pondělí 7. září 2015

Stay positive

Krásné pondělí,


po několika dnech jsem se opět vyrojila na instagramu, na facebooku a i zde... Co se stalo, že jsem najednou zmlkla? Čtěte dál...

zdroj


Ve čtvrtek jsme byli na kontrole, jako po několikáté... Stav? Pořád stejný, ani horší ani lepší... Od pana doktora padlo slovo eutanázie... V ten moment jsem se obořila, že odmítám uspat zvíře, které prostě viditelně chce žít, tak domluva zněla, ještě přes víkend to zkusit s vyšší dávkou léků a pokud nebude lepší, tak v pondělí hospitalizace... Takže je kočenka v rukou doktorů, tam se víc snaží =)

Strašně to bolelo a opravdu jsem se bála, že mi jí uspí. Pak jsem konečně začala uvažovat jasně - nikdo jí nemůže uspat bez mého souhlasu, tak jsem se lehce v pátek uklidnila. Probírali jsme to s přítelem (jediná osoba, kterou jsem za celý tři týdny vídala) a ani jeden jsme nesouhlasili, protože ona CHCE žít. Kdyby to chtěla vzdát, tak přestane žrát, zaleze někam do rohu a prostě bude "umírat", ale ona bojuje a dokud bojuje ona, tak my taky! Kdyby byla člověk, tak eutanázie nejde, takže jsme se prostě rozhodli, že k ní takto budeme přistupovat - je to člověk a vyléčí se a nebo prostě to sama vzdá a odejde za pomyslný králíčí most...
Každopádně dnes pan doktor, mluvil o eutanázii jako o poslední možné variantě, že to nemá smysl ještě vzdávat. Byla jsem totiž na něj po víkendu nabroušená, ale pochopila jsem, že ve čtvrtek asi měl asi jen špatný den a prostě plácl blbost a nedodal k tomu, že je to opravdu ještě daleko od tohoto řešení. Pan doktor je největší kapacita na králíky v celé ČR a má toho opravdu hodně, denně operuje kde jakého ušáka a musí toho podle mě mít taky moc už =)

zdroj


U zvířete je strašně důležité jak přemýšlíte... Zvíře to narozdíl od lidí cítí a podle toho se řídí... Pokud nad ní budu sedět a brečet a uvažovat nad tím, že nejspíš asi umře, tak je větší pravděpodobnost, že to vzdá a opravdu umře...

Za ty roky co po této zemi chodím jsem se naučila jednu užitečnou věc - pokud myslíte pozitivně, tak se Vám dějí pozitivní věci... Pokud budete vidět všechno černě, tak si pište, že to bude černý jako nejtemnější noc na polárním kruhu...

zdroj


Když jsem dnes po třech týdnech konečně mohla někam jinam než do práce a domů, do práce a domů atd... tak jsem vyrazila do naší Vaňkovky... Panebože lidi, koukli jste se na sebe někdy do zrcadla, jak se tváříte?

Každý má problémy, já mám zvíře na sklonku života a jiný má problém se šéfem a jinému neslouží zdraví! Každý, jak vedle sebe stojíte má něco, pokud zrovna jeden ze sta nemá, tak může mít nějaký problém za půl roku, za rok... Někdo má štěstí, někdo bohužel ne... Já před třema týdny měla jediný problém - co si koupím z další výplaty a nebo nekoupím... Nic mě netížilo... Teď je špatně, za měsíc, za dva, za půl roku i třeba za rok zase bude dobře, co na tom, že teď se nade mnou drží mrak smůly? Přesto to všechno nepřestávám myslet pozitivně...

zdroj


Neříkám, že jsem skála a neuroním ani slzu... si pište, že po slově eutanázie jsem V PRÁCI řvala jak malé děcko... To "v práci" zdůrazňuji, protože před Nellou bych si to nedovolila.. Vybrečela jsem se a za pár hodin jsem prostě myslela pozitivně. Nepřemýšlím zda umře nebo neumře. Přemýšlím kdy bude konečně zdravá, tu alternativu, že by zemřela si nepřipouštím! Prostě ne, nic mi to nepřinese a už vůbec mi to nepomůže, když se budu na všechny šklebit... 

Mám kolegyni a její dítě má těžký autismus, je zaseklé na půl ročním miminu. Nikdy nebude mluvit, nikdy nebude schopný samotatného života... Prostě to tak je, nikdy jsem se k němu nechovala jako k chudákovi. Za prvé - neví co to je, za druhé - co by to tomu dítěti pomohlo? To stejné s kolegyní - lítost nikomu nepomůže a hlavně ona to nepotřebuje, protože je tak pozitivní člověk, že chvílemi sama nechápu kde se to v ní bere. Kdykoliv jí potkám, tak se usmívá a když o mladým mluvíme, tak prostě o tom mluvíme jako o faktu, že každý den vyjde slunce... prostě to tak je!

zdroj


Všechny negativisty ze kterých to sálá na dálku, bych zavřela někam do kobky... Lidem vysáváte sílu jen se na Vás kouknou... Přestaňte se ksichtit, negativním myšlením přitáhnete jen tu nejhorší možnou variantu a nedej bože skončíte jako já s psychickou nemocí... 

Dívejme se na tenhle svět jako na jedinečný, vypněte zprávy, vyse.te se na nějaký imigranty nebo, že spadlo letadlo - vás přímo se to netýká... Je to smutný, ale tím, že budete jen nadávat jak je tenhle svět prohnilý, tak si škodíte jen sobě... Copak Vám sakra nedochází, že na tomhle světě jste jen jednou?! Zajímat se ano, ale rozhodně nenechat si ovlivňovat podvědomí a pozitivní přístup! Zkuste se usmívat nebo se aspoň netvářit jak kakabusy. Já se Vás snažím nevnímat, ale když si naproti mě v šalině sedne nabubřelá ženská, tak můj pozitivimus se řítí do pekla... Všem se Vám nevyhnu... Bohužel... a přitom změna je tak jednoduchá!!!

Takže pro všechny - STAY POSITIVE! THINKING POSITIVE! POSITIVE THINGS WILL HAPPEN!!!

zdroj

Hezký den a všem díky za podporu, moc si toho cením a jen mi to dává důvod o to víc se usmívat! A Nella určitě taky vnímá vaše semknuté pěstičky =)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...