středa 26. února 2014

Denní líčení se Sleek No.2

26.2.2014 8:35

Zdravím Vás, 

všimla jsem si, že Vás hodně zaujal můj příspěvek o denním líčení. Tak bych se podělila o další můj kousek. Tak neváhejte a nechte se třeba i inspirovat =)
   

Základ je víceméně stejný jako u minulého líčení, takže jdeme na to =)
 

Postupovala jsem takto:

1. Nanesla jsem korektor od HEAN (recenze zde) a make-up od HEAN (recenze zde). Korektorem jsem zakryla i okolí očí a další nedostatky

2. Vniřek oka jsem vybarvila tužkou od Avon Colortrend kajalstick (zde je foto). Pro někoho možná nekvalitní od pohledu, pro mě ta nejlepší. Za celou dobu svého kosmetického fintění, jsem nepotkala lepší tužku na oči, výdrž skvělá a pigmentace ještě lepší.



3. Veškeré líčení stínů jsem provedla z paletky Sleek Au Naturel (naleznete třeba zde). Opět jsem použila sled stínů jak na horní tak i dolní víčko. Do vnitřního koutku a do čtvrtiny víčka jsem nanesla  rozjasňující odstín Taupe (1), do středu víčka jsem nanesla stín Nubuck (2), který je bohužel asi nejméně pigmentovaný, což je největší škoda, ale snažila jsem se, co to jen šlo =D Vnější koutek jsem vystínovala (nebo jsem se o to aspoň snažila =D) stínem Regal (3), který jsem použila porvé a naprosto mě ohromil. Pod oblouk obočí jsem nanesla odstín Nougat (4) na projasnění. Linku jsem vytvořila pomocí štětce sigma a stínu Noir (5) a aby to bylo kompletní tak jsem použila i odstín Bark (6) na zvýraznění a vytvarování obočí a nebylo to vůbec špatné =)


     
 
4. Na řasy jsem použila legendární BigSHOCK od Avonu, který je naprosto famózní a má božský kartáček.
 
5. Vše jsem zafixovala pudrem Jordana Pressed Powder v odstínu Clasic Sand, který nejen skvěle kryje, ale především božsky voní!

6. Na tváře jsem použila krajní oranžový odstín ze Sleek paletky (recenze zde)

7. Na rty jsem nanesla rtěnku Sleek v odstínu Bare All (recenze zde).

Chvilka napětí.......



Tadááá... zde je výsledek



    

         



Tak co? Líbí se Vám to? Napište mi své názory, budu jen ráda =)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...