pondělí 14. července 2014

Manufaktura - sprchový peeling s vřídelní solí a růží

14.7.2014 16:00

Kočenky, jaký máte den?

Já Vám ho dnes zlepším jedním úžasným peelingem do sprchy =) 

Moje úchylka na růže začíná být pěkně profláknutá =D


Sprchový peeling jsem obdržela od PR oddělení Manufaktura. Mohla jsem si vybrat jeden produkt na testování. Moje volba byla více než jasná. Pokud bych si měla vybrat neojoblíbenější produkt z Manufaktury, který mám doma, tak je to každopádně růžový krém na obličej! Tento peeling je jen pokračování, této úžasné řady! Ve skrytu duše doufám, že se nejedná o poslední spolupráci s touto kvalitní českou voňavou kosmetikou do které jsem se bezmezně zamilovala! =)

Pokud by jste si ho chtěly po mé recenzi koupit (což Vám garantuju!), tak jeho pořizovací cena jen 175,- za 200ml a koupíte ho ve všech prodejnách Manufaktury. Od Terky jsem zjistila, že na Slovensku Manufakturu také koupíte! Bývá, ale součástí velkých obchoďáků, což je super, ale chyběly by mi tam ty nejhodnější a nejpříjemnější prodavačky na které se vždy těším! Tento podnik to prostě umí od produktů až po servis a péči.

Co slibuje?:

Jedinečný sprchový peeling s vřídelní solí, růžovou vodou, drcenými meruňkovými skořápkami a bambusovými mikročásticemi, panthenolem, kaolinem, glycerinem a výtažkem z obilných klíčků z pokožky jemně odstraňuje suché a hrubé šupinky kůže a zanechává ji hladkou, pružnou a hedvábně vláčnou. Vřídelní sůl a kaolin z karlovarských přírodních zdrojů jsou bohaté na cenné minerály, růžová voda má výjimečné hydratační účinky, panthenol působí hojivě a protizánětlivě, glycerin a výtažek z obilných klíčků zvláčňují. Používá se při sprchování či koupeli, ideální je nanést peeling na pokožku celého těla - obzvláště na problematické partie - a krouživými pohyby vmasírovat, poté opláchnout vodou. Po aplikaci zůstane pokožka sametově hebká a provoněná delikátní vůní růžových květů. 

Můj názor:

Můj problém u peelingů bývá, že mě lehce vysušují pokožku....řeknete si no, co se namažu...jenže já jakékoliv mléko nesnesu mám pocit, že se nemusím pak ani koupat, protože po natření jsem hned ulepená a taková umělá =D Vyzkoušela jsem nespočet peelingů na tělo, ale tento řadím mezi ten nejlepší! Nejvíce se mi líbí, že se vlastně "škrábete" vším přírodním! Pokožka je hydratovaná, vláčná a hebká na dotek. Peeling opravdu zlikviduje veškeré nečistoty a suchou kůži! Jednu chybu ovšem má...můžu si nos vyčichat, ale po koupeli opravdu nic necítím =(


Peeling doporučuji všem! I lidem se suchou pokožkou, opravdu vůbec nevysušuje a nikde Vás nic nepne nebo nenutí ke škrábání v důsledku suché kůže. Opravdu mi chybí, že kůže nevoní tak božsky i po koupeli a, že ta vůně je! Nedá se ani slovy popsat, jak je famózní. To drhnutí a umývání si vyloženě užíváte! Ale pokusím se to malinko přiblížit =) Představte si sad šípkových růží, takových těch sladkých, že je máte chuť sníst a sůl do koupele (bez parfemace) a měly by jste mít představu o vůni, která ale je ve skutečnosti je mnohem lepší! Peeling obsahuje Růži damašskou - viz. fotka. Tento druh růží se hojně využívá k výrobě růžové vody a růžového oleje. 

zdroj

Uděluji 4 body a je asi zcela jasné, za co ten bodík dolů =)


Jaký je Váš nejoblíbenější produkt od Manufaktury?

Děkuji PR Manufaktury za poskytnutí produktu k recenzi.

6 komentářů:

  1. To zní zajímavě:) Já chápu ten " problém ", mám to třeba u tělovýho oleje od Saloos, během koupání bych ho na sebe nejradši vylila celej, ale vylezu ze sprchy a nic necítím, a to nechceš! :(

    OdpovědětVymazat
  2. Hm, to jsi mě docela hezky navnadila. Vůni růží mám moc ráda ;) Tak jak se dostanu někam, kde Manufakturu mají, určitě na ten peeling mrknu (a určitě nejen na něj).

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdu vypadá skvěle :-)) mám v plánu od Manufaktury něco pořídit na pleť až tedy spotřebuji, co mám :D

    OdpovědětVymazat
  4. Dana je to k naštvání, co? =(
    Karolínko všechno mají super!
    Kyryks určitě uděláš jen dobře =)

    OdpovědětVymazat
  5. V Manu jsem pracovala tři roky, takže od holek, co tam ještě jsou často dostávám věci zadarmo a tahle růžová řada tak dokonale voní v lahvičkách, že jsem se měga těšila. No ale po použití taky nic necítím. V každým případě ale, jestli ti nevadí vůně levandule, tak jejich levandulová řada voní až do druhého dne. A z krému na nohy mi voní i prostěradla dokud je nevyperu:))

    OdpovědětVymazat
  6. Anežka no to je asi můj problém....mě levandule smrdí =D

    Pokud si tam pracovala, tak jim vzkaž ať si všechny mezi sebou řeknou, že jsou ty nejlepší prodavačky na světě a, že by si z nich každá parfumérie měla vzít příklad, protože jsou famózní!

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...