čtvrtek 29. května 2014

Snail Nutrion od SKIN79

29.5.2014 17:00

Tak nám opět "chčije a chčije". Mě tady tyhle rychlé změny počasí a skoky v teplotách nedělají vůbec dobře...co Vám?

Dneska, když jsem koukala na fotky a přemýšlela jsem o čem Vám napíšu, tak najednou mě trkly do očí fotky se vzorečky těchto krémů a BB krému a uvědomila jsem si, že jsem Vám o nich zapoměla napsat a to jsem si je schválně nechávala na poslední místě =) Jdeme na to!



O SKIN79 jsem Vám již psala zde a zde. Koukly jsme na plátýnkové masky a klasické barevné BB cream, kde mě naprosto ohromil zelený BB. Koupila jsem si ještě krém na obličej a BB se šnečím slizem. Je mi jasné, že teď děláte "fůůůůůjjj", taky když jsem o tom poprvé uslyšela jsem to dělala =D Pak jsem si přečetla několik ohromujících recenzí (nejen od SKIN79, se šnečím slizem dělá hodně firem) a začaly mě koutky smíchu padat až smích úplně ustal a řekla jsem si "sakra na tom něco musí být", tak jsem neváhala ani vteřinu a využila jsem u SKIN79 vzorečky na vyzkoušení, zda to opravdu funguje abych nevyhazovala celkem nemalé peníze za něco nefunkčního....

1. Krém Snail Nutrion


  • Vyživující krém, udržuje pleť zdravou, hladkou a pružnou, působí jako prevence proti vráskám, stárnutí, skrvnám a dehydrataci. Regeneruje, stahuje rozšířené póry.
  • Obsahuje 75% extraktu ze šnečího slizu.
  • Neobsahuje škodlivé látky a parabeny.
  • Ideální jako denní i noční krém.
VHODNÝ PRO TYPY PLETI
Smíšená pleť
Suchá pleť
Citlivá pleť
Pleť bez pružnosti
HLAVNÍ FUNKCE
Vyhlazení vrásek
Výživa pleti
Kontrola tvorby mazu
Stažení rozšířených pórů
Bez parabenů a škodlivých látek
 

Jak vidíte šnečí sliz je na prvním místě (to se moc často podle mě nevidí,, aby hlavní složka byla hned první), ale o kousek dál Vám radost malinko zkazí to hnusné -CONE, škoda no....


Líbí se mi, že krém je na denní i noční použití, sice jsem malinko v rozpacích. Přece jen by podle mě denní měl být méně výživný než na noc, kdy pleť regeneruje. U toho krému, ale splňuje vše na den i na noc!
Krém je výživný, okamžitě se vsákne, udělá pleť hladší, vypnutější, jemnější a póry staženější, ale bohužel udělá lehce hnusný silikonový film, ale pozor! Já se svojí šílenou pletí jsem čučela jak puk. Hned po první noci! Pleť jsem měla hladkou, regenerovanou, bez fleků po pupínkách a hlavně BAREVNĚ SJEDNOCENOU! No nevěřila jsem vlastním očím! Ono to fakt funguje! Parfemace byla strašně příjemná (ale znám i voňavější krémíky =), úplně jsem si natírání užívala. Za mě ano ano ANO!!! Tenhle krém si po vypoužívání dr.hauschky a dermablendu od Dermacolu rozhodně pořídím! Cena je 700,-, ale myslím si, že je na věky věků, protože konzistence je gelovější a malý vzoreček mi vystačil na 3 použití, takže celkem 6 použití a pleť se každým dnem zlepšovala! Už teď se nemůžu dočkat výsledku po měsící používání. Za mě 4 body, jeden ubírám za to -cone, které moje smysly a vjemy poslední dobou celkem dosti dráždí.


2. Snail Nutrion BB cream

  • BB krém
  • Obsahuje výtažek z korejských šneků (45 %), působí jako prevence proti nedokonalostem a vadám, udržuje pleť přirozeně hydratovanou a zdravou.
  • Projasnění, UV ochrana SPF45, vyhlazení vrásek
  • Dlouhodobé účinky, jemná textura - snadná absobce, krásná pleť po dlouhou dobu
  • 45 % výtažků z korejských šneků - udržuje pleť přirozeně hydratovanou a zdravou
  • Bez škodlivých látek - eko-certifikované složky
VHODNÝ PRO TYPY PLETI
Smíšená pleť
Citlivá pleť
Pleť bez pružnosti
HLAVNÍ FUNKCE
UV ochrana SPF45 PA+++
Vyhlazení vrásek 
Výživa pleti
Překrytí vad a nedostatků
Sjednocení tónu pleti
Bez parabenů
Přilnavost 5/5 
Hydratace 4/5
Krytí 4/5 
Projasnění 5/5 
Výdrž 4/5 
Zmatnění 3/5
HLAVNÍ INGREDIENCE

snail filtrate, linaria, peptide, adenosine, moistu 24, viscount tree sap, centella asiastica titrated ext, porlulaca oleracea L. extract



K tomuto bb krému bych hlavně řekla jedno....to krytí je bomba! Zapomeňte na nějaké "lehké krytí" jako u každého (pro mě bezcenného) BB, pro někoho s dokonalou pletí nepochopitelné, pro ty se všemi neduhy pleti naprosto srozumitelné. Tohle BB mě opravdu chytlo za srdce, ve spojení s krémem je to blaho! Krém Vás vyhladí a sjednotí a o zbytek se postará tohle BB a pleť už zbytečně nezatěžuje. Hydrataci dle bodů splňuje, krytí bych dala 5/5 vůbec bych se toho nebála, projasnění rozhodně! Byla jsem jak světluška =D ani rozjasňovač není třeba. Výdrž je malinko horší než u make-upu, ale nic závratného a zmatnění se bohužel nekoná =/ s tímto BB prostě nemůžete vyjít bez pudru...Líbí se mi hlavně jak se odstín BB naprosto sjednotí s barvou pleti. Za mě ano a při pořizování krému ho rozhodně přihodím ve velkém balení do košíku! Uděluji 4 body, fakt se celkem dost leknete, ale nic co by dobrý pudr nevyřešil ;)


Já téhle korejské kosmetice fandím a líbí se mi čím dál tím více! Když jsem šla kopírovat popisky Snail Nutrionu, tak jsem si všimla, že na skoro veškerý sortiment jsou slevy (asi neodolám a pořídím si šnečky už teď =P) BB normálně stojí 700,- nyní je o 105,- levnější, což je bomba a krém je za stálou cenu 695,-, kdo ale sleduje úžasnou Kyrkys, tak ví jak si nákup ještě zpříjemnit slevičkou až do konce srpna =) Uznávám, že ceny jsou malinko vyšší (aspoň dle mě a to spadám mezi průměrné čechy ;), ale můžete vyzkoušet hromady vzorečků a najít svého favorita! Já chci ještě zkusi VIP Gold řadu, na kterou slyším, také jenom chválu!

Jen technická......na jednom blogu jsem měla debilní dotaz, jak se ten sliz ze šneků získává, mě totiž napadlo, že je chudinky rozmáčkají a vymačkají =( =D Blbej dotaz uznávám, ale prostě mě nenapadlo jak....Vás milovníky zvířat mohu uklidnit, šneci lozí po takových destičkách a z těch se to jen pak otře....jen by mě zajímalo, jak je donutí lézt, když se jim zrovna nechce =D Takže si představte, jak zdlouhavé je vyrobit jeden krém a pak Vám cena příjde vyloženě směšná.

Co máte od SKIN79? Máte zkušenosti s řadou Snail Nutrion?

4 komentáře:

  1. Na tento šnečí krém aji BB jsem četla zatím jen pochvalné recenze.
    Ale zatím jsem se k vyzkoušení nedokopala :-D Tak aspoň vyzkouším ty vzorečky a budu doufat, že aji mé pleti to sedne ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Karolínko, nejlepší způsob jak zkusit a hned nevyhazovat (myslím si, že to bude spíše dobře investovat, ale každé sedí něco jiného, že?) celkem velké peníze z okna.... =)

    OdpovědětVymazat
  3. Měla jsem BB krém od Snail Nutrion a nebyl vůbec špatný :) Gold mi neseděl barvově, na mě byl podivně tmavý, ale je fakt, že já v té době byla fakt bledule.

    OdpovědětVymazat
  4. Michiyo právě proto raději vzirek, než brát celé balení, ale zase k tomu není krém =/

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...