sobota 8. března 2014

Reklama, která Vás chytne za srdce! - NEMILOVANÍ ♥

8.3.2014
Dobré sobotní ráno Vám přeji,

dnes bych Vám chtěla přinést jedno video, které musí chytit za srdce snad každého člověka. Video, kde za minutu a půl pochopíte proč jsou zvířata tak bezvýhradně skvělá! Tak se pojďte kouknout =)


Prohlížela jsem si večer jeden zpravodajský web a nalezla jsem tuto reklamu. Reklama byla vytvořena útulkem. Tento útulek si uvědomil, že videa, kde vidíme týrané psi a jiné zvířátka, jim úspěch nepřinesou. No ruku na srdce, když vidíte video, kde pejsci nemají nohy, kočky přišli o oči a králíčci mají šrámy tak Vás určitě nenapadne si nějakého adoptovat. Takové videa mění pohled lidí na útulky, myslí si, že v útulkách se nachází jen zmrzačení a ustrašení tvorové, což v 80%  není pravda. V útulcích naleznete zvířata, keré tam například dali lidé, které museli do nemocnice na dlouho dobu a o jejich miláčka se nemá kdo postarat nebo lidé, kteří jsou odvoláni na služební cesty atd. Vím, že se tam nachází i zvířata, která byla milována nebo zvířata, která se zaběhli a nenalezli cestu zpět=(

Nyní, ale k videu. Útulek dal hlavy dohromady a vymyslel reklamu, která poukazuje na tři lidi, kteří jsou kvůli své práci nenávidění a dostává se jim jen přehlížení nebo kritiky. Poukazuje na rozhodčího fotbalu, vyhazovače v klubu a na slečnu, která nabízí produkty na ulici.
Reklama se jmenuje naprosto výstižně "nemilovaní" a je to tak, tito lidi, nemají jednoduché životy. No řekněte sami, jste vždy hrozně milí na prodejce přes telefon? Já se klidně přiznám, že jsem byla i zlá na tyto lidi a poslala je do jistých končin, když mi volali =(
Reklama poukazuje na to jak tito lidé své útrapy kvůli práci snáší, protože vědí, že až příjdou domů tak tam na ně čeká jejich pes, který neřeší zda jste prezidentem nebo například nenáviděným call prodejcem. Pes a vlastně jakékoliv domácí zvíře Vás bezvýhradně a bezmezně miluju ať jste jací jste! Myslím, že 90% lidí tuto lásku zná! Tato láska naplňuje naše srdce každý den, každou minutu při vzpomínce na našeho mazlíčka. Ať máme jakkoliv těžký den, tak vždy si vzpomeneme, že doma na nás čeká tvor, který by udělal cokoliv aby Vám v daný moment zlepšil náladu a pohladil duši!

Tak se koukněte, ale upozorňuju, že pokud máte doma mazlíčka tak se bez kapesníku to nedodíváte =)



No a teď myslím, že přišel čas Vám objasnit moje logo blogu. Ano! Mám doma králíčka jmenuje se Nella a je to tak úžasný tvor, že na ní myslím skoro každou minutu! Je sice tvrdohlavá a nenávidí nošení, ale jinak je hrozný mazel! Když mě bylo nejhůř a brečela jsem (všechny dny nemůžou být veselý, že?) tak to byla ona, kdo si za mnou vyskočil na sedačku a celým tělem se k mému obličeji přitiskla a nehla se ani na krok a nechala stékat slzy do svého kožichu a neustále se na mě přimačkávala, aby mi bylo co nejblíže a oblizovala mě abych věděla jak mě bezvýhradně miluje, pak se mě snažila rozesmát a dělala prkotiny a pak se na mě opřela packama koukla na mě a jako by říkala "tak co je to lepší?". Prostě jakmile si pořídíte zvíře a dáte mu svojí lásku tak on Vám jí vrátí 100x navíc zpátky (řvu tady jak blázen =D). 
Proto apeluji, aby všechny tato zvířata, co skončila v útulcích ať z důvodu týrání (za což bych regulérně zavírala, jak při týrání lidí) a nebo protože se jejich páni už nemohli postarat, měli svůj domov. Nepořizujte si jen zvířata od chovatelů, zavítejte někdy do útulku a zkuste najít mazlíčka tam, neříkám, že to vždy vyjde, ale dejte těmto tvorům šanci na spokojený život a vrátím se Vám to 1000x nazpět!



Krásný zbytek soboty Vám a Vaším mazlíčkům přeji!

1 komentář:

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...