky si raději pusťte z dvd, protože to co tam běží, by vám ty vánoce zatraceně zhořkly...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...