pondělí 26. května 2014

Mary - Lou Manizer....sladká Marry!

26.5.2014 18:00

Krásné poledne kočky moje!

Asi jste postřehly, že tady za celý víkend nebyl jediný článek. Byla jsem odjetá v Budapešti na pracovním zájezdě. Dneska Vás čeká ještě jeden článek, kde Vám ukáži, co jsem si zakoupila a vězte, že to bude bomba! =) Zítra Vás čekají také dva články - jeden o kosmetice a druhý o tipech ohledně Budapeště a hromada fotek =)
Jinak jsme pěkně zmastili hokej až mi je z toho studno.... takhle se nechat trapně porazit, jen proto abychom se nepotkali Sbornou...normální srabi, jediný Jarda do toho šel na plno! Jinak Sborná opět ukázala, kdo je tady pán, čím dál víc mi přirůstají k srdci než ti naši flákači...

No bylo dosti keců =) Dneska pro Vás mám rozjasňovač od značky theBalm. Je tu někdo, kdo by jí neznal? Pochybuju =) Jdeme na to.


V prvé řadě bych ráda řekla, že jakmile se dáte na jakékoliv stránce na fb jen like, tak Vám polovina příspěvků nevyskáče. Je nutné dát like a ve stejné úrovni liku je úplně vpravo takové ozubené kolečko, na to musíte kliknout a přidat si stránku do zájmu - to stejné platí i pro můj facebook, jinak Vám vyskočí asi cca 30% příspěvků z mé strany.

Proč tady o tom melu? Proto, že jsem u theBalm na tuhle "povinnost" zapoměla a theBalm vyhlásil na jeden týden akci 2+1 a já se to díky facebooku dozvěděla kdy? Samozřejmě poslední den! Grrr
Takže ano, chápete to dobře, chtěla jsem úplně jiné produkty, které už samozřejmě nebyly skladem! Takže díky moc PROKLATEJ FACEBOOKU!

Z rozjasňovačů jsem chtěla Cindy, ale musela jsem si vzít Mary (musím jen umřít já vím ;) s tím, že ho asi nevyužiji, protože narůžověla Cindy by lépe zapadla do mého arzenálu. Nakonec....


Ano, jsem s ní až převelice spokojená! Jsem ráda, že mám Mary (to neznamená, že nechci i Cindy =D ) Je to zlatavostříbrná barvička, nic ječícícho do éteru "tady jsem". Rozjasňovač je doplněný lehkým shimmerem, na nějaké nevkusné třpytky a podobné blafy zapomeňte =)



Používám ho pod pudr, zvýrazňuji čelo, nos, bradu, nad lícními kostmi až pod oči a rozjasnění je vidět i pod pudrem. Udělá nádherný efekt svěží a vyspané pleti (i po 3,5 hodinách spánku prosím pěkně, vypadám jak po 8 hodinách =D).


Balení je krásné retro, znázorňuje zadrženou blondýnu ve stylu Marlyn Monroe. Rozjasňovač je v krabičce, zepředu je zmíněná blondýna a zezadu je zápis o zadržení vězenkyně (adresa firma v americe) a dole jsou znázorněny otisky prstů. Jediné co mi kazí dojem není čárový kód (ten nějak tak už beru), ale ten QR kód mi tam hrozně vadí a přijde mi, že hýzdí krabičku, ale to je asi osobní dojem.
Balení rozjasňovače je sice plastové, ale jedno z nejbytelnějších, které jsem měla v ruce. Na horní části je opět blondýna a zezadu popis a obsah - bohužel obsahuje i silikon. Vevnitř balení je jedná část klasicky rozjasňovač a druhá velké kulaté zrcátko. Neobsahuje žádný aplikátor, ale to mě absolutně nevadí.



Celkový objem je 8,5g a jeho pořizovací cena je 499,-. Možná pro někoho hodně, ale s touto značkou nemůžete prostě šlápnout vedle. Jejich výrobky jsou luxusně kvalitní a vydrží s Vámi celý den. Firma se především chlubí netestováním na zvířetech, což je pro mě nejduležitější bod a silikon je až někde na 4. až 5. místě. Další věc je multifukčnost výrobků. Žádný výrobek není pouze na jednu část obličeje. Tento rozjasňovač je určený také k zvýraznění vnitřního koutku oka, pod obočí a klidně i jako stín a tohle se mi opravdu líbí! Jiný rozjasňovač za 200,- Vám tam bude jen ležet, protože je pouze rozjasňovač (především ty tekuté) a nemáte pro něj využití, za což s tím to výrobkem ušetříte dalších 500,- za zbylé produkty a nemusíte se bát, že se třeba osypete. Při podobné akci můžete ušetřit celých 500,- (mám všechny tři za 500,-) a to už se podle mě vyplatí víc než, kde jaká drogerková kosmetika!



Rozjasňovači uděluji 5 bodů. Já prostě nemám téhle značce absolutně co vytknout a kvalitou ho zařazuji vedle Benefitu, Clarins a jiným dražším značkám. Jediná nevýhoda je (pro mě ne), že musíte objednávat přes internet. Pokud hledáte spolehlivý rozjasňovač nebo zvýrazňovač a nebo stíny běžte do něj, jak v této zlatavé verzi Mary a nebo do narůžovělé Cindy! Už teď se nemůžu dočkat, jak ke mě dorazí Cindy a zabydlí se u mě!



Chtěly by jste Cindy nebo Mary? Co máte od theBalm Vy?

14 komentářů:

  1. Suprový produkt, používám snad každý den. Mrzí mě, že jsem objednala před tou akcí, protože bych 2+1 vybrala s přehledem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Cosmetics jooo ale ty máš tu Cindy, co já nemám =D fňuk =( =D

    OdpovědětVymazat
  3. Hmm, krásný, to jako jo a říkáš kvalitní jo? Tak to je super. Mě se nelíbí ty obaly, takže zatím od této značky nic nemám.. Připomina mi to trochu Benefit, i od Benefitu mám jen ty produkty, co mají "normální" obal:-D

    OdpovědětVymazat
  4. Ilovemakeup jooo právě, že má podobné obaly jako benefit a to se mi líbí, ale nebudu polemizovat, kdo se po kom opičí =D Škoda, že se ti nelíbí obaly, protože produkty jsou opravdu top!

    OdpovědětVymazat
  5. ach, značku znám, ale nikdy jsem nic neměla, ale teď jsem se zamilovala do dvou produktů.. opravdu zamilovala a nevím, jestli to oželet, protože přeci jen ta cena je trochu vyšší.. a abych si koupila co chci už jsem asi na 2tis... :-) roujasňovač je opravdu krásný, i to balení

    OdpovědětVymazat
  6. Retro obaly jsou v kurzu a theBalm je má opravdu pěkně nadesignované :) i produkt samotný vypadá dost dobře. Akorát klasická cena je docela drsná :D Ale že netestují na zvířatech je podstatnější :)

    OdpovědětVymazat
  7. jééé, až mi dojde rozjasňovač od Benefitu, asi budu uvažovat o tomto :)

    OdpovědětVymazat
  8. Líbí se mi ten obal :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám doma obě holky, zkusila jsem i řasenku a teď mám i takový odličovač očí, což je pro můj věk super (bude snad brzy recenze). Produkty fakt super a mě osobně se ty obaly líbí strašně moc, právě že je to takové jiné a přitom krásné.

    www.beautykoktejl.eu

    OdpovědětVymazat
  10. Lucinko jooo já bych potřebovala tak 20 tisíc na vše =D

    OdpovědětVymazat
  11. Michaela jsou nádherný!!!! všechny!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Blani, tak to se těším na recenzi =)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...