úterý 22. dubna 2014

Revlon Colorstay

22.4.2014 15:00
Krásné (po)pracovní odpoledne,

doufám, že jste to nějak přečkaly a už jste v klídku doma. Mám pro Vás dnes článek, který jsem už 5x chtěla vydat, ale vždy mě do toho přišlo. Takže tady ho konečně máte =)


P.S. zapoměla jsem si fotky samotné lahvičky a make-upu na ruce doma na notebooku. Večer je dodám ;) Snad mi to odpustíte, jsem jen  člověk =)
Původně jsem na tento make-u chtěla napsat negativní recenzi, proč pochopíte v polovině článku, ale teď něco k make-upu Revlon ze stránek kosmeticky-svet.cz:

Revlon Colorstay v odstínu Ivory pro smíšenou a mastnou pleť, který neucpává póry. 
Poskytuje kompletní pokrytí a matnou povrchovou úpravou. Komponenty rozptylu světla opticky vyhlazují pokožku,
Vitaminy A a E vyhladí povrch a chrání pokožku před škodlivými vnějšími vlivy.
Make-up vydrží až 24 hodin.


Jako první musím říci, že jsem si zvolila absolutně nevhodný odstín, ano patřím mezi ty, které si mysleli, že podtóny pleti jsou jen "zbytečnosti" a potřebuju jen ten nejsvětlejší odstín make-upu. Hodně jsem si o typech podtónů pleti načetla, takže brzy bude článek přesně na toto téma. Tento odstín je z nabídky naprosto nejsvětlejší a dovolím si říci, že je nejsvětlejší na celém trhu, protože něco takto světlého jsem nikdy v drogérii neviděla. 



Na slunci

Tento make-up v drogérii normálně nezakoupíte přičemž nejde o nějak "vyhlášenou" značku jako třeba Urban Decay aj. V zahraničí ho naleznete mezi regály jako je astor, rimmel apod., jen u nás opět ne =( Takže musíte zabrousit na internet a objednat a zaplatit poštovné, bohužel. Make-up je ve stejné cenové relaci jako např. zmiňovaný astor, seženete ho na internetu v rozhraní 200-300,-, ale já Vám mohu doporučit e-shop uvedený výše. Dodání rychlé (odeslání den po připsání peněz), skvěle zabalené, no prostě vše bez problému a jsem moc spokojená =) 

Tento make-up e vyrábí ve 20 odstínech pro smíšenou až mastnou pleť a nebo pro normální až suchou pleť, za což dávám firmě Revlon velký palec nahoru.
Já mám prostě super pleť, protože T-zónu mám suchou a ten zbytek mastný =D Na mě se prostě panbůh vyřádil, a proto jsem zvolila první variantu.
Make-up je v kulaté skleněné lahvičce, ale pozor! nemá pumpičku... Nanášení není moc jednoduché, protože někdy Vám z lahvičky vyteče příliš moc a někdy nevyteče vůbec nic. Já to dělám tak, že lahvičku proštěrchám a on make-up chvílí drží u hrdla a v ten moment tam strčím štětec (štětec na make-up tam samozřemě nestrčíte, spíše ho tam položíte a lehce vtlačíte) a nanáším na pleť. Vršek je plastový v černé barvě. Nějak mě uniká pointa výrobce, jak mám produkt používat, když se blížím k jeho vypotřebování, protože na stěnách lahvičky ulpívá docela dost produktu a je škoda ho vyhodit.


Nebudu zde již popisovat svojí pleť vše dočtete zde. Make-up jsem si pořídila, protože je krycí schopnost je vysoká a opravdu tomu, tak je. Všechny mé šílené "barvy" zakryl a nebylo třeba ani korektoru. Póry jsou lehce ucpané a zezačátku jsem měla problém ve formě vznikajících pupínků, ale pak si pleť již zvykla a nevznikaly žádné nové neřesti. Pleť rozzářil a sjednotil, ale bez pudru bych ho nepoužila, protože matující schopnost se po pár hodinách vytrácí. Tento bod splňuje skvěle, ale jednu chybu má nebo spíše měl...

bez make-upu

Make-up při nanášení není možné vpracovat do pleti! Při nanášení prsty a štětcem Sigma Duo Fibre (zde je popis) zanechával na pleti čáry a prostě jsem mohla kroužit a kroužit a nikam to nevedlo a říkala jsem si, jak budete všechny zklamané, když si ho pořídíte protože to opravdu bylo hodně vidět. Však se koukněte na fotky...



Pak mě přišel štětec Kabuki (H50) od značky Hakuro a nemohla jsem ho hned nezkusit...a ono světe div se! Ono to opravdu šlo! Make-up se suprově zapracovával do pleti a nevznikali čáry nebo-li tahy po prstech nebo štětinách, najednou se moje obliba tohoto makeupu zvedla o 70%. Zde je fotka po nanešení štětcem kabuki.


Ptáte se proč jen o 70%? Asi je to pouze "můj problém", ale make-up mě nesedl. Jak jsem již napsala T-zóna suchá, tváře mastnější a tento make-up mi suché místa, respektivě šupinky které mám, viditelně zvýraznil a dovolím si říci, že i šupinky vytvořil a to se mi opravdu nelíbí. Pak vypadám jak před rozkladem =D Pokud mi verze pro smíšenou pleť zmatní mastné místa, ale zvýrazní šupinky tak je někde chyba. Moje rada zní koupit si oba dva a na suché místa nanášet verzi pro suchou pleť a na mastnější místa nanášet verzi pro smíšenou pleť, ale toto nemám vyzkoušené, možná to bude i nesmysl =/ Pokud máte někdo zkušenost s verzí pro suchou pleť tak mi prosím napište, zda "zmastí" suché místa. Děkuji

Konzistence je typicky make-upová, není přes příliš hustý nebo moc řídký. Po nanesení budete ohromeni účinkem, také každé ráno jsem, ale postupem dne se budou objevovat zmakeupované šupiny, které prostě nepřepudrujete . Výdrž je opravdu dlouhá cca 12 hodin, což je velmi úctihodné. Vůně je atypická, voní jak dětský pudr na štípance od komárů, který mi vždy míchali v lékárně (takový ten bílý pudr v kelímku, na neštovice jste ho měli také =D). Odstín jsem zvolila nevhodný, tento Ivory je vhodný pro růžový podtón pleti, až porcelánovou pleť a ne pro olivový jako mám já (vidíte, jak jsem zběhlá? =D). Nevýhoda je, že když nemáte někde poblíž e-shop, kde by jste mohly odstíny vyzkoušet, tak budete střílet od boku jen podle vzorníku. Za sebe příště budu volit odstín Buff druhý nejsvětlejší.

Tomuto make-upu uděluji 3 body. Dva body mu ubírám za šupinatění, protože tohle by nesnesla opravdu žádná smíšená pleť, dle mého názoru a další bod za to úděsné balení, protože už teď nevím, čím ho budu vyškrábávat. Napadá mě jen taková ta špachtle, jak mají doktorky, když Vás bolí v krku. Ty jsem neviděla již pěknou řádku let, protože se škrábáním v krku opravdu nechodím k lékaři =D Zda bych tento produkt doporučila? Ano i ne, je to takové rozporuplné, protože každé opravdu sedí něco jiného a třeba Vám opravdu sedne a nebude mít problém, protože u make-upů jsou rozdíly mezi námi opravdu rapidní. Za cenu cca 250,- určitě, ale neprohloupíte a třeba koupíte pro Vás super produkt, který Vám sedne a již ho nikdy nevyměníte =) Jen musíte připočítat dalších cca 250,- za kvalitní kabuki štětec, ale to většina z Vás již doma má a kdo nemá, tak určitě využije! (P.S. taky jsem si myslela, že štětec na make-up nepotřebuju a taky jsem se pěkně poučila =)


Máte tento make-up? Pro jakou verzi pleti? Jak jste sním spokojené?


10 komentářů:

  1. Čekala jsem na tvou recenzi tohoto makeupu a asi tě chápu, ale já mám pleť mastnější všude, štětec od Hakuro už od začátku, takže já tento make up miluju.Nedám na něj dopustit. Pro mně je to číslo jedna a přežiju i to, že nemá pumpičku. Dělám to jako ty, zaštěrchám a potom to dám na obličej. I tak pudruji, ale s pudrem mi vydrží dlouho. Ale chápu, že ty máš jinou pleť a to je asi potom problém.

    http://beautybylucka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Lucie Martincová pokud máš mastnější pleť všude tak ti musí perfektně sedět! Až ti to závidím, že ti tak skvěle sedí =)

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, tak to by mě dostala ta nutnost kvalitního štětce na make-up.. Já totiž tekuté nanáším prsty.. :P

    OdpovědětVymazat
  4. Tak mě dorazil v pátek a jsem moc spokojená.Pleť mám šíleně,ale šíleně mastnou a tohle je první makeup co mi sedí na 100% i odstín jsem trefila. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nicca tak by si byla pruhovaná jak zebra =D Fakt je to bomba, taky jsem si myslela, že mi to bude k ničemu i ten duo fibre je dobrý, například s makeup hean sním problém nemám =)

    OdpovědětVymazat
  6. Barbora to jsem ráda, mě to tak štve, že mi to vysušuje tu mojí T-zónu =(

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, jestli muzu doporucit, tak buff si nekupuj, je uplne extremne svetly, stejne jako Ivory. Ja jsem taky dost svetla, ale s nim jsem vypadala jako pred smrti. Ty mi neprijdes jako uuuplna bledule, tak si myslim, ze by ti nesedl. Ja mam ted Nude, ale ten ma podton ruzovy, tak zkus jeho zluty protejsek.;-) Jinak moc chvalim recenzi, vystihlas ho presne.

    OdpovědětVymazat
  8. Marcela Š my si teď psali s paní Madlen a říkala, že je také světlý a pro růžový podtón, ale že mi když tak pošle odlitek. Takže teď už vůbec nevím jaký si příště vzít =( Jinak děkuju moc si toho cením ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Odstin Buff ze je ruzovy? A na to prisla pani jak? :D je krasne zluty. Ja ho pouzivam jak na sebe tak i na zeny co licim a ruzov neni ani malicko. Ma krasny zluty podton. Je to nadherne videt i z fotek a i dle americkeho oznaceni poznas, ze je zluty ;) Katerina Martincova

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní nechám si poslkat odlitek a dám vědět ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...