pondělí 8. září 2014

Návštěvy jsou fajn, ale návštěvy blogerek jsou nepopsatelné!!!

8.9.2014 17:00

Dnes k Vám přicházím s trošičku opožděým článkem.

To bych nebyla já, že? =) Od 21.7 jsem byla u své milované blogerky a prodejkyně na návštěvě. Původně jsme jeli na tři dny =DDDD

Já tušila, že to nebude jen do středy =D

Původně jsme tam, jeli pouze do středy, můžete hádet, kdy jsme odjížděli =D

Cesta do Prahy proběhla relativně " v klídku", až na to, že jsme v Humpolci zabloudili a já se slovy "tady v lese zastav" jsem s hrůzou zjistila, že tam les končí a je tam nájezd na dálnici (nesnáším dálnici, nemáme známku, mám k tomu svoje důvody). Takže jsme tam po 4 hodinách cesty konečně dorazili.

První den jsme jen a jen plkali, já Blance předala svoje dárečky. Jeden za to, že je a je tak úžasná a druhý k narozeninám =) Vše naleznet u ní na blogu - zde.
Já si převzala svojí výhru, kterou jsem vyhrála na jejím blogu a plus jsem u ní mělka dlouhodobě schovanou rukavici na čištění štětců...recenze bude brzy ;)


Druhý den jsme vyrazily směr chodov - utrácet těžce vydělané milióny =D (kéž by). Z chodova jsme jely metrem na Palládko a zase utrácely. Koupila jsem Douglas, Body Shop,  Topshop, MAC, NYX a hlavně konečně jsem se zase přepíjela kafem od Starbucks =D Nemohla jsem odjet bez termohrnku, na kterém k dnešnímu dni mám těžkou závislost a potřebuju ještě jeden do práce =D Nejlepší hrnek, co jsem kdy měla!



Ve středu nás čekal výlet ;) Jeli jsme všichni (i chlapi =P) na slapy a jen tak relaxovali ;) Nebudu to okecávat, tady máte fotky!
















ne ten Birrel samozřejmně není jeho ;)

Ve čtvrtek jsem skončila u mojí sestřenky na baráku (bydlí hned ve vedlejší vesnici, jak je ten svět malý =D), ale byla na dovolené, ale kdo jí hlídal barák a zvěř (mají králíííkyyy!!!! ale dupali na mně pche)? No přeci moje teta ze Šumavy, takže jsme se zase s tetou picly a kecaly o všem možném hlavně o rodině, někdy je dobré vědět, co se dělo, než jste se narodily ;)

zdroj


V pátek jsme kolem oběda jeli zase směr Brno....neuvěřitelně jsem si to užila, měla jsem vyzkoušet všelijakou kosmetiku (čokoládová paletka od Too Faced za to vůbec nestojí) a stihla jsem se i zamilovat! Řasenka They're real od Benefitu bude má! Ať už jsou bestsellery!



Moc děkuju Blance za "ubytování", nákupy, no prostě za vše, je skvělá a nikdy nezapomenu na naše noční dýchánky do 4 do rána =) Jsem ráda, že jsou na světě takovýhle, hodní a milé lidé a já je můžu mít ve svém okolí =) Za měsíc zdar a máš mě tam zas! =P

Takhle mně naša opice po týdnu vítala, celou mně oslintala =D

Kdo miluje takovéhle návštěvy? Kde jste byly v létě Vy?

7 komentářů:

  1. To ti dost zavidim tu linku they're real :/ aj mne sa velmi pavi ale je draha a este k tomu ze sa da odstranit iba tym specialnym odlicpvacom... A pekne si si nakupila. ;)
    P.s.: Pozyvam ta na svoju Giveaway: http://myownblog14.blogspot.sk/2014/09/giveaway-time.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  2. dreamcatcher musím tam doplnit inormaci, nemluvím o linkách, ale o řasence, linky za to vůbec, ale vůbec nestojí....za mně si je nekupuj... a není to moje, jen jsem to u Blanky vyzkoušela ;)

    OdpovědětVymazat
  3. jééé to muselo být super :) já jsem s Blankou prohodila v sobotu jenom pár slov, ale je to úžasný človíček :) takové lidi mám ráda :))

    OdpovědětVymazat
  4. Alice pár slov? to si udělala chybu s ní je to na hodiny =) je prostě skvělá ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný článek :)

    zvu k sobě na soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé, vy jste se měli, to je krááása :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...