neděle 13. dubna 2014

Denní hydratační krém s tvarohem od La Chevre

13.4.2014 18:00
Krásnou neděli přeji, 

dneska pro Vás mám tento hydratační krém s tvarohem od značky La Chevre. Pojďme se kouknout jak jsem byla s tímto krémem spokojená nebo nespokojená. 

zdroj

Nekoupila jsem si celé balení, ale obdržela jsem od paní Lucie z Bestmakeup.cz malý kalíšek. Tahle recenze není tedy 100%, protože nemám zkušenost dlouhodobou, ale myslím si, že to stačí, však pochopíte v závěru =)


Kosmetika La chevre mě zaujala, protože se jedná o přírodní kosmetiku využívající mléčných produktů. Jedinečný biologický systém obsahuje přírodní antioxidanty, hydratuje pokožku, chrání ji před škodlivými vlivy životního prostředí a zpomaluje její stárnutí.

Ze stránek bestmakeup.cz si dovoluji zapůjčit tyto popisy:

LA CHÈVRE se dělí na řady:
ÉPIDERME - základní výživa a ochrana pleti
EMBELLIR - péče o krásu celého těla
SYMBIO - nová energie pro pokožku bez syntetických emulgátorů a konzervačních látek
SOLAIRE - vysoká ochrana proti slunci
CLAIRISINE - péče o mastnou a problematickou pleť se sklonem k akné
TOUT - PETIT - péče od dětskou pokožku od kojeneckého věku
Tato přírodní kosmetika má ještě značku La Chaton, která je určena pro náročné zákazníky, ale o této značce dnes hovořit nebudeme.
Můj vzorek denního hydratačního krému s tvarohem se dá stručně popsat takto:

Aktivní látky:
  • derivát kyseliny hyaluronové - je přirozenou součástí mezibuněčné hmoty, váže na sebe vodu a tím obnovuje objem pleti a viditelně vyhlazuje drobné vrásky
  • syrovátka z kozího mléka - upravuje pH pokožky a zároveň pokožku hydratuje
  • tvaroh z kozího mléka - zvyšuje hydratační a regenerační účinek
  • máslo z kozího mléka - příznivě působí na pokožku, kterou vyživuje, zvláčňuje a zjemňuje, je zdrojem přírodního vitaminu A
Výhody:
  • velmi dobře se vstřebává a nezanechává na pokožce pocit mastného filmu
  • vhodný pro všechny typy pleti, včetně citlivé

Krém obsahuje i miniaturní částečky tvarohu, což by někoho mohlo překvapit. Jedná se o bílý docela řídký krém, který opravdu, ale opravdu hrozně smrdí =D To se jinak nedá popsat, když jsem poprvé čuchla, tak jsem si myslela, že je zkažený, ale po nanesení se vůně (pokud se to tak dá nazvat =D) přemění na tvarohovou a není to tak hrozné. Krém jsem používala skoro 14 dní a už se blížím na dno, proto jsem se rozhodla pro recenzi. Po nanesení nemám pocit mastné nedýchající pleti, ale bohužel nikterak mě neoslnil. 



Když to porovnám například s monoi olejem, tak zde dostavil efekt okamžitě, tento krém používám skoro 14 dní a nic nestalo. Pleť je hydratovaná, ale že by byla nějak ozdravená a krásná, tak to bohužel. Krém bych si za 298,- nekoupila, protože podle mě drogérkový krém by měl by měl stejný (nijaký) efekt a vyšel by mě levněji. Není vůbec špatný, ale zázraky nečekejte, protože jsem i po 14 dnech měla na obličeji šupinky, takže hydratační bomba se nekonala, ale možná někomu jinému může sednout.  Za mě 3 body.


Děkuji paní Lucii za vzorek a za možnost vyzkoušet opět něco nového a především přírodního =)

Máte s touto značkou zkušenosti? Jak jste sní spokojené?

2 komentáře:

  1. Zajímavá recenze a hlavně mi přijde, že jsem snad ještě neviděla na značku La chévre Le chaton žádnou pozitivní recenzi.. Sama jsem měla jejich masku proti akné z Ladyboxu a upřímně nic to nedělá, vůbec... Měla jsem jí i nafocenou na recenzi, ale jsem z toho tak znechucená že jsem o ní zatím ani nepsala. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nicca no já ten článek asi musím předělat posala jsem to totiž paní Lucii na fb a ona mě napsala, že mě neposlala La chevre (jenom kelímek), ale La Chanton a ten má být ještě výživnější takže o to je to ještě horší =/
    Jinak by si jí měla vydat =)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...