čtvrtek 7. května 2015

Kosmetika z mrtvého moře HB - Bezoplachový kondicionér

Krásný čtvrtek všem,

dnes je hokej, takže nezapomeňte fandit... avšak k věci... Na blogu se už párkrát v článku objevilo zmínění jisté značky HB - Health & Beauty, ale však nikdy nebyla více osvětlena... 

Od této značky mám již vyzkoušený šampón s rakytníkem, ale dnes se zaměříme na bezoplachový kondicionér, který je jejich specialitou.




"Kvalita nade vše", tak zní heslo Health & Beauty. Všichni víme, že mrtvé moře je nedostižné. Každé moře má obsah solí okolo 3,5%... Mrtvé moře - chcete-li jezero - má obsah solí a minerálů v objemu 31,5%. Dermatologové považují mrtvé moře za jedno z nejblahodárnějších míst s výskytem přírodních léčivých látek. Ze základních 21 minerálů je 12, které se nevyskytují nikde jinde než zrovna tady. Nejcennější na mrtvém moři je jeho bahno.
Kosmetika HB je dovážena přímo z Izraele. Neobsahuje parabeny a je obohaceny o vitamíny, bylinné výtažky a esenciální oleje a především o výše zmíněné cenné minerály z Mrtvého moře.

Nabízené produkty Vám pokryjí každodenní starostlivost o pleť, pokožku a vlasy. V nabídce jsou i produkty přímo pro muže. 

Krém na vlasy je obohacen o arganový olej. Arganový olej je známý především tím, že je jediným olejem, který se dostane do hloubky bez nutnosti použít jiné přípravky.
Bezoplachový kondicionér (krém) je vyživující, revitalizační a hydratační. Vedle arganového oleje zde nalezneme ještě oleje z mandle a hroznových jader, přírodní aromatické oleje, vitamín E a provitamín B5, minerály z moře, keratin a silikon. 
Je vhodný pro kudrnaté, suché a barvené vlasy.

 

Patřím do posledních obou kategorií. Vlasy mám především vysušené a díky tomu se lámají a třepí. Dělám vše možné pro výživu, až jsem z toho zoufalá. Vyzkoušela jsem toho bezpočet, ale prostě nic mě nespasilo... 

Nepoužívám fén, žehličku ani kulmu (max. 4x do roka na nějaké akce). Od přírody mám opravdu hodně velký objem, který mi dost lidí závidí... Jenže hromadu zničených vlasů... Nemůžu používat přírodní výrobky, protože bych měla normální afro.. Musím mít věci se silikony, abych je tzv. uplácla...


Tento bezoplachový kondicionér jsem vyzkoušela loni v září na Interbeauty... Dala jsem si ho do suchých vlasů a musím říct, že jsem celkem koukala. Bohužel jsem si ho nekoupila... Na jarním Interbeauty jsem už neváhala...

Bílý krém je mazlavý a na povrchu rukou zanechává film - silikon. Nanáším ho do délky mokrých vlasů a pokud do suchých, tak opravdu jen na konečky pro výživu. Párkrát jsem ho použila i u hlavy a musím říct, že já, kdo si oplachový kondicionér dává i ke kořínkům, jsem měla opravdu "uslintlé" vlasy... 



Krém voní strašně zajímavě, připomíná mi lehce pánský parfém. Vlasy nechává voňavé, hebké, lesklé a především oddělené, jak kdyby jste si je vyžehlili žehličkou. Aplikace je velice snadná a čistá díky pumpičce. Na dlouhé vlasy jako mám já Vám stačí jedno stlačení, více bych určitě nedávala.  Díky tomu Vám balení vydrží opravdu dlouho.



Není to žádný drobek. Je ho 400ml (normálně má kondiš 250ml). Koupíte ho zde a jeho cena je 420,-. Nejlevnější to určitě není, ale já měla doma i Bedhead, který stojí jeden produkt okolo 750,- a musím říct, že i přesto mi neudělal tolik divů jako tento bezoplachový kondiš. Můžete si ho objednat přes eshop, zajít na prodejnu a nebo si počkat na nějaký kosmetický veletrh (HB jsou na Spa i na Interbeauty + vánoční) a navštívit jejich stánek, kde jsou jen strašně milý lidé, kteří Vám rádi poradí. Já za nimi chodím vždy na pokec, hlavně za paní kadeřnicí, která mi vždy rozradostní den =)

Jediné, co by se dalo bezoplachovému kondicionéru vytknout by bylo, že dělá upláclé vlasy u kořínků, jenže kondicionér prostě nemá co u kořínků dělat, to byla moje blbost ;) Takže plný počet a doporučuji na plné čáře =)


Znáte kosmetiku Health & Beauty? Používáte nějaký bezoplachový kondicionér?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...