neděle 13. července 2014

20 random about me

13.7.2014 16:00

Krásnou neděli přeji!

Poslední dobou se mi můj seznam četby plní články na toto téma. Chtěla jsem na dnešní den stejně tag, tak proč si nedat tenhle =) Mě tyhle tagy strašně baví číst o jiných, tak snad i ten můj bude bavit Vás =)

zdroj


Pojala jsem to jak z osobního života, tak i na kosmetiku =) Snad se bude líbit!

1. Nenávidím když mám jít do sprchy, strašně mně nebaví se vyslíkat ze všech hader z venku (doma se nepřevlíkám ;) a pak zase se oblíkat, takže se spíše sprchuji ráno, kdy pyžamo tak velká vrstva oblečení.
2. Nevlastním ani jeden bronzer, naučila jsem se (a mám chylku) na rozjasňovače, ale dávát ještě vrstvu bronzeru mi už přijde moc
3. Nedělám žádný sport, nemůžu a ani nechci. Řídím se heslem "chceš zhubnout? Tak nežer" =DDD
4. Nepotím se...klepete si na čelo jako každý? Tak si klepejte, ale mě se to hnusí, tak jsem samu sebe vnitřně přesvědčila, že se nebudu potit =D Znáte to...vnitřní síla ducha. Když mniši dokáží levitovat, tak proč já bych se nemohla nepotit?
5. Donedávna jsem nepoužívala odličovač očí, vzala jsem to jen odličovacím gelem a bylo.
6. Nesnesu, když mi cizí člověk naruší osobní prostor (cca 40cm) když s ním mluvím, okamžitě couvu a výrazem v obličeji mu to nehezky naznačím. V přervaném mhd to těžko ovlivním. 
7. Nepoužívám tělové mléka a podobné věci na natírání. Přijdu si potom hnusně ulepená a jak kdybych to nebyla já.
8. Jsem pedant na svoje vlasy! Klidně budu mít šílenou pleť (jako, že mám), ale zkusím nevhodný šampón a jsem z toho schopna udělat třetí světovou. Moje vlasy jsou mojí chloubou. Šílím ze suchých konečků a okamžitě šahám po kokosáku nebo po výživě ve spreji.
9. Lidé mě považují za namyšlenou, arogantní a to se mnou ještě ani nepromluvili...já můžu za to jak mi zobák a výraz narostl? Jakmile mě poznají, tak mi vše vyklopí a řeknou, že jsem naprostý opak.
10. Celý den v práci nemyslím na nic jiného než, že dojedu domů a umazlím tu naší kachnu chlupatou! Miluju jí nade vše!
11. Mám okolo 150ti laků, 40 rtěnek, 50 mono stínů, 15 make-upů, 50 párů bot, 150 triček a asi 15 riflí....hold nejsem troškař, ale pěkně materialistická =DDD Střelec, co chcete =D
12. Kouřím už 11 let a kouřit budu do té doby, než budu chtít dítě. Vadí mi, když mě někdo soudí. Osobně mi přijdou hnusnější ožralci, kteří lidi otravuji svýma kecama, motáním a nechutným smradem, než kuřačka, co to nikomu naschvál nekouří pod nos a nikoho nenutí se o kouření zajímat, za což ožralce slyšíte přes celé mhd a nebo ulici a není tomu úniku!
13. Nenakupuji oblečení nikde jinde než v Bershce a občas C&A nebo Pull&Bear. Na spodní prádlo je špička Tezenis. 


zdroj

14. Jsem rozmazlená brňačka, nebudu se tím tajit ani se vymlouvat...prostě jsem...nejím skoro nic, chodím neustále upravená a snažím se být na úrovni. Miluju vysedávání v kavárnách a plkání při dobrém kafe. Nikdy by mě nikdo nedostal pod stan. Pokud do přírody , tak jedině šumava, tam jsem snad nikdy nezažila obtěžování hmyzem a tam si do lesa klidně vyjdu. Děsí mě představa míst (vesnic), kde by u mě nemohla být sanitka do 10 minut jako v Brně....Děsí mě místa bez MHD, internetu a signálu. V životě bych nevlezla do Vaňkovky nebo Olympie například v teplákách nebo nějakém šíleném ohozu... to jsou prostě místa, kde by se mělo chodit slušně a na úrovni oblíkaní. Ono tepláky jsou humus sám o sobě a ani doma bych si je nevzala...
15. Nikdy bych se neodstěhovala na vesnici nebo něco podobného a nikdy bych se neodstěhovala do Prahy. Buď Brno a nebo New York - nejsem troškař =D 
16. Moje úchylky? Olupování laku, trhání kůžičky na rtech, odrbávání nehtů a mačkání pupínků.
17. Vztah se mnou znamená být , co nejvíce se mnou....beru přítele jako nejlepšího přítele.
18. Nesleduju žádnou zahraniční blogerku z jediného prostého důvodu - vyškubala bych si vlasy nad tím jak je náš trh zaostalý a komunistický.
19. Miluju sladké! Nevydržím den bez čokolády asi bych zkolabovala. Kafe, cigáro a tyčinka a jsem Vaše =D 
20. Mám "skvělou" vlastnost...dokážu člověka vytočit do takové úrovně, že ho málem štrejchne a já jsem neustále v klidu, mě tím hysterický výstupem nevystresuje a klidným hlasem přilívám olej do ohně =D 

Máme něco podobného nebo stejného? =)

14 komentářů:

  1. Já naopak mám sprchu ráda, nechodím do ní ráno a večer bych nezalezla do postele bez toho, abych se osprchovala. A mazání těla miluju, vždy po sprše se namažu. Taky nemám ráda narušování osobního prostoru a jakmile někdo stojí blízko, také couvám, je mi to nepříjemný. Oči odličuji vodou, odličovače očí jsou pro mě zbytečnost. A tepláky taky nenosím ani na doma. A cigaretu jsem neměla nikdy v puse.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám taky sprchu ráda a tohle je super, takhle tě čtenáři více poznají :))

    OdpovědětVymazat
  3. Tak se sprchou to mam taky naopak, nemůžu do postele.. a ráno by mě tam nikdo nedostal, jsem zmrzlík i v létě...a vlasy jsou taky moje chlouba ... naštěstí jsou oproti pleit 100% lepší... a nepotit se? no to bych chtěla zažít, hlavně teď v létě, tady v Sbahnu je to fakt saunička, vesnici taky nemusím, ale v Praze je blaze :), v Berlíně taky, ale stejnak se mi stýská .. i když teprve teď po roce odkrývám ty opravdový krásy..asi napíšu brzo článek - Berlín pro turisty-neturisty :D My Small Happinesses

    OdpovědětVymazat
  4. u některých bodů jsem se pobavila, ale jsem ráda, žes to napsala otevřeně :))
    a 18. bod je velice trefný - když už na nějaké video narazím, tak jsem pak naštvaná jenom sama na sebe :DD a jenom si říkám: "áááchjo kdyby to tak prodávali i u nás" :))

    OdpovědětVymazat
  5. holky moje každý to má nějak =) tím, že se nepotím tak se vlastně ani tak moc nezašpiním =)
    Charmedka taky jsem nepoužívala, ale poznala jsem, že je to fakt super, hlavně ten od garnier...jinak jsem ráda, že stěma teplákama to má aspoň někdo stejně =)
    Kyrkys děkuju =)
    Peti musíš sama sebe hodně dlouho přesvědčovat =D Trvalo to několik let a při práci na slunci, kdy se všichni zapotí, tak mě maximálně vzadu na temeni lehce vlasy a to je vše a ze všech teče jak z volů =D
    Alice já jse upřímnná a otevřená vždy =) jinak děkuju ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Uááá, to nepocení se Ti záávidím. Já jdu do drijáku dricloru a doufám, že mi to konečně zabere...
    Tepláky patří mezi moje oblíbené kousky oblečení, do města bych v nich nešla, ale jakmile dojdu domů, převlékám se do teplákových tříčtvrťáků, na zahrádku za domem jedině tepláky, přece si nezamažu svý krásný džíny :-D
    Díky za super tag a otevřený odpovědi ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Karolínko já třeba jako pracovní věci mám staré slimky =D Já prostě i na zahradě musím být in =D doma se taky nepřevlíkám ;) nemáš za co! =)

    OdpovědětVymazat
  8. V niektorých bodoch sa nezhodneme vôbec ale nevadí :) na doma jedine tepláky, v rifliach by som nevydržala, fuj. Samozrejme sa sprchujem večer, to by som nevedela ani zaspať, po sprche sa vždy natriem. Ja som fajčila asi 5 rokov, už nefajčím 3 roky a príde mi to hnusnejšie ako niekomu kto ani nefajčil.Ale dávam jednotku za úprimnosť :) pekný deň

    OdpovědětVymazat
  9. S tým šestnástnym bodom určite nie si sama ;) :D Bohužiaľ... :P

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. Michaela Komová jééé nebudeš tomu všřit, ale to jsem ráda :D

    OdpovědětVymazat
  11. Tak teda s tím pocením to bych brala hned !!! :-D ..a s tím nepřevlíkáním doma to bych nedala, vždycky když vidím jak v mhd na sedačkách sedí nějací bezdáci a uvědomím si že si po nich na to sedadlo sednu já a pak bych si v těch hadrech měla sednout doma na gauč nedej bože vlézt do postele, fuj ...nikdy :-D ...ale každý to máme jinak ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Jsme si dosti podobné. Taky všem přijdu arogantní a namyšlená hned od pohledu :D samozřejmě to taky není pravda. Pod stan by mě v životě taky nikdo nedostal. Upravená a na urovni se snažím být taky, velká uchylka :D tepláky nenávidím, žádný nemám, ale vadí mi i na ostatních, katastrofa! :D

    OdpovědětVymazat
  13. Lady Es jééé aspoň nejsem sama na celém širém světě =)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...