úterý 11. března 2014

Můj outfit No.1

Krásný večer přeji =)

Dnes Vám chci ještě ukázat svůj denní outfit. Myslím, že tenhle se celkem vyvedl, tak jsem se rozhodla ho sdílet =)

Není to nic převratného, ale prostě tahle kombinace se mi líbí a k tomu mám členku s mašlí na hlavě...prostě takové romantickojarní =D




Po rozkliknutí se Vám fota zvětší.

Na sobě mám:

Kozačky z CCC
Legíny s push-up efektem Bershka
Triko s vintage květy Bershka
Svetr Bershka
Na krku mám sovičku z aukra =)
Na hlavně černou látkovou čelenku s mašlí...bohužel, už nevím odkud =/
Hodinky - no ty nemám, ale šikly by se k tomu =D najdete je zde, zapoměla jsem jsem je doma =/

Jak se Vám tento outfit líbí? =)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...