pondělí 5. května 2014

Astor Gel na obočí Seduction Codes

5.5.2014

Krásné poledne holky,

dneska pro Vás mám recenzi na gel na obočí od značky Astor, který jsem si koupila společně s řasenkou Seduction a po skoro měsíčním testování Vám chci sdělit své dojmy a pojmy =)



Jedná se o klasický transparentní gel o velikost 5ml a jeho pořizovací cena je okolo 129,- (měla jsem slevu na dekorativku a ještě měli slevu na Astro, tak přesně nevím za kolik mě vyšel). Pochází z relativně nové řady Seduction Codes, kterou především proslavivala řasenka v zlaté tubě, ale o té až příště =)
Gel je taková menší řasenka. Menší řasenková tuba s kartáčkem, který ovšem má na jedné straně delší štětiny, které jsou stupňovitě sestřiženy, pro lepší pročesávání obočí.



Gel jsem si velmi oblíbila, protože díky speciálnímu kartáčku nejen krásně pročeše řasy, ale dodá jim pro mě potřebný tvar, protože nejsem bohyně a ani po vytrhání nemám pernamentně vlnku =)
Jediné, co mi trošku vadí je, že gel tuhne pod 20°C, ne moc ale prostě zbělá a je tužší, což díky těmto hnusným studeným dnům, (protože proč by topili, že?) mám pořád. Po nanesení samozřejmě povolí. Další věc co mě trošičku vadí je, že celkem dlouho zasychá a já si dělám obočí před zapudrováním. Takže když jdu následně pudrovat, tak mám gel všude na čele a hlavně v štětci! To je, ale moje osobní blbost, protože bych mohla obočí udělat hned na začátku, ale znáte to...jakmile máte nějaký postup při líčení tak se horko těžko mění =/



Za mě uděluji 3 body. Dva odebírám za dlouhé schnutí a ztuhnutí již pod 20°C a další věc je, že na kartáčku ulpívá stín na obočí a gel si tak zapatlávám. Oceňuju opravdu celodenní fixaci a skvělý kartáček. Vám ho doporučuji, jen si zatopte a změňte postup líčení, pokud ho dáváte před pudrem. Za ty peníze Vám udělá mnoho služby a myslím si, že těch 5ml Vám vydrží minimálně půl roku, protože není třeba přes den obočí opravovat. Jen kvůli tomu kartáčku tenhle produkt stojí za vyzkoušení!


Jaké produkty máte z řady Seduction? Máte někdo také tento gel?

4 komentáře:

  1. Taky ho mám doma, ještě jsem ho nezkoušela. Zatím používám ten barevný gel od alverde

    OdpovědětVymazat
  2. Cosmetics mě se na tom alverde nelíbí ta barva =/

    OdpovědětVymazat
  3. Kyrkys tak směle do toho =) mě se na něm nelíbí, že je barevný víš...

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...