pátek 16. prosince 2016

Rok se s rokem sešel....

Už je to zase tady... šetnáctého dvanáctý dvatisícešestnáct... tentokrát se to i rýmuje...

zdroj


Co bych si popřála? 

Abych už rozum našla, abych uměla relaxovat, néé že bych nevěděla, ale je rozdíl "relaxovat" a "relaxovat", že hnípu doma a ani se nehnu a pak druhý extrém, že jsem jak robotická myš a jedu na 120%...

zdroj

Abych byla zdravá, abych konečně výšku dodělala, abych více mohla pomáhat němým tvářím, abych měla klidné rodinné vztahy, protože to mě nejvíce vysává, abych nebyla tak labilní (klidně si to přiznám)....

Abych se závistivým a zlým celý rok vyhla, abych se šetřit naučila,abych dále kariérně a fundovaně rostla, abych stále na něco nezapomínala, protože mi to způsobilo nemálo problémů...

zdroj

Aby moje rodina a to především ta zvířecí byla zdravá, a aby mě opět nepotkalo nemocniční kolečko po všech nemocnicích v Brně...

Abych se konečně vdala...

Abych se svému snu přiblížila...


To jest moje přání než to za rok přijde a už budu patřit mezi třicátníky....

zdroj

Pozn. autora - do dvou do rána jsem strávila s nadmutým králíkem, proto je pro mě zdraví zvířecích právě teď to nejdůležitější

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...