neděle 2. března 2014

Co Vás v březnu čeká a nemine =)

2.3.2014 20:08

Přeji krásný druhý březnový den,

chtěla bych Vám ukázat, co Vás tento měsíc určitě na mém blogu nemine, protože se snažím vždy si naplánovat dražší věci na daný měsíc, tak aby mě na to vyšly peníze. Dole uvidíte produkty, které mám naplánované na tento měsíc =)

http://data1.whicdn.com/images/72780306/large.jpg

Tento měsíc, toho mám v plánu celkem dost, tak doufám, že mi na vše výjdou peníze a nebudu nic muset pořizovat až v dubnu, což mě umí vždy naštvat =D

1) Kosmetický stůl

Toto vím na 100%, že budu mít v březnu doma, protože ho již mám rezervovaný jen si ho musím vyzvednout, ale není to v Brně, takže to bude až ke konci března. Do teď jsem žádný neměla a prostě už tu kosmetiku nemám kam dávat, krabice, šuplíky, poličky a podobné místa prostě přetékají, takže jsem se rozhodla pro stůl. Strašně se mi líbil stůl blogerky Ilovemakeup (zde) a vlastně mi byla takovou inspirací (jako ve všem =D prostě má parádní styl!), jenže jsem si řekla bílý? Vždyť ty nemůžeš mít ani bílé triko na oběd, protože ať dáváš bacha nebo nedáváš, tak vždycky si ho zaprasíš =D No prostě jsem na tohle nemehlo už od mala a naši mě museli neustále hlídat ať jsem jedla cokoliv a stejně jim to bylo k ničemu a neuhlídali mě  =D Pak jsem si říkala černý, - mám totiž vše černé doma - ale ten jsem taky zavrhlal, protože na něm by šlo také vše vidět. Tak jsem se rozhodla, že bude jediný kus nábytku s jiným dekorem a budu mít doma javor. Především jsem potřebovala šuplíky a poličky, protože plocha a nikde nic navíc, by můj problém se skladováním opravdu nevyřešil. Takže se máte na co těšit =)

Odkaz neuvádím schválně, aby to bylo velké překvápko. Po zveřejnění stolu samozřejmě odkaz dodám =)


2) Doplňky a šochtle na stůl 

Možná se divíte nad slovem šochtle, ale já su z Brna a jsem na to hrdá, takže podobné slangy u mě prostě musíte očekávat =)
No co by to bylo za stůl, kdybych na něm něměla organizéry, sklenice a podobné šochtle =)
Už mám objednáný organizér na rtěnky z ebay, ale dodání je až do 5. dubna, ale doufám, že dorazí do konce března =) Pořídíte ho tam mnohem levněji než v ČR, byl to mů první nákup na ebay a pokud to dorazí a nezmizí mi peníze z účtu (moc tomu paypal nevěřím prostě), tak tam nakoupím i další organizéry, protože prostě vyjdou levněji.
Jinak se chystám na organizéry do Ikeii. Mají jich tam hromadu, takže koupím zatím jen nějaké a postupně budu dokupovat a to i v Jysku. Od Ilovemakeup (ano, bez ní bych byla v háji zeleným =D) mám už i typ na sklenice, na štětce a mám i povolené si je koupit a trapně se opičit =D Takže v Ikeii to bude tentokrát velký, protože další věcí bude zrcadlo, které chci nalepit nad plochu (stůl je bez zrcadla a vůbec mě to nevadí) a v neposlední řadě musím také koupit židli, abych měla jak u něj hačat, ale ta se obávám, že bude až v dubnu a zatím to přežiji s kuchyňskou židlí =)

http://www.ikea.com/cz/cs/images/products/godmorgon-krabice-s-prihradkami__0107441_PE257118_S4.JPG

3) Paletky Naked 2 a 3

Jelikož jste si už asi všimli, tak jsem majitelka pouze Naked 1, ale už nyní bez nedokáži žít. Takže samozřejmým krokem bylo pořízení, dalších dvou vydání. Obávám se, že bude jen Naked 3 a v dubnu až Naked 2 a nebo budou obě dvě až v dubnu, protože je to celkem finančně náročné, ale prostě za tu cenu stojí! Chtěla jsem je kupovat již v únoru, ale u nás je mají strašně draze a v zahraničí (kde si neúčtují clo) je prostě neměli. Naskladnili je v jednom francouzském eshopu až minulý týden. Tak doufejme a modlete se mnou aby mé to mé konto zvládlo =D a ikdyby to zvládlo, tak aby dorazily paletky do konce měsíce.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhEtonr3FnDTnwW89ZCQTvWDKL-bvJXOkF2vpLtuFPNpxofRxuQs0_5re3WLDIYYd04UHaLxq00uhBy78o9Sy8ascfSejwtgDTGRanRnsJe2Ldk8dm8OFbz5pPoXOSpZ0PCRCuM29uyIVDD/s1600/Naked3-2.jpg

4) Objednávky Cosmetics4you

Tak toto vám mohu zaručit zcela jistě =) Jedna objednávka je odeslaná a musím jí jen zaplatit (dole na fotce) a bude další velká recenze Hean a Sleek, jako celý únor a poté nás čeká naskladnění nové kosmetiky HEAN na jaro 2014. Mám s majitelkou domluvenou jednu rtěnku, respektive jeden odstín, který dlouho sháním a k tomu bych měla dostat jeden produkt k zrecenzovaní. Jaký to bude to Vám neprozradím, nechte se překvapit, ale těším se na něj jak malé děcko =D

5) Kosmetika z obchodů
Chystám se do Douglasu, viz koláž dole. Určitě si chci pořídit Bourjois CC cream a pak krém na ruce I Coloniali (jinak bych mířila do Manufaktury). řasenka Collistar je vychvalovaná na všechny strany, tak bych jí ráda zkusila, ale uvidíme. Jinak klasicky DM (mají nové jarní sprcháče a sprcháče Burjois 1+1) a Rossmann. Budu vystavovat objednávku v Avonu (mamka potřebuje krémy, jinak bych se na to vyprdla) a zaujala mě novinka Anew Clinical na sjednocení pleti, zoufalé případy hledají zoufalé řešení, tak už zkouším, co se dá a pak to začátkem dubna zhodnotím, ale moc od toho neočekávám.


To je asi vše, co mám tak v plánu. Byly by toho hromady, co bych chtěla, ale to bych musela být buď zloděj a vykrást banku a nebo být politik a nic nedělat a mít takový plat...bohužel, spíš bohudík nejsem ani jedno a musím to prostě rozfázovat =)
Bude toho víc (nějaké drobnosti v drogerkách apod.), ale to jsou neplánované nákupy =)

Co máte v plánu vy? Co budete v březnu nakupovat? Také si to takhle v hlavě plánujete a dáváte věcem priority, dle akutnosti?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...