neděle 9. března 2014

Podkladová báze pod řasenku Dermacol - Lash Booster


9.3.2014 12:00
Zdravím Vás při prosluněné neděli,

doufám, že si užíváte počasí někde venku. Též bych si užívala, ale čeká mě oslava narozenin. Tak jsem se rozhodla si zpestřit den, alespoň jednou menší recenzí =)



Nedávno jsem u jedné blogerky, četla recenzi na tuto podkladovou bázi. Sice jsem tam psala, že mi je báze asi úplně k ničemu, protože mám husté a dlouhé řasy, ale nechtěla jsem opět něco zavrhovat bez vyzkoušení, prostě tohle nemám ráda. pak jsem otevřela Journal od DM a viděla jsem, že na tuto podkladovou bázi mají ve slevě za 169,- , tak to bylo vyřešené a vlítla jsem do DM a koupila si jí =D


Hned večer a dnes jsem jí vyzkoušela a dnes ráno znovu. No a jak jsem se obávala, tak v mém případě je úplně k ničemu =/ Vzala jsem si kvůli tomu i úplně novou řasenku z Avonu, abych například neřekla, že je báze k ničemu a měla vysušenou řasenku. Takže řasenka byla v perfektním stavu a efekt se stejně nedostavil, bohužel.

Báze slibuje zesílení účinku řasenky a hlásá větší objem a délku řas. Jediné čeho jsem si všimla, že udělá jako by více řad řas, chápete mě ne? =D To ale na objemu ani délce nemá vliv. Báze je bílé barvy, malinko je problém se zakrytím bílé, ale jen opravdu malinko...Kartáček je úzky a jemný a velice ohebný. Nanášení je velice jednoduché

Na jedno oko jsem si nanesla jen řasenku a na druhé oko bázi a řasenku. Když jsem se zeptala lidí v okolí, zda vidí mezi řasami rozdíl řekli, že jsou absolutně shodné, stejně husté, stejně dlouhé...

s bází
  
bez báze
No možná bych řekla, že bez báze mám hustější řasy =D především mám sytější barvu, báze jako by stahuje efekt černé ...báze je spíše lepší na rozčesání a neslepují se kvůli ní tak moc řasy. Bázi hodnotím tak 40% dopotřebuju jí, ale novou si rozhodně nekoupím. Myslím si, že báze může být dobrá pro někoho, kdo má jen pár krátkých řas, ale pro někoho jako já to nemá absolutně smysl. Bohužel, zde domácí výrobce nezazářil =/

Máte s touto bází také takovéhle neutrální zážitky? Uvažujete o koupi njké báze nebo víte o nějaké bázi, která vytvoří efekt umělých řas?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za Vaše komentáře a Váš čas =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...