pátek 21. února 2014

Novinka - Ovocná šťáva z Lidlu

21.2.2014 14:30
Zdravím Vás, 

včera jsem učinila objev v regálu Lidl, respektivě v chladícím boxu.
Pojďte se se mnou kouknout na tuto novinku, která mě absolutně očarovala a to z prostého důvodu - neobsahuje nic jiného než ovoce! 


Ze začátku, aby bylo hned jasno, řeknu jenom to, že v Lidlu zásádně potraviny nekupuju. Chodím tam na čumendu a králíkovi kupovat fenykl, který nemají ani v Tescu. Jestli jsem z Lidlu měla 2x vakuovanou šunku a tak 1x paštiku tak je to tak vše. Prostě tady tomuhle obchodu stále nemůžu přijít na chuť a tím, že se tam hrne tuny a tuny důchodců, tak mám stále zafixované, že je to něco levného a nekvalitního.

Abych Vám osvětlila svůj názor na Lídl, tak se Vám pokusím přiblížit svoje stravovací návyky.
Jsem dosti vybíravá, kolikrát se nenajím ani v restauraci a především dbám na kvalitu. Žádné salámy z pultu nejím (vyjímka je Tesco mají zde už konečně napsané obsahy masa jednotlivých uzenin). Kupuji zásadně vakuované šunky a salámy s minimálním a to opravdu minimálním obsahem 80%. Jsem hodně na sladké, ale éčkové čokošky a podobné věci u mě nemají šanci. Raději si objednám Wonkovi čokolády z ameriky (v Brně je již obchod) a nebo v Marks and Spenceru Swiss čokolády.
Nejím rohlíky a podobné věci, prostě vše co je rozmražené a upečené, raději si kupuji americké velké toasty a topinkuju si je(no prostě v tom vyskakovacím přístroji =D). Nepiji žádné blafy jménem CocaCola, kofola apod. (ok, přiznávám se na Vánoce to piju =D) Když už si kupuju džus tak jen 100% a bez jakýhkoliv přídavků apod. Takže piji vodu nejčastěji Magnesii, ale když odcházím z Kauflandu nebo Tesca tak zásadně s San Pellegrino v ruce (vřele doporučuji, lepší vodu neseženete).


Tak a teď konečně k tady tomutu převratnému objevu. Její obal, jak vidíte působ strašně lacině jak kdyby ho prodávali vietnamci od Pandy =D Takže palec dolů za obal.
Když, ale tuto hroznou etiketu obrátíte tak narazíte na toto.

Omlouvám se, ale nešlo mě to vůbec vyfotit =(
Takže jak vidíte tak naprosto "čistý" výrobek! Nyní ho mají v akci a to ve dvou verzích. Balení je 750ml a cena v akci je pouhých 40,-, což je luxus! Tato je spíše ananasová a ta druhá myslím pomerančová, vypadalo to spíše jak mulťák a ten já nemusím.
Konzistence je jako by jste vymačkali ovoce, žádný džus ani Smoothie (mají také v akci jakési smoothie, ale bohužel měli jen banánové a já banán jedině živej =D). Naprosto výborné proporce jednotlivých ovocí. Chutná lehce kyseleji, ale když se napijete tak cítíte jak se Vám energie rozlívá po těle (říká někdo, kdo je závislý na kafi ;)

Neváhejte a bežte si pro tuto dávku energie a díky akci ušetříte! Já jsem si na tomto vytvořila závislost... takže když budu odcházet z Lidlu, který mě nikdy ničím neuchvátil, tak budu odcházet v ruce s touto energetickou bombou =)

Sice se nejednalo o jídlo, ale tento výrobek mě tak nadchnul, že jsem se rozhodla ho na svém blogu prezentovat. 

Máte také nějakou "bombu"? Pokud víte o něčem kvalitním, tak mi dejte tip, ráda si nechám poradit =)

P.S. i můj králík to ocenil...má hračku na hraní =D Tahá a kotůlá mi tady prázdnou flašku po sedačce. Očvidně jí má i ráda, protože ji ve finiši celou oblízala =D

2 komentáře:

  1. Díky za tip! Až bude příště v akci, řeknu manželovi, aby nakoupil do zásoby (pracuje tam). Jinak škoda, že máš LIDL kvůli důchodcům zafixovaný jako levný a nekvalitní. Pro mě je to jeden z těch nej supermarketů, kde se dají nakoupit opravdu kvalitní potraviny. Ano, asi je to z velké části způsobeno tím, že tam pracuje manžel, a tak mám vše z první ruky, ale poslední dobou čtu etikety a LIDL je opravdu na špičce v naší republice. Já jsem z tama spokojená i s oblečením a potřebami do domácnosti. Holt každé pondělí a čtvrtek mají akční den, takže tím pádem důchodci mají ráj... Fakt tam zkus někdy zajít, vyzkoušet nějaké jejich výrobky - např. doporučuji vakuovanou 96% šunku, já jinou nekupuji.

    OdpovědětVymazat
  2. Karolína 95%? to si děláš prču? Já kupuju 92% a víc jsem snad neviděla, musím to očíhnout =) Pak jedině 100% má prošuto přímo ze sýrárny... tahle šťáva mi přijde, že je pouze v asisjských týdnech takže určo manželovi řekni =)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...