středa 12. března 2014

Parfém Karl Lagerfeld

12.3.2014 21:00
Krásný večer, 

jak jsem slíbila tak přináším ještě představení nového parfému od Karla Lagerfelda. 


Myslím, že pana s velkým P, pana Lagerfelda nemusím nikomu představovat a ten, kdo neví, kdo to je asi žije na jiné planetě =)


Pan Lagerfeld po spolupráci na parfémech jako Chloe, Chanel apod., se rozhodl vydat svojí vlastní vůni pro ženy a muže.


V Douglasu jsem obdržela vzoreček této vůně od tohoto Pána a jako vždy jsem od toho nic nečekala, poslední dobou mě příjde, že ty parfémy za nic nestojí, ale díky bohu, že jsem tomuto parfému dala šanci!



Něco málo k popisu ze stránek Marionnaudu:

Svěží limetka se pojí se sametovou broskví. Tento úvod se rozvine do elektrizujícího srdce z kytice růží, magnolie a frangipani. Vůně je postavena na moderním přístupu k tradičním parfémům, je zrcadlem módního stylu Karla Lagerfelda, který obklopuje smyslnost pižma, silných černých dřev a ambry. 


No já jsem na popisování vůní a barev kopyto (proto dělám blog o kosmetice =DDDDD), takže tento popis je naprosto přesný. Když se navoníte tak ucítíte citrusy se sladkou vůni (broskve), Poté se to přemění na květinovou vůni a nakonec ucítíte dřevitý tón.




No prostě a jednoduše je to dokonalost! Není to ani moc sladké, ani moc vyrázné, ani moc tvrdé, je to prostě akorát ve všech směrech! Krásný budoucí flakón je jen tečka za touhle úžasnou vůní!
Nevím jak voní, pánský parfém, ale očekávám, že bude trošku tvrdší než např klasika od Lacoste pro muže.


Rozhodně mám plánu si tuto vůni koupit a to hned jakmile vejde do parfumérií! Již několik let mě nic neokouzlilo jako toto! Naposledy to byl parfém Lancome Magnifique a to už je hodně dlouho...

Vyhlídli jste si tohoto "mazlíka" taky někdo? Zkusíte alespoň vzorečky?




8 komentářů:

  1. Jé, ten jsem ve vzorečcích ještě nenašla, musím ho někde sehnat :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nicca v jakých vzorečcích máš na mysli? ty máš nějaký tajný přístup ke vzorečkům? =D
    zkus Douglas tam ho mají =)

    OdpovědětVymazat
  3. Nene, žádný tajný přístup - jen občas něco dojde z nějakého eshopu k nákupu a tak (a v parfumeriích jsem právě nějakou dobu nebyla). :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nicca proč mě nikdy nic nedaj? =D jen v douglasu a to když jim nedám kartu tak taky nic =D a pak jediná manufaktura mi dá...ale ta tvá sbírka sibericy mě fakt dostala =D tolik vzorků jsem nikdy nedostala =D

    OdpovědětVymazat
  5. U Sibericy mi to dali kvůli blogu.. Teď už se mi poštěstí že semtam dostanu produkt k recenzi zdarma, ale dřív jsem si normálně psala značkám jen o vzorečky. Některé posílají každému (http://fashionpicnicblog.blogspot.cz/2013/04/vzorky-kosmetiky.html), některým jsem psala přímo že to chci na recenze na blog :) Zkus to taky a beztak se Ti podaří dostat těch vzorečků víc :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak já spolupracuji s obchodem cosmetics4you a tam dostávám produkty jako dárky, což je od paní Blanky strašně hezké =) a teď jsem si napsala o ten olej na recenzi, co si tak vychvalovala, ale nějak čekám, že ani nedojde nevím proč =D a proč myslíš, že by mě toho poslali více? =) ty máš propracovanější blog ;) ty si zase řekni o vzorek téhle vůně, budeš nadšená =) p.s.koukni do komentů u stolku něco jsem ti tam posílala...

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, zkuste parfumerie Fann, měly by mít vzorečků dost...

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...