pátek 21. února 2014

Lak sem, lak tam....

21.2.2014 8:00
Hezké odpoledne přeji,

dnes jsem si pro Vás připravila porovnání jak laků normálních tak především pískových. Nebojte nebudu vytahovat svých asi 150 lahviček laků a všechny komentovat =D

Včera jsem si lakovala nehty především svými novými laky. Udělala jsem si takový mišmaš a každý prstík mám jiný, ale všechny sladěné do neutrální až barvy až na jeden.

Tak pojďme na to!


Takže jsem zvolila tyto laky:

OPI - tohohle krasavce mám už nějaký rok, ale pořád je perfektní! OPI považuju mezi TOP mezi laky...Nic a nikdo se této značce nevyrovná! Trvanlivost perfektní, štětec perfektní, barvy perfektní...no už nemusím pokračovat, že? Můj názor jste asi pochopili =D 

Sleek- o tomto laku jem psala zběžnou recenzi včera - zde. Dnes jsem ho konečně vyzkoušela. Štěteček úzký a akorát pevný, ale obávám se, že výdrž nula nula prd, jak se říká =( Po jdnom dni, kdy jsem jen vařila (nemyju ani nádobí ze zdravotních důvodů) Tak už se špičky nehtů odloupali.
Tak jak jsem už včera upozornila na podobnost s NARS tak přikládám i foto jak Sleek se snaží napodobit i barvu. Je to až neskutečný, ale výdrží se NARS nevyrovná. NARS jsem měla na nehtech celý týden a ani jeden náznak ošoupanosti či vybledlosti.

 

Neřešte prosím provedení=D, ale jde mi o ten hnědý odstín...toto je lak NARS je naprosto identický jako Sleek.
Gabriella Salvete pískový - všichni si pamatujeme boom okolo píšskových laků...šla jsem si pro ně až tento boom opadl, jako vždy =D Nemám ráda takový to, že někdo něco vyhlásí a já letím abych to měla...já si proto jdu až po čase...taková jsem prostě já =)
K laku bych dodala jenom to, že mě absolutně uchvátil! Brown sugar jsem si koupila, až po otestování těchto pískových laků v odstínech Blueberry milk a Acqua marina viz.fotky.
Pískáče si plno holek nechce kupovat, že se bojí, že se budou špatně odlakovávat, ale u této značky strach nemusíte mít. Nejde to tak lehce jak obyčejný lak, ale za minutku ho z prstu sundáte.
Písková struktura je krásná a je to jak kdyby jste opravdu přejížděli po písku. Štěteček je famózní, pigmentace taky, bohatě stačí dvě vrstvy, a co především tak výdrž je naprosto super! 
Tento lak bych zařadila mezi hodně dobré! Od Gabriella Salvete nic jiného nemám, přišla mě to laciná nekvalitní kosmetika, ale po těchto lacích musím vyzkoušet i dekorativku! Ukázka toho, jak se nudná a kdysi nekvalitní kosmetika dokáže vyšvihnout nahoru! Kdyby bylo více takovýchto značek, tak by se nám hned líp žilo, no ne? =D



Zde jsou výše zmiňované odstíny Blueberry milk a Acqua marina
Catrice pískový lak - nedávno jsem u jedné blogerky četla, že i Catrice má své pískové laky nově v nabídce. Tak jsem si řekla, proč ne, zkusím ho. Teď toho absolutně lituju.
Nevím kolikrát v Rossmanu natřeli ty umělé nehty (vzorky) těmito pískovými laky, ale to není pískový ani po třech mátěrech! Je to jen hrubší třpytkový lak, do písku to i po třech vrstvách má hodně daleko a přitom v té drogérii byl vzorek strukturou stejný jak Gabriella Salvete...Buď mám špatný kousek nebo si to nedokážu vysvětlit, protože u jedné blogerky jsem viděla pískáč Catrice v růžové barvě a již od pohledu písková struktura byla vidět.
Dále k tomuto laku jen to, že NIKDY VÍCE! Nejen kvůli její nestruktůře písku, ale taky díku tomu, že lak je hrozně hustý a nejde nanášet v pořádných vrstvách a k štětci?...raději nevyjadřovat...hustý,nekvalitní a široký asi jak pro nehty obra. Jediné plus je krásný odstín, který jsem u žádné jiné značky nikdy neviděla, ale tím plusy končí, protože odlakování je skoro nemožný, kvůli takovéhle kosmetice holky nechtějí pískáče kupovat. Cena je 90,- což je mnohem více než u kvalitní GS (vychází kolem 60,-), takže pro mě jen vyhozených 90,-.


NYC - o této značce jsem již slyšela, ale nikdy jsem od ní nic neměla a už taky asi nikdy nebudu mít. I obyčejné essence má několik kvalitních výrobků, které si i ráda kupuji, ale tato značka nemá ani jeden kvalitní výrobek. U laku je tomu stejně... Štětec opět nekvalitní roztřepený a jak na obra, moc hustá konzistence, nevytváří souvislou vrstu při každé nerovnosti nehtu se zvlní, výdrž nula nula prd. Takže za mě rozhodně ne. Jediné plus je škála barev.


Toto jsou jen mé objektivní názory, to co nevyhovuje mě, tak může druhým vyhovovat. Kromě OPI jsou velice cenově dostupné, takže je zkuste samy a uvidíte. U OPI nikdy nesáhnete špatně, jsou vyhlášené svojí kvalitou, takže zainvestovat se vyplatí. Doufám, že jsem se tímto článkem nikoho nedotkla, ale rozhodně nechci lhát, když s posledními dvěmi laky nejsem vůbec spokojená.

 

Zde je moje kombinace =) Uznávám, že ten lososvý je už asi moc =D
Odlakovač CIEN - dnes jsem byla nakupovat v Lídlu a koupila jsem si tento odlakovač bez acetonu a to z důvodu, že jsem na tuto značku slyšela mnoho pozitivních ohlasů, až ho odzkouším tak dám vědět zda za to stojí ;)


Aktualizace 9.3.2014: Odlakovač je průměrný, nečekejte od něj nějaké zázraky. Znám ilepší odlakovače, které na jedno namočení stáhnou celý lak, tento to ovšem není...musíte nanést i několik vrstev odlakovače, aby jste lak dkonale stáhli. Takže jako nouze dobré, ale pokud máte čas na výbě tak si raději kupte např. odlakovač z Avonu, který je o 70% lepší.

Taky nemáte rády, když výjde nějaká kosmetika a všichni jsou zní paf a zkupují jí ve velkém? Nebo jste pravý opak a musíte jí mít hned? Mě by Vaše názory na toto téma celkem zajímaly =)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...