pondělí 24. března 2014

Nevšední denní líčení No.5

24.4.2014 15:00
Krásné mrazivé pondělí přeji,

prosím Vás najde se tady někdo stejně na hlavu jako já? Šla jsem do práce v balerinkách a jarní bundě a pod tím jen svetr s krátkým rukávem =D Mrzla jsem jak rampouch...jooo já jsem prostě přeborník na tohle to =D Jestli je tady někdo, kdo to dneska taky takhle nevychytal tak mě napište do komentářů =)

Jinak dnes Vám ukáži své další denní líčení. Asi si říkáte, co na něm může být nevšední...no jednoduše je nevšední z toho důvodu, že není vytvořený ze stínů na oči =)


A z čeho, že je tento denní look vytvořený? Z paletky na úpravu obočí. Nedávno jste na tuto paletku viděli recenzi - zde. Napadlo, mě, že světlý stín a tmavý stín si zaslouží i jiné využití než jen na obočí a pustila jsem se do tvoření =)

Postup:
1. Make-up HEAN a korektor HEAN (zde)
2. Vytvořila linku ve vnitřku oka tužkou Colortrend 
3. Na celé víčko a pod spodní víčko jsem nanesla bází Urban Decay
3. Na celé horní i dolní víčko jsem nanesla rozjasňující stín z paletky Milani (zde)
4. Banánek jsem vystínovala nejtmavším stínem z paletky (Brown2) a vytáhla jsem ho z koutku ven a nanesla jsem stín i na podní víčko a vše společně vystínovala (zde)
5. Vytvořila jsem na horním víčku linku od Jordana (zde) P.S. Musela jsem si do něj dát jinej šteteček ze starých linek, s tím se opravdu nedalo malovat
6. Rozčesala jsem si a vytvarovala obočí a poté jsem si ho tmavým stínem Milani (brown2) (zde
7. Použila jsem řasenku Milani Total Lash (zde
8. Na tváře jsem použila zapečenou tvářenku Milani - Luminoso
9. Vše jsem zafixovala pudrem Jordana -. Beige (zde)
10. Na rty jsem nanesla rtěnku Hean - Berry Shake(zde)









Jak se Vám toto využití paletky líbí? Mě moc, především rozjasňující stín je nádherný! Je to taková ta hnědá klasika, co neurazí. 

Využíváte nějaké produkty, na něco na co nejsou určené? Líbí se Vám líčení?


10 komentářů:

  1. Hm,hm...krásné :D Já jsem dnes ven raději nešla,lije tu jak z konve :/

    OdpovědětVymazat
  2. Barbora Smetanová tak v Brně teda ne... aji už svítí slunko, ale je takový ten vtíravý pocit venku...jak na hřbitově prostě =D kdyby ještě foukalo tak zmrznu hnedka =D

    OdpovědětVymazat
  3. Šikovná paletka teda :D A Ty samozřejmě taky :) Dneska jsem šla ven v tílku a jen přehozenou bundu.. No jsem myslela že umrznu a ještě teď se pomalu rozehřívám na pokojovou teplotu :D

    OdpovědětVymazat
  4. Nicca jupííí nejsem jedinej blázen =D mě už bolí v krku...za blbost se platí no =D

    OdpovědětVymazat
  5. Jo blbé že té blbosti mám tolik :D Ale naštěstí jedu na teplých čajíčcích, měla by sis dát taky nějaký, hlavně ať to přejde :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nicca čaje piju jen když umírám v horečkách =D k tomu mě nepřinutíš =D

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné, pěkné, ale v týdnu to líčeni ráno nějak nestíhám. Teda trochu jo, musím, ale musí to být rychlovka.

    OdpovědětVymazat
  8. Cosmeticsandthings takhle se líčím každý den =D Kdyby ne, tak asi nevyjdu z domu...prostě jsem si na to strašně zvykla =)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...