čtvrtek 6. března 2014

Moji favorité za únor

6.3.2014 10:00
Dobré ráno přeji,

rozhodla jsem se, že se s Vámi také každý měsíc podělím o své favority na poli kosmetiky. Takže, tímto vyhlašuji pravidelnou rubriku a v prvních dnech měsíci se vždy můžete na toto téma těšit. =)
Také vyhlašuji, že asi nikdy na mém blogu nenaleznete "spotřebováno", nebojte vysvětlím proč. 
Tak pojďme na to =)

http://data1.whicdn.com/images/9132800/large.jpg

 

1. Aussie kosmetika - Miracle Moist

O těhto krasavcích jsem psala článek - zde. Tuby mám skoro vypotřebované a ničím jiným si vlasy ani už neumývám. Plánuji další nákup této kosmetiky, jak tét řady tak i dalších řad. Upozorňuju, že v DM drogériích na ně neustále za body běží sleva, takže neváhejte. Prostě je miluju ♥

 

2. Tělové máslo se solí z Mrtvého moře - Manufaktura

Jelikož trpím kožními problémy na rukou, bylo mi poraděno (myslím, že už to ani nebudu psát, kdo to byl =D), abych navštívila Manufakturu a zkusila jejich výrobky, nejen na ruce, ale především na pleť. Tak bohužel krémy na obličej mě nijak za srdce nechytly, ale co mě absolutně nadchnulo bylo tělové máslo z řady Mrtvé moře. Slečna byla velmi ochotná a poradila mi, že místo krému na ruce je lepší přímo toto máslo, protože je koncetrovanější a lépe účinkuje. Nyní děkuji pánubohu, že jsem jí poslechla, protože ten krém na ruce moc mastící nebyl, což já potřebuji a proto mi toto máslo zcela vyhovuje a vydrží na rukou i při lehkém opláchnutí rukou. Už mě dochází, takže vím kam zase zavítat =)

 

3. Rtěnka HEAN - odstín Berry Shake

Asi už jsme s tím trapná, ale já si prostě nemohu pomoct, no =D Prostě tady takhle rtěnka je prostě BOŽSTVO! Psala jsem o ní článek - zde, takže to nebudu rozvádět, protože by jste mě už asi ukřižovali =D Už si jí, ale šetřím jinak zachvíli žádná Berry Shake nebude =D

 

4. Pískové laky Gabriella Salvete

Tak myslím, že zde není ani co dodávat. Máte je skoro všechny doma a všechny jsme z nich unešené, a já taky. Takže je koupit všechny odstíny a budu šťastná jak blecha =D

 

5. Yves Rocher - vánoční edice Vanilkový sprchový gel s třpytkami

Tento sprchový gel jsme dostali s přítelem k Vánocům. No, on je spíše dámský, protože na chlapa to musí být sladké jak blázen a o to víc ho miluju. Nádherně voní, jak hromady vanilkového cukru. Skvle se nanáší a především po něm voní kůže celý den! Prostě jsem se zamilovala ♥

http://1.bp.blogspot.com/-y0_fXneCuYc/Uskt5KD390I/AAAAAAAACg4/m_WFl-7syeg/s1600/IMG_9052.JPG

 

6. Stíny na obočí JORDANA

Tyto stíny jsem si koupila již v lednu a od té doby, jsem na obočí nepoužila žádný jiný stín. Tužky nejsou mými favority a proto jsem chtěla stín přímo na obočí. Stín je více namletý a takový více rozmazatelný než-li obyčejný stín od Jordany a to ho činí tak skvělým. Jen si neumím představit, že bych ho použila na stíny, jak uvádí prodejce. Je velmi levný a tak skvělý...co více dodat =)

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgUQSxw1vB_JNgwmQ4uVwIn0zBJ9_8tvnFVSW3bwn4zxqZ-m2nyxOWHNwNaV-WPW97vmvB-N3vjTYd_h78gj-2sPkzTRKHPqTMyd9PPPDeaRBa9eQ07POx6fH4ss61ce7Cu6Airtcq84VU/s1600/Jordana+brow+powder.jpg

 

7. Urban Decay - Naked 1

No....myslíte, že musím vůbec něco psát? To je už asi zbytečné po těch miliónech kladných recenzí na všech blozích světa =) Kdo tuhle paletku nemůže mít rád? Všechny jí zbožňujem.
Líčím se s ní 4 dny z týdnu...myslím, že to stačí na popis mé závislosti =)

http://www.briarrosebeauty.com/wp-content/uploads/2012/01/urbandecay_nakedpalette007.jpg

No a to je asi vše z těch největších oblíbenců, mám ráda hodně produktů, ale to bych Vás asi unudila k smrti =) 
K mé poznámce o "spotřebováno", jenom tolik, že jakmile se některý produkt blíží k absolutnímu vypotřebování, tak ho razantně odložím a schovám, takže skoro nic nevypotřebuji. Vypotřebuji šampóny, krémy a takovéto věci, ale dekorativku skoro žádnou, takže proto tento tag nenaplním. Můžete se, ale těšit na oblíbence každý měsíc =)

Měli jste nějakého oblíbence stejného jako já? Napište mi i svoje oblíbence, ráda se inspiruju =)

2 komentáře:

  1. Tak Manufakturu zbožňuju taky. Nejvíce právě mrtvé moře (hlavně masku na vlasy a vlasovou pokožku) a pak vinnou řadu (sprcháč, šampon). :3
    Jinak mým momentálním oblíbencem je olejíček Monoi a pleťová biokosmetika Dr. Hauschka. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nicca: takže dnes jsem byla v Manufaktuře azrovna si koupila tělové máslo z vinné řady asi osud =D měli akci na nějaký exkluziv spa (2+1 zdarma). Já mám pořád masku aussie =)
    Dr. Hauschka? tak to si první, kdo jí má ráda, slyšela jsem spíše neutrální ohlasy, tak su ráda i za pozitivní =)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...