čtvrtek 13. února 2014

Aussie - můj pohled

 Zdravím Vás,

nedávno jsem četla recenze na vlasovou kosmetiku jménem AUSSIE. Na několika blozích jsem se setkala s názory jak velmi pozitivními, tak neutrálními, ale překvapivě i s hodně negativními reakcemi. Proto dnes chci napsat svůj názor na tuto značku.



Jsem typ člověka, který nesnáší, když někdo něco negativně odsoudí a ani to nezkusí, proto jsem šla do DM drogérie a nakoupila jsem si šampón a kondicionér Aussie Miracle Moist a ihned jsem letěla do sprchy je vyzkoušet =D Jsem blázen, ale prostě se nedalo odolat nebo spíše té vůni nešlo říci ne. Vůně mě absolutně očarovala, připomíná mi moje dětství a naše neustále žvýkání Pedro, které snad každý miloval.


Vlasy jsem si klasicky dvakrát umyla šampónem a nanesla jsem si kondicionér. Po uschnutí vlasů (snažím se všem tepelným zdrojům - žehličky, fény - vyhýbat abych měla, co nejkvalitnější vlasy) a stal se ZÁZRAK!

Aby jste mi lépe rozuměli, v čem tento "zázrak" spočíval, tak se Vám pokusím popsat svojí strukturu vlasů - mám prostě seno, a to doslovně. Když plním naší králičici jesle senem, je to jako bych šahala do svých nerozčesaných vlasů =D Mám sice objem jako blázen, po kterém touží všechny moje známé a kamarádky, ale nemůžu s nimi absolutně nic dělat. Když si vlasy natočím, narovnám atd., tak mě to vydrží cca půl hodiny a tuny laku a tužidla to taky nezachrání. Každá kadeřnice, na můj dotaz zda mi udělá trvalou, na mě smutně koukne a zakroutí hlavou a vysloví tu nenáviděnou větu "okamžitě by Vám spadla, máte moc hrubé vlasy".

Zpět k Aussie a mému zázraku. Vlasy jsem měla absolutně jemné a jako by zacelené, zcela zmizeli rozdvojené konečky na které trpím a nádherně mi voněli. Četla jsem na mnoho blozích, že žádnou vůni necítili, ale u mě tedy byl opak pravdou a další tři dny jsem jen chodila a "fetovala" =D


Na to konto jsem utíkala znovu do DM a mají zrovna 25% slevu na tuto značku, při použití 50 bodů z karty. Já měla bodů málo, ale to mě nezastavilo a koupila jsem si za plnou cenu i masku na vlasy
3 Minute Miracle Reconstructor
, kterou jsem den předtím v regálu nechala, kdyby náhodou negativní reakce blogerek byli pravdivé.


Po masce 3 Minute Miracle Reconstructor mám vlasy mnohem hebčí, lesklejší, nadýchanější, jemnější --- no prostě senzační. Konečně jsem objevila řadu přípravků, které z mého sena udělají nadýchanou jemnou peřinu.

Mám v plánu si koupit ještě řadu Luscious Long a tyto šampóny střídat, ale již nikdy nechci vidět žádné Elsévy, Garnieri či Matrixy a podobné jiné značky. Věřím, že na světě je i kvalitnější vlasová kosmetika, ale cena se také neúměrně zvyšuje a já nepotřebuji šampóny za tisíce, když mě tento malý zázrak přišel na necelých 500,- a sleva v DM poběží ještě dlouho, jak je u nich zvykem, takže si raději nakoupím do zásoby a budu se těšit z tohoto nádherného výsledku a především z božské vůně.  Jsem ráda, že jsem nedala na negativní ohlasy a vše na vlastní kůži, tedy spíše vlas, vyzkoušela.

Jaké máte zkušenosti s Aussie vy? Spadáte do kategorie pozitvních, neutrálních nebo negativních ohlasů? Pište, ráda uslyším Vaše názory ať už budou jakékoliv.



2 komentáře:

  1. Souhlas s Tess. Mám kondicionér Luscious Long a je fajn, vlasy jsou lesklé a měkké, jen asi příště pořídím objemovou řadu, protože tahle vlasy uhlazuje, (bude vhodnější pro husté nebo krepaté vlasy, které potřebují vyhladit) takže ještě v zimě, když je mám splihlé od nošení čepice, bude jistě příhodnější. Moc se na ní těším, tato značka je podle mě dobrá.

    OdpovědětVymazat
  2. Long je uhlazuje někdy až moc, jakoby je mám "uslizlé"... od tohohle článku jsem už další long nekoupila, ale miracle vykupuju po tunách! Jsem na nich prostě závislá =) Já mám objemu moc, nemůžu si už objemový dovolit, byla bych jako afro =D

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...