pondělí 7. dubna 2014

Hledání nádherné fialové pokus č.2

7.4.2014 10:00

Krásné ráno přeji,

dnes pro Vás mám nachystané dva příspěvky. Tento a....nechte se překvapit ;) Tento článek je pokračování, TOHOTO článku, takže klik a číst, jinak nebudete vědět o čem je řeč =)

Původní inspirace je tato:

zdroj

No tentokrát si myslím, že jsem trefila tak na 75% a jsem na sebe pyšná =)




Tenhle lak jsem měl již minule v ruce, ale vrátila jsem ho, tentokrát jsem pochopila, že je dosti podobný =) Mám ještě v plánu vzít ten fialový z minula a kápnout ho do růžového, abych konečně tu úžasnou barvu EL měla =D 620,- za lak EL opravdu nedám.

Jak hodnotíte moje snažení? Myslíte si, že jsem už blízko?

4 komentáře:

  1. Růžová:-DD
    Tyjo, ale já nevím, za chvíli, když to sečteme, tak nám to dá myslím hodnotu EL:-D

    OdpovědětVymazat
  2. Ilovemakeup...ale teď když se na někoukám, tak tam ta fialová je...jen ten blbej mobil to blbě zabral... nejlíp odpovídá tak ten malíček na té fotce zbytek je moc růžovej, ale ve skutečnosti jsou všechny jako ten malíček....hele já sem zatím na 100,- takže mám ještě 520,- rezervu =D já si ho smíchám stím fialovým z minula a zkusím to ;)

    OdpovědětVymazat
  3. vypadá hezky :) A tolik za lak bych taky nedala..

    OdpovědětVymazat
  4. Nicca aspoň, že nejsu jediná =D

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...