čtvrtek 13. března 2014

NYX perleťové stíny - recenze

13.3.2014 21:00
Dnes Vám chci ukázat ještě nové stíny od značky NYX a dárek k nákupu od Kosmetika-USA. Již jsem psala jeden článek z tohoto nákupu - zde.

Nebudu se již rozepisovat o nákupu, vše bylo uvedeno v článku (odkaz nahoře), ale ve zkratce jenom - doporučuji tento obchod na 100% určitě neprohloupíte =)
V druhé části rozebereme zbytek nákupu, jdeme na to =)

1. Perleťové práškový stín NYX - Sky pink- 49,-

Tyto stíny jsem si objednala proto, že jsem již slyšela několik kladyných ohlasů na tuto značku. Nechtěla jsem nic velkého prostě jen něco zkusit a tyto stíny za pouhých 49,- mě přišli jako super nápad.
Když mě stíny došli domů tak jsem zjistila, že otevírání je přelepeno nálepkou, tak jsem stíny nejdřív nafotila a až pak otevírala. V ten moment jsem myslela, že stíny vezmu a hodím do koše! Ten kdo vymyslel tenhle obal byl naprostý ..... Nebudu sprostá.... Může mi ten dotyčný vysvětlit jak do toho mám vlézt aniž bych musela strhnout úplně nálepku a v ten moment přišla o název odstínu? Nebo může mě někdo říct, jak se ta blbá lahvička zavírá aniž bych to dělala na 10x a neustále se ten šíleně měkký plast neprohýbyl v prstech? A může mě hlavně někdo vysvětlit, jak mám jako NABÍRAT STÍN???!!!!
V ten moment jsem chytla averzi na tuhle značku a libovala jsem si v tom jakou napíši zlou recenzi. Po jednom dnu mi to nedalo a říkala jsem "nemůžeš poflusat stíny jen proto, že vývojář obalu byl hňup", tak jsem jim dala šanci...
Odstín je nádherně zlatavohnědý se třpytkami (nevím proč se jmenuje Pink, mě se neptejte), hodí se k jakékoliv příležitosti a především k jakémukoliv oblečení (pokud teda nepůjdete zrovna za šmoulu =D). Nanášení je nekonečný boj! Musíte stín nabírat tenkým štetekem, protože jiný dovnitř nedostanete a nasypání do víčka je nemožné, protože jakmile by jste hochtěli obrátit a nasadit tak všechno vysypete.
Velké plus má NYX za výdrž stínu a krásnou sytost. Stíny mi na oku vydrží celý den, což je opravdu uctihodné.







Ve vnějším koutku mám stín darkhorse z paletky Naked

Jak já nejsem zatížená na obaly kosmetiky tak ´TOTO mě dožralo do maxima. Chválím za výdrž, protože takových stínů moc není a především chválím za nízkou cenu. Stíny doporučuju, ale zároveň doporučuju koupi nějakých kalíšků (třeba ty na třpytky na nehty) jibnak Vám vytečou nervy jako mě... Prašnost stínů (na to, že jsou sypké) je minimální. NYX ode mě dostává tři hvězdy a to jen díky tomu prasáckému zhotovení obalu.


2. Urban Decay vzorky Primerů

Jako nádherný dárek - tímto bych chtěla poděkovat celému obchodu, za tento super dárek, vážně si toho cením - jsem obdržela tento vzorník primerů od značky Urban Decay. Tyto vzorky se dávají k paletce Naked 3 a jeden primer o velikosti 11ml vychází na 600,- až 700,-, takže jsem ráda, že jsem tento skvost mohla zkusit ještě předtím než si objednám Naked 3 (tímto Vám oznamuji, že bude až v dubnu v březnu to prostě nevyjde =/). Myslím, že zde recenze není ani třeba, prostě dokonalost jako vše, co má na sobě napsané Urban Decay. Takže DÍKY MOC!!! za mě plný počet bodů ;)

 




Co máte od NYX vy? Je to tak hrozné se všemi obaly? Máte někdo přímo zkušenost s těmito stíny?

2 komentáře:

  1. Moc hezky vystínované. :) NYX je super, sama od nich nic nevlastním. Ale kdybych chtěla kupovat stíny, jdu do nich.

    OdpovědětVymazat
  2. Elizabeth Lore určitě běž, ale doporučuji ti koupit si takový ty kalíšky na flitry na nehty....já už to přesypala, neměla jsem na to nervy =D jsem čučela kolik toho tam bylo...naplnila jsem dva ty kelímky úplně vrchovatě!

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...