pondělí 3. srpna 2015

Býti ženou je úžasné, tak proč to některé zahazují vniveč?

Krásné pondělí všem,

po delší době se hlásím s úvahovým článkem. Co mě k němu přivedlo? Především Francie... To jak se mi Francie líbí, spíše nelíbí se dozvíte jindy, protože je toho moc. Je však jedna věc co se mi líbí. Nejedná se pouze o Francii, ale i o Řecko, Itálii, Španělsko... především o ženy v těchto přímořských státech....

zdroj

Když jsem doletěla zpět a hned druhý den jsem už běhala po centru Brna, tak se mi s prominutím chtělo zvracet...
Nepovažuji se za krásku, ale prostě je několik pravidel bez kterých nevycházím mezi lidi, na tož do centra druhého největšího města v ČR...
Často se stydím za to, že mám nálepku Češka a jsem řazena mezi různé kreatury...

O nás, Češkách se říká, že jsme nejhezčí ženy Evropy, spolu se Slovenkami...
Myslím si, že tohle tvrzení začíná být lživé. Nevím jak na Slovensku (dlouho jsem tam nebyla, ale moje kolegyně jsou prostě kočky), ale tady je to katastrofa....

zdroj

Ať se podívám doprava nebo doleva... je to fuk... vždy mezi slečnami najdu sádelník....
Opět říkám, nejsem nejhubenější a díky zdravotnímu stavu jsem indisponováná, nemohu sportovat, ale jsem prostě normální až hubené postavy. Nemusím to tady okecávat na insta visí moje fotka v plavkách...

Ať se nikdo nezlobí, ale dnešní mládež (12-18) je z 90% ošpekovaná. Těm slečnám nejen, že nevadí, že jim to přetéká přes rifle, ale ještě na to upozorňují oblečením a hlavně s tím nic nedělají... Slečny co budete dělat v mém věku nebo ve 30ti či 40ti?

Jsem zastánce, že hubená postava se dá udržovat čistě jen stravou. Jsem toho živým důkazem. Jsem schopna shodit i 6kg, jen díky stravě, o vánocích tomu tak bylo...
Vyhýbám se tučnému, mastnému či smaženému - co bych taky tak jedla, když vegetariánská strava tyto neduhy neobsahuje...

=D zdroj

Výmluva matek mi přijde také schizofrenní. Pokud jste zdravotně uzpůsobilé, tak mi nevykládejte, že si nenajdete pár minut každý den na cvičení (stačí sedy lehy, dřepy atd.). Ano, ano můžete mít nějaké problémy s dítětem... Beru, ale matka co má 6leté dítě a stále se na to vymlouvá... jako vážně?
V téhle zemi se totiž hledají jen výmluvy než, aby někdo něco musel udělat navíc...

Proč to všechno píšu? Protože ve Francii jsem nepotkala jedinou tlustou Francouzku. Na lidi s obezitou se tam nahlíží hodně špatně. Za celý pobyt jsem potkala jednu, vorvaň by mohl být jejím kamarádem a to si bohužel nedělám srandu... To už nebyla ani obezita, ale brutální obžerství.... můžu Vám říct, že jak se na ní všichni na té pláži dívali (ano, ještě byla v plavkách), tak mi bylo stydno za ní... Samozřejmě to byla cizinka, jak jinak Němka....

zdroj

Francie je vyhlášená tím, že žena musí vypadat dobře. Určitě jste to slyšeli. Správná Francouzka dokáže běhat na podpatcích celý den, být krásně oblečená, vonět, make-up bez chybičky, vždy půvabná, milá a usměvavá... Pro někoho přehnané, ale podle mě, tak by to mělo být všude. Jsme ženy, jsme předurčeny k tomu abychom se fintily, byly ozdobami ulic... Narodily jsme se jako něžné stvoření, muži nás mají opečovávat a chránit, ale vorvaně nikdo chránit nebude, protože k tomu není důvod....

Rozhodně nezačínejte s tím, že i někteří muži mají rády tlusté... To jsou jedině muži, kteří jsou sami tlustí a berou to zase jen jako výmluvu, protože vědí, že hubená slečna k němu žádné náklonnosti mít nebude. Tak jak mi vadí tlusté ženy, tak mi vadí i tlustí muži. Díky bohu jich zase není tolik jako žen...

Zkuste se nad tím zamyslet, zhubnout se dá... vždy to jde... Ano existují somatotypy, ale ani jeden somatotyp nepředurčuje k obezitě. Každá z nás chce, aby se k nám muži chovali jako k princezně. Každé z nás se líbí, když se za námi pěkný muž otočí, ale chce to taky proto něco udělat. Pokud budete mít obezitu, budete jak sádelník, cpát se kfcéčkem, neučesané, nebudete vědět ani co je pinzeta a necháváte si narůst obočí alá brežňev, tak toho opravdu nikdy nedosáhnete... No samy mi řekněte, zda se necítíte skvěle, když se hezky oblečete, namalujete, učešete a pak Vám někdo, hoci kdo a hoci kde, řekne, že Vám to sluší? Byly by jste samy proti sobě...

zdroj


Zkuste se nad tím, nejen mladý, ale i ženy v pokročilém věku zamyslet... Není to žádná diskriminace, xxl sedadla v letadlech, taky nejsou... Je to jediný boj, jak Vám ukázat, že tudy cesta nevede... Pokud se někoho článek dotkl, tak pardon, ale prostě žena o sebe má pečovat a být ozdobou a stačí k tomu opravdu málo... Těch nemocných, kterým nemoc způsobila obezitu je opravdu minimum... Články s xxl ženami jsou taky naprostá blbost - jsou to jen a jen výmluvy proč ne, aspoň si to přiznejte...

zdroj

Jsem tvrdě proti obézním, nelíbí se mi to. Kdykoliv sedím vedle podobné paní, tak mám pocit, že je vedle mě obr... to, že více tuku se i více potí, to asi nemusím dodávat a v tomto letním období mi to vůbec není příjemné. Nehledě na to, že se ani na sedačku v MHD, vedle podobné paní nevejdu, sedím na okraji... Není to fér a nevidím důvod, proč bychom měli obezitu omlouvat. Obezita je nemoc jako jakákoliv jiná. Musí se léčit, vše ostatní jsou jen výmluvy... Toť můj názor...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...