neděle 4. května 2014

O.P.I - Suzi & the 7 Dusseldorfs

4.5.2014 14:00

Zase neděle...achjo, ale berme to pozitivně ve čtvrtek je volno a někteří z nás (i já) máme volno i v pátek =) Hned se líp vstává do práce, když víte, že jdete jen na tři dny =)

Dneska máme na pořadu další lak. Mám pro Vás nachystaný lak od O.P.I., co na něj říkáte?




Myslím si, že značku O.P.I. není třeba představovat, nejluxusnější značka laků (neměla jsem ještě orly, ale myslím, že názor nezměním ;) na trhu! Jejich chloubou jsou nádherné barvy, které kryjí již v první vrstvě a okamžitě zasychají i bez trapné formulky "speed dry". Výdrž je mnohem mnohem delší než u levných drogerkových laků. Pro mě je O.P.I. Top!

Tohohle mazla jsem strašně chtěla a poštěstilo se mi a nemusela jsem pořizovat úplně nový (dodání z Vídně je trošičku delší), protože byl na votočvohoz.







Tak jak se Vám líbí? Upřímně já se do něj zamilovala již na fotkách na googlu a moje láska stále trvá a ještě je intentzivnější! Nádherná barva s vysokým leskem, která vždy zaujme!

P.S. rozhodně se zde setkáte s touhle značkou mnohem častěji, protože na nich ujíždím a třeba ten světlý prsteníček je taky O.P.I., ale o tom zase jindy =)

Hezký zbytek víkendu a pořádně odpočívejte!!! ♥


10 komentářů:

  1. krásná barva, vážně, hned bych si ji koupila, když mi to vyjde tak budu mít v pátek taky volno a mám v plánu cestu do Prahy do Ikei:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Lucinko já ti poslala špatný odkaz na ten eshop ve vídni...je to tenhle - http://www.micky-nails.cz promiň zjistila jsem to až včera =( Nákupy na stoleček? =P nezapomeň na svícny =)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná barvička ☺ ☺ Ještě od OPI nic nemám :D

    OdpovědětVymazat
  4. OPI moje srdcovka :))) mám jich sice oproti jiným značkám málo, ale nedám na ně dopustit :) a tento fialový je moc pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  5. Alice já mám nejvíc avon a jordana laků a pak asi hned OPI =) taky je zbožňuju! ♥

    OdpovědětVymazat
  6. krasna farba!

    pozyvam na giveaway o vlasovy balicek, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/kallos-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  7. Bianca díky moc za pozvání =)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky :)
    ta barva je krásná :))

    OdpovědětVymazat
  9. Míši v reálu je ještě hezčí ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...