úterý 1. září 2015

Novinky od Dermacolu

Krásné úterý,

máme po prázdninách, hlavně já ve školství =( a teď začíná 10 měsíců křiku, jekotu a já nevím čeho všeho =) Kdo nepoznal školu o prázdninách, tak neví o čem mluvím... ten ztichlý barák je prostě bomba...
S Nellou není ještě vyhráno, dá se říci, že stále usiluje o svůj život... debilní parazit se jí nechce pustit, ale pan doktor říkal, že je to bojovnice, tak snad to vybojuje...

Aby jsme odvedli řeč od toho špatného a hodili se (aspoň imaginárně) do klidu, tak pro vás po dlouhé době mám recenzi a to hned na tři výrobky od Dermacolu =) Pozitivismem a klidným řešením problému se vždy dál dojde =)




Novinky mi zaslalo PR Dermacolu, jako vždy velmi děkuji a jdeme na to:

1) Odličovač očí na voděodolné produkty


Vezmeme to od nejhoršího (i když s druhým místem by mohly stát na stejné příčce). Odličovač očí... věčné dilema... Zkusila jsem kde co... Zkusila jsem i novou vodu "all in one" od Garnier, ve zkratce - to nechceš, je to úplně na nic... klasicky, jakmile je něco multifunkční, tak to na jednotlivé fáze funguje z půlky... prostě krám na entou...



Takže jsem zkusila i tento odličovač... Voděodolnou řasenku, linku odlíčí to ano, ale ten efekt... Je dvoufázový (jako všechny micelárky), takže olej a tekutina... Jenže všechny značky mají 1/3 oleje a 2/3 micelárky... Dermacol se s tím nemaže je to 1:1 a to je ten problém. Po odlíčení vzniká hnusný mastný film... Není mi to vůbec příjemné. Je to na omak až silikonové. Když se mi dostane do oka, tak mě rozbrečí a vidím rozostřeně (jak kdyby nestačilo, že mám astigmatismus)



Když k tomu přičtu, že to neodlíčí oko na jeden tah, ale na několik, na tampónku rychle vyprchává, tak nemohu jinak než dát tři body (to má za to, že to v nouzi s ním přežijete)... Za mě už žádné experimenty, zůstávám u fialového odličovače od Garnier. Nemá tam ani napsáno, že je na voděodolný makeup, ale poradí s ním naprosto hravě...



2) Balzám LOVE na rty s BubbleGum příchutí


No a je to tady... Já, která nesnáším vše co kdy bylo spojeno nebo je babylips, jsem obdržela tenhle balzám...Řekla jsem si, že zapomenu na to, podle čeho byl tyhle balzám vytvořen a otestuju to na plné kule (jak se u nás na moravě říká =D)



Vezmeme to rychle. Voní božsky, chutná božsky (aji bych ho snědla =D) a má hezký nádech du růžova, ale efekt nula... To je taková hra na balzám, takové to jako "máš natřenou pusu? Fajn, ale nic nečekej"... asi tak...





Za ty první dva "božský" dostává tři body. Nekoupila bych si ani tady tenhle, ani ten slavný babylips... Každý je tak na dvě věci. Zlatý eos balzámy...
Mám chuť strhnout ještě jeden bod za to, že je to dupe... Já to prostě nesnáším.. Nebudu však pokrytec...Nad čím se dá ještě polemizovat je kvalita obalu - podle mě je taky spíše na okrasu a v kabelce by zachvíli praskl...

 

 

3) Voděodolná řasenka Mega Lashes


Určitě si pamatujete Mega Lashes (recenze zde), že by to byla výhra, to se říct nedá. Takže když jsem rozbalila tuto řasenku, tak moje nálada byla na bodu mrazu... 
Co zůstalo stejné? Šlompácký obal... Už ho mám z druhé strany odřený (proč jsem to sakra nevyfotila, nevíte někdo? =D) a písmo se zachvíli poroučí do věčných lovišť také...



Co je nového? Je modré písmo a modrý vršek (jak kdyby jste byli slepí, že? =D) a hlavně je jiný kartáček!!! No a pak samozřejmě, že je voděodolná...



Kartáček je menšího rozměru, stále konusový, ale je malinko jiný a to je to, co dělá tuhle řasenku mnohem lepší než její základní verzi. Řasenka je malinko vlhčí, než by bylo třeba, ale to časem "vyschne". Díky kartáčku je aplikace jednodušší a hlavně dělá opravdu z řas závoj... Vím, že mám sama o sobě dlouhé řasy, ale tohle je pecka.

bez řasenky

bez řasenky

bez řasenky
 
No a teď k tomu hlavnímu. Při aplikaci se neobtiskává, nelepí řasy (musíte kartáček opravdu otřít), nijak nedráždí oči. Aplikace je jednoduchá, nemusela jsem hledat žádný nový způsob nanášení (však to znáte). Na řasách zasychá víceméně okamžitě, druhá vrstva není třeba (potom by se vám řasy opravdu slepily). Po zaschnutí nastává ovšem problém - řasy jsou na omak tvrdé. Vím, že si na řasy asi moc lidí nešahá, ale já kolikrát přes den hřbetem prstu přejedu řasy a srovnám si je tzv "do roviny" (co kdyby náhodou =D) a tady je to pravdu jako beton. Pokud se toho chci zbavit, tak to musím odrolit, ale v ten moment mi tam řasenky moc nezůstane. Sama o sobě se nedrolí.

Mega Lashes waterproof

Mega Lashes waterproof

Mega Lashes waterproof

Voděodolnost testována na několika koupalištích a je to opravdu držák a nedělá ani žádné "monokly" v okolí očí... Tady není absolutně problém. Odličování (s výše uvedeným nebo klidně s tím garnierem) je naprosto bez problémová, ale jak vytváří silnou tvrdou vrstvu, tak je třeba více tampónků než u normální řasenky...

porovnání se záklaní Mega Lashes (vlevo)



Za mě je to nejlepší voděodolná řasenka, kterou jsem kdy vyzkoušela. Měla jsem i tu slavnou modrou řasenku od Essence a po třech aplikacích jsem jí vyhodila - větší šunt jsem neviděla. Pokud bych měla doporučit nějakou řasenku, tak by to byla tahle, ale s dodatkem, ať lidi vyčkají až lehce vyschne. Pak už bude za plný počet bodů, takhle jen za 4 body =)


Od PR Dermacolu jsem obdržela i nové Carneval laky. Jelikož moje nehty jsou už přes dva roky furt v dezolátním stavu, tak mi není souzeno si dovolit vystavit recenzi na lak. Takže laky si nechám do fortuny a snad se tady jednou objeví =) Samozřejmě jsem je zkoušela, ale kdo mě zná tak ví, že tohle už pro mě moc není... Používám jen OPI a Sparitual. Tyto drogérkové laky nemají 3 free, natož 5 free a jen to mým nehtům ubližuje... Aplikaci takovéhlo laku si dovolím, tak jednou za měsíc, ale již při odlakování vidím škody, jaké to zase napáchalo... Nechávám si je však jako efektovým top coat, ale jen na základní top coat... Takže asi tak =)

A co vy, máte již něco z těchto novinek? Jaká je Vaše nejoblíbenější voděodolná řasenka a k ní odličovač?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...